Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PKO Bank Polski jako partner tytularny rozgrywek Ekstraklasy, wyszedł naprzeciw oczekiwaniom kibiców, którzy swoje oddanie i wsparcie dla ulubionych klubów, chcieliby wyrazić również poza boiskiem. W ramach współpracy banku i drużyn z Ekstraklasy, klienci mają do wyboru kartę płatniczą z grafikami odnoszącymi się do każdego z 18 klubów.
Projekty kart płatniczych z emblematami klubów Ekstraklasy przygotowały same kluby we współpracy z bankiem. Pierwsze piłkarskie karty płatnicze PKO BP trafiły do kibiców Motoru Lublin i GKS-u Katowice, które to drużyny, kolejno po 32 i 19 latach, powróciły do najwyższych rozgrywek piłkarskich w Polsce. Po roku nieobecności wróciła karta z wizerunkiem Lechii Gdańsk - trzeciego z beniaminków sezonu 2024/2025 PKO Bank Polski Ekstraklasy. Nowy wizerunek kart zaproponowała też Jagiellonia Białystok z okazji zdobycia Mistrzostwa Polski w poprzednim sezonie.
Jak podkreślił Marek Radzikowski, wiceprezes PKO Banku Polskiego odpowiedzialna za Obszar Bankowości Detalicznej i Firm, oficjalna Karta Ekstraklasy to jedyny taki produkt na rynku, który jeszcze mocniej pozwala identyfikować się ze swoim ukochanym klubem.
„Dla nas to siódmy sezon zaangażowania i współpracy z najlepszą piłkarską ligą w Polsce oraz kolejna edycja nowych kart i wspólna promocja dla kibiców. Wybór wizerunku karty spoza standardowej oferty to dla naszych klientów - fanów piłki nożnej - dodatkowe rozwiązanie, z którego coraz chętniej korzystają” - wskazał Radzikowski.
Dodał, że dzięki wizerunkom klubów, karty płatnicze PKO Banku Polskiego nabierają osobistego charakteru.
W tej edycji, oprócz nowych kart beniaminków i Jagielloni Białystok, zmienione zostały wizerunki karty Cracovii oraz Pogoni Szczecin. Kolejne nowe wizerunki dla kibiców pozostałych klubów będą dostępne na początku 2025 roku, przy okazji startu rundy wiosennej rozgrywek.
Osoby, które chcą skorzystać z oferty i jednocześnie wesprzeć ulubiony klub, mogą założyć nowe konto z kartą m.in. przez stronę internetową klubu. Prowizja, którą w tym przypadku wypłaca PKO Bank Polski klubom, przeznaczona jest m.in. na rozwój, rozbudowę infrastruktury, kształcenie młodych piłkarskich talentów, innowacje sportowe lub na inne działania prorozwojowe.
Obecni klienci PKO Banku Polskiego mogą zmienić wizerunek kart w serwisie transakcyjnym iPKO, aplikacji mobilnej IKO lub w oddziale. Koszt nowej karty lub jej wymiana to 14,90 zł.
Od 2018 r. PKO Bank Polski współpracuje sponsorsko z Ekstraklasą S.A. W sezonie 2018/19 bank został Partnerem Głównym Ekstraklasy. Już w kolejnym - 2019/2020 PKO Bank Polski został Partnerem Tytularnym rozgrywek. I pozostaje nim do dziś. Rozpoczęty właśnie sezon będzie już szóstym z rzędu w tym charakterze. Partnerstwo Tytularne potrwa łącznie do końca sezonu 2026/2027.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 21.08.2024, 08:00 |
Źródło informacji | PKO Bank Polski |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Marsh na EKF Ubezpieczenia: sektor reasekuracyjny jest bardzo zainteresowany istotnym udziałem w transformacji energetycznej Polski PAP
„W najbliższej przyszłości oczekiwanie całej gospodarki jest takie, że koszty związane z wytwarzaniem energii elektrycznej będą w Polsce spadały. Zdecydowanie zielona energia temu ma sprzyjać, co oczywiście wiąże się z koniecznością transferu ryzyka z firm dokonujących inwestycji na firmy ubezpieczeniowe, a co za tym idzie - firmy reasekuracyjne. Mowa o inwestycjach liczonych w setki milionów, jak nie miliardów dolarów, a to z kolei oznacza, że polski rynek ubezpieczeniowy musi w sposób wtórny także transferować to ryzyko” - wyjaśniał Piotr Podleśny, chief commercial officer CEE North w Marsh: firmie będącej wiodącym brokerem ubezpieczeniowym oraz doradcą w zakresie zarządzania ryzykiem.- 09.10.2025, 13:35
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Visa: na efektywne zarządzanie flotą mają wpływ nowoczesne rozwiązania płatnicze PAP
Dzięki karcie Visa Fleet 2.0 firmy mogą realizować różnorodne potrzeby związane z transportem, dlatego powinniśmy zmierzać w kierunku przechowywania danych uwierzytelniających płatności w pojeździe - mówił Richard Campion, Head of Fleet & Mobility w Visa podczas Kongresu Nowej Mobilności w Katowicach. Dodał, że najlepsze płatności to te, które dzieją się „w tle” i są bezpieczne.- 09.10.2025, 11:34
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
PZU SA na EKF Ubezpieczenia: na deregulacji skorzysta tak cały nasz sektor, jak i sami klienci PAP
„Zarówno kierunek, który polega na uproszczeniu regulacji i minimalizacji ich liczby, jak i odstąpienie od części przepisów dzięki ich uproszczeniu czy zdefiniowaniu w poprawny sposób - są to rozwiązania, które przyniosą pozytywne efekty zarówno dla zakładów ubezpieczeń, pośredników, jak i klientów” - tłumaczy Monika Guzek, dyrektor zarządzająca ds. regulacji w PZU SA.- 09.10.2025, 10:10
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ