Newsletter

Hisense rozpala sportowe emocje i zaprasza do oglądania igrzysk w Paryżu na dużych ekranach

29.07.2024, 08:37aktualizacja: 29.07.2024, 08:39

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 26 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- W obliczu rozpoczęcia największego na świecie wydarzenia sportowego Hisense, globalny lider elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, rozpala emocje sportowe prosto z Paryża kampanią „Big Game, Big Screen”.

Głównym elementem trwającej globalnej kampanii promocyjnej Hisense jest olśniewający 100-calowy telewizor U7 ULED, który zmieni każdy salon w najlepszą salę projekcyjną i pozwoli przenieść emocje związane ze śledzeniem elitarnych zmagań sportowych na duży ekran domowy dzięki technologii wyświetlania 100-calowych telewizorów ULED.

Firma Hisense zajęła pierwsze miejsce na świecie pod względem sprzedaży 100-calowych telewizorów w 2023 r. i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma jest na dobrej drodze, aby zdobyć serca zapalonych kibiców sportowych, wychodząc naprzeciw erze telewizorów 100-calowych i wprowadzając największe w branży telewizory LED.

W sierpniu widzowie mogą cieszyć się zmaganiami pomiędzy najlepszymi sportowcami i dać się pochłonąć wrażeniom z oglądania na 100-calowych ekranach w ramach szerokiej gamy linii telewizorów Hisense z wykorzystaniem najnowszych technologii obrazu i dźwięku.

Zdobywcą podium wśród telewizorów Hisense jest seria U7 Mini-LED ULED, która posiada natywną częstotliwość odświeżania 120 Hz i tryb AI Sports, który usuwa „szumy” z wykorzystaniem dynamicznego algorytmu powstałego z myślą o przedmiotach w ruchu, zapewniając dynamiczny, krystalicznie czysty obraz podczas oglądania rozgrywek sportowych.

Najnowsze technologie kontroli podświetlenia i kolorystyki ekranów LED-owych dają wysoce wyraźny obraz o żywych kolorach. Z kolei silnik Hisense Hi-View podnosi ogólną jakość obrazu dzięki autentycznym kolorom, doskonałemu kontrastowi oraz czytelnej dynamice i wysokiej szczegółowości obrazu.

Telewizor U7 ULED TV, zaprojektowany, aby dostarczać niezrównanych, immersyjnych wrażeń, pozwoli uzyskać mistrzowską jakość obrazu podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Dzięki Hisense i ekranom 100-calowym najważniejsze wydarzenia sportowe nigdy już nie będą takie same.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2469797/photo.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 29.07.2024, 08:37
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii