Newsletter

Hisense zostaje partnerem „Black Myth: Wukong” i podnosi jakość wrażeń z gry nową funkcją

20.08.2024, 12:55aktualizacja: 20.08.2024, 12:59

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 20 sierpnia 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, światowy lider branży elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, ogłosił dzisiaj nawiązanie globalnego partnerstwa z twórcami niecierpliwie wyczekiwanej gry fabularnej akcji (RPG) „Black Myth: Wukong”. Równolegle z dzisiejszą globalną premierą gry w wybranych telewizorach Hisense wprowadza specjalny tryb obrazu Black Myth: Wukong, który podniesie jakość wrażeń z gry.

Jako oficjalny globalny partner „Black Myth: Wukong” Hisense ma przyjemność zaprezentować serie ULED Mini-LED U7 i QLED E7 PRO, telewizory oficjalnie rekomendowane do gry. Najnowocześniejsze telewizory zapewniają wciągającą rozgrywkę na miarę epickiego świata „Black Myth: Wukong”.

Wartym uwagi elementem współpracy jest specjalny tryb obrazu Black Myth: Wukong. Tryb wyposażony w przełomową technologię Hisense poprawia jakość obrazu gry dzięki HDR, precyzyjnej kalibracji koloru i ulepszonym ciemnym detalom, co przekłada się na bardziej wyraziste kolory i bogatsze detale. W efekcie współpracy z Dolby tryb zapewnia również immersyjne wrażenia audiowizualne dopasowane do efektów dźwiękowych gry. Zarówno podczas intensywnych scen bitewnych, jak i spokojniejszych momentów tryb obrazu Black Myth: Wukong zapewnia graczom najlepsze wrażenia z rozgrywki.

Tryb obrazu Black Myth: Wukong jest dostępny w telewizorach serii UX, U8N, U7N, E7N PRO, Q7N i S7N 2024. Stworzono go z myślą tym, aby gracze mogli w pełni zanurzyć się w świecie „Black Myth: Wukong” dzięki odpowiednio dopasowanym parametrom obrazu i dźwięku, wpływając na rozgrywkę w każdym momencie.

Gracze mogą się spodziewać olśniewającej jakości obrazu z żywymi kolorami i głębokimi kontrastami uzyskanej za sprawą technologii Quantum Dot Color i zaawansowanych systemów podświetlania. Tryb Game Mode PRO 144 Hz i wysoki wskaźnik odświeżania 240 sprawiają, że rozgrywka przebiega płynnie i gładko, bez rozmycia ruchu. Dodatkowe funkcje, takie jak kompatybilność z Game Bar i AMD FreeSync Premium, tworzą idealne środowisko rozgrywki.

Współpraca Hisense z „Black Myth: Wukong” oznacza ważny krok zarówno dla branży telewizorów, jak i gier. Łącząc najnowocześniejszą technologię telewizorów Hisense z wciągającym światem „Black Myth: Wukong”, partnerstwo zapewnia produkt o przełomowej jakości, który wyznacza nowy standard rozrywki domowej.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie w rankingu Omdia pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100-calowych zarówno w 2023 r., jak i w I kw. 2024 r. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w przeszło 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2484384/Hisense_ULED_Mini_LED_U7_QLED_E7_PRO_TVs_official_recommended.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2484385/Black_Myth_Wukong_Customized_Picture_Mode.jpg 

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 20.08.2024, 12:55
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ