Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Dla uczestników reprezentujących środowisko biznesowe przygotowano dwie sale konferencyjne: salę biznes, jak i salę technologii i innowacji. Udział w panelach pozwoli zdobyć aktualną wiedzę i inspiracje z obszaru CSR, HR oraz ESG, wzbogaconą o praktyczne rozwiązania z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Dla organizacji pozarządowych została przygotowana sala NGO, w której eksperci przekażą wiedzę na temat współpracy z sektorem prywatnym oraz długofalowego, strategicznego rozwoju organizacji. To doskonała okazja, aby poznać kluczowe aspekty współpracy pomiędzy sektorem NGO a biznesem w odniesieniu do aktualnych wyzwań i trendów, zrozumieć, jakie są możliwości i perspektywy rozwoju trzeciego sektora oraz potrzeby i oczekiwania partnerów czy sponsorów.
Konferencję uzupełnią targi CSR i ESG oraz strefa networkingowa. Uczestnicy będą mogli spotkać się z wystawcami i poznać najlepsze praktyki z zakresu działań społecznych, CSR i zrównoważonego rozwoju. Wystawcy przedstawią praktyczne rozwiązania, projekty i usługi wspierające realizację celów. Do dyspozycji gości będzie także strefa networkingowa, gdzie przy dobrej kawie będą mogli rozmawiać, wymieniać się doświadczeniami i nawiązywać cenne kontakty biznesowe.
Zgłoszenia przyjmowane są do 27 sierpnia.
Więcej szczegółów na: https://CSRiESG.pl
KONTAKT:
Grzegorz Ludwin
e-mail: gludwin@pro-ngo.pl
tel.: 511-614-144
Źródło informacji: Fundacja Pro NGO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.08.2024, 08:00 |
Źródło informacji | Fundacja Pro NGO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Legendarny obiekt sportowy zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski
Superauto.pl, największy sprzedawca nowych aut w internecie, został pierwszym w historii sponsorem tytularnym Stadionu Śląskiego. W efekcie zawartej umowy sponsorskiej, drugi co do wielkości stadion w Polsce zmienia nazwę na Superauto.pl Stadion Śląski.- 02.04.2025, 17:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Superauto.pl
-
Image
„Na życie, które dzieje się teraz” - PZU z nową kampanią o ubezpieczeniach na życie i zdrowie
PZU rozpoczyna wiosenną kampanię promującą ubezpieczenia na życie i zdrowie pod hasłem „Na życie, które dzieje się teraz”. Celem akcji jest podniesienie świadomości Polaków o korzyściach z posiadania tego typu zabezpieczenia oraz promowanie oferty PZU, która łączy ochronę życia i budowanie kapitału na przyszłość.- 02.04.2025, 15:38
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PZU
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ