Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 26 lipca 2024 r. /PRNewswire/ -- W obliczu rozpoczęcia największego na świecie wydarzenia sportowego Hisense, globalny lider elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, rozpala emocje sportowe prosto z Paryża kampanią „Big Game, Big Screen”.
Głównym elementem trwającej globalnej kampanii promocyjnej Hisense jest olśniewający 100-calowy telewizor U7 ULED, który zmieni każdy salon w najlepszą salę projekcyjną i pozwoli przenieść emocje związane ze śledzeniem elitarnych zmagań sportowych na duży ekran domowy dzięki technologii wyświetlania 100-calowych telewizorów ULED.
Firma Hisense zajęła pierwsze miejsce na świecie pod względem sprzedaży 100-calowych telewizorów w 2023 r. i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma jest na dobrej drodze, aby zdobyć serca zapalonych kibiców sportowych, wychodząc naprzeciw erze telewizorów 100-calowych i wprowadzając największe w branży telewizory LED.
W sierpniu widzowie mogą cieszyć się zmaganiami pomiędzy najlepszymi sportowcami i dać się pochłonąć wrażeniom z oglądania na 100-calowych ekranach w ramach szerokiej gamy linii telewizorów Hisense z wykorzystaniem najnowszych technologii obrazu i dźwięku.
Zdobywcą podium wśród telewizorów Hisense jest seria U7 Mini-LED ULED, która posiada natywną częstotliwość odświeżania 120 Hz i tryb AI Sports, który usuwa „szumy” z wykorzystaniem dynamicznego algorytmu powstałego z myślą o przedmiotach w ruchu, zapewniając dynamiczny, krystalicznie czysty obraz podczas oglądania rozgrywek sportowych.
Najnowsze technologie kontroli podświetlenia i kolorystyki ekranów LED-owych dają wysoce wyraźny obraz o żywych kolorach. Z kolei silnik Hisense Hi-View podnosi ogólną jakość obrazu dzięki autentycznym kolorom, doskonałemu kontrastowi oraz czytelnej dynamice i wysokiej szczegółowości obrazu.
Telewizor U7 ULED TV, zaprojektowany, aby dostarczać niezrównanych, immersyjnych wrażeń, pozwoli uzyskać mistrzowską jakość obrazu podczas śledzenia wydarzeń sportowych. Dzięki Hisense i ekranom 100-calowym najważniejsze wydarzenia sportowe nigdy już nie będą takie same.
Hisense
Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2469797/photo.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 29.07.2024, 08:37 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |