Newsletter

Hisense France świętuje obfitującą w sukcesy dekadę i promuje telewizory stucalowe w ramach kampanii „Big Game, Big Screen”

12.08.2024, 12:49aktualizacja: 12.08.2024, 12:56

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 12 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense France świętuje dziesiątą rocznicę i zwraca uwagę na atuty telewizorów stucalowych w ramach kampanii „BIG GAME, BIG SCREEN”, która prezentuje najnowsze produkty firmy zapewniające doskonałe wrażenia z oglądania na dużym ekranie.

Krajowa kampania koncentruje się na immersyjnym charakterze telewizorów stucalowych Hisense U7 ULED Mini LED, które zmienią każdy salon w centrum sportowych rozgrywek. Ma ona także na celu przekonanie francuskich konsumentów do odbiorników stucalowych za pomocą największych w branży telewizorów LED.

Od stycznia do czerwca br. sprzedaż telewizorów Hisense na rynku francuskim stanowiła 10% wolumenu sprzedanych urządzeń, co stanowi wzrost o 20,8% w skali rok do roku. Telewizory stucalowe miały największy udział w rynku, zaś wolumen sprzedaży telewizorów laserowych wzrósł o 87% w skali rok do roku.

W ramach współpracy z odpowiedzialną ekologicznie firmą transportową Caocao Mobility 50 taksówek zostało oznaczonych znakiem marki Hisense, a dzięki współpracy z Burger King miliony klientów mogą zdobyć ekscytujące nagrody w ramach ogólnokrajowego konkursu, a marka będzie widoczna w 550 restauracjach w kraju.

Od czasu utworzenia w 2014 r. Hisense France stała się jednym z kluczowych graczy wśród marek tradycyjnych. Rola sponsora mistrzostw Europy w piłce nożnej UEFA EURO 2016 we Francji znacznie przyspieszyła jej rozwój. Sukces podkreśla dbałość Hisense o zasięg globalny, do którego spółka dąży za pośrednictwem strategicznych inicjatyw marketingowych w sporcie, obejmujących mistrzostwa świata w piłce nożnej FIFA i mistrzostwa Europy w piłce nożnej UEFA.

Oparta na czterech filarach strategia globalna Hisense skupia się na podnoszeniu pozycji marki, optymalizacji struktury przemysłowej i zobowiązania na rzecz dalszej globalnej ekspansji, przy podkreśleniu znaczenia wysoce innowacyjnej technologii oraz produktów opartych na scenariuszach, bazując na rozumieniu i reagowaniu na potrzeby konsumentów.

Hisense kontynuuje działania na rzecz zwiększenia zasięgu na rynkach globalnych, zapewniając klientom wysokiej jakości produkty i usługi, aby wspólnie tworzyć jaśniejszą przyszłość.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów stucalowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2479686/Hisense_partnered_eco_responsible_mobility_company_Caocao_Mobility_celebrate__Big_Game.jpg

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2479687/Hisense_set_football_fan_zone_Paris_UEFA_EURO_2024.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.08.2024, 12:49
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ