Newsletter

Prezes Grupy Hisense prezentuje strategiczną mapę przyszłego sukcesu firmy

15.07.2024, 16:16aktualizacja: 15.07.2024, 16:18

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 15 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Hisense, światowy lider branży elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, przedstawiła dziś swoje ambitne plany rozwoju podczas Konferencji Partnerów w Berlinie, która odbyła się tuż przed finałami EURO 2024™. Fisher Yu, prezes Grupy Hisense, wygłosił przemówienie zatytułowane: „Więcej niż mistrz, więcej niż chwała” („Beyond Champion, Beyond Glory”), omawiając strategiczne ulepszenia ukierunkowane na podnoszenie jakości marki, produktów i usług opartych na scenariuszach, optymalizacji struktury przemysłowej oraz zobowiązaniu do kontynuowania globalnej ekspansji.

Hisense, która po raz trzeci sponsoruje Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej UEFA, prezentuje swój slogan: „Hisense, więcej niż marka” („Hisense, More Than a Brand”), wskazujący na strategię firmy obejmującą wiele marek. Pierwszy sponsoring w 2016 roku okazał się znaczącym kamieniem milowym, przyspieszając globalizację firmy dzięki kolejnym możliwościom sponsorowania wydarzeń sportowych najwyższej rangi. W międzyczasie zagraniczne przychody Hisense wzrosły ponadtrzykrotnie - z trzech i pół miliarda do dwunastu miliardów dolarów amerykańskich.

„Cieszymy się, że firma Hisense utrzymała silną dynamikę wzrostu w pierwszej połowie 2024 roku - powiedział Yu. - Działalność Hisense 2C odnotowała dwucyfrowy wzrost przychodów, a osiemnastoprocentowy wzrost na rynkach zagranicznych podkreśla sukces długoterminowej strategii opartej na modelu ukierunkowanym na użytkownika, innowacjach technologicznych i globalnej wizji. Jest to dla nas doskonała podstawa do wdrażania strategicznych ulepszeń w zakresie marki, scenariuszy, struktury przemysłowej i globalizacji. Pod względem dostaw telewizorów Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie w pierwszym kwartale 2024 roku, drugi rok z rzędu. Ciągle zmniejszamy w tym względzie dystans do marki numer jeden i z ekscytacją spoglądamy w przyszłość”.

W swoim przemówieniu Yu szczegółowo opisał najnowsze aktualizacje, które podkreślają zaangażowanie Hisense w „technologię ukierunkowaną na użytkownika” i „najwyższą jakość” w procesie tworzenia nowych funkcji i produktów w oparciu o opinie klientów. To doskonale przygotowuje giganta elektroniki użytkowej do dalszego rozwoju na rynku globalnym. Firma koncentruje się również na zapewnianiu inteligentnych doświadczeń w warunkach domowych, postrzegając urządzenia domowe w perspektywie wykraczającej poza pojedyncze produkty, uwzględniając kompleksowe scenariusze użytkowników w planowaniu produktów, badaniach i rozwoju oraz marketingu, a także nadając priorytet kompatybilności międzyplatformowej w zakresie łączności, bezpieczeństwa i sztucznej inteligencji, aby tworzyć inteligentniejsze produkty, które wychodzą naprzeciw potrzebom użytkowników, a nawet je przekraczają.

Utrzymując przewagę konkurencyjną, Hisense modernizuje niezależne urządzenia końcowe do holistycznych rozwiązań systemowych. Obejmuje to podstawy techniczne oraz wykorzystanie platform usług w chmurze, takich jak platforma ConnectLife dla inteligentnych urządzeń domowych i duży model językowy HI-Star AI do interakcji i inteligencji. Rozwiązania systemowe również stawiają na zrównoważony rozwój i zaspokajają szeroki zakres potrzeb, dostosowując się do długofalowych zobowiązań środowiskowych i społecznych Hisense. Jako lider tego trendu, firma Hisense aktywnie rozwija działalność w zakresie inteligentnego transportu, inteligentnych budynków, opieki zdrowotnej, zarządzania energią i elektroniki samochodowej, umacniając swoją pozycję w czołówce firm ukierunkowanych na zrównoważony rozwój.

W ramach globalnej ekspansji Hisense modernizuje sześć regionalnych centrów operacyjnych, aby napędzać przyszły wzrost. Opierając się na istniejącej, solidnej sieci 26 ośrodków badawczo-rozwojowych, 34 parków przemysłowych i baz produkcyjnych, podejście Hisense: „Myśl globalnie, działaj lokalnie” wspiera lokalne talenty i wzmacnia regionalną produkcję, badania i rozwój oraz łańcuchy dostaw. Umożliwia to Hisense zaspokajanie specyficznych lokalnych potrzeb dzięki dostosowanym produktom poprzez globalne inwestycje w badania i rozwój.

Sponsorowanie UEFA EURO 2024™ przez Hisense to kolejny etap strategii marketingowej partnerstwa sportowego, przybliżający markę globalnym odbiorcom. Kampania „WIĘCEJ NIŻ CHWAŁA” podkreśla dążenie Hisense do przekraczania granic, realizacji ambitnych celów i zaangażowania w rozwój pionierskiej technologii urządzeń gospodarstwa domowego na rzecz poprawy jakości codziennego życia.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2460796/Hisense__More_Than_a_Brand_2.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2460797/Keynote.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2460798/Four_Upgrading.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 15.07.2024, 16:16
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ