Newsletter

LIPTON Teas and Infusions o roli autentyczności w kreowaniu biznesu na XXXIII Forum Ekonomicznym w Karpaczu

05.09.2024, 11:42aktualizacja: 05.09.2024, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Centrum konferencyjne Forum Ekonomicznego w Karpaczu, fot. mat. pras.
Centrum konferencyjne Forum Ekonomicznego w Karpaczu, fot. mat. pras.
W dniach 3-5 września 2024 roku marka LIPTON Teas and Infusions uczestniczył w XXXIII Forum Ekonomicznym w Karpaczu, jednym z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Łukasz Chalaczkiewicz, General Manager EE w LIPTON Teas and Infusions, podzielił się wizją skutecznego przewodnictwa w biznesie i roli kultury autentyczności w osiąganiu sukcesu.

Podczas panelu „Budując ekonomiczną przyszłość: infrastruktura, innowacje, rozwój”, Łukasz Chalaczkiewicz zauważył, że Pokolenie Z ma ogromny wpływ na rynek dóbr konsumpcyjnych. Do 2030 roku ich liczba wzrośnie do 2 miliardów, co oznacza jedną czwartą populacji świata. Są oni bardziej wymagający, świadomi zdrowia i troszczą się o planetę, oczekując natychmiastowego działania od firm. Mają jednocześnie ogromny wpływ na zmieniający się model biznesowy.

„W dzisiejszym świecie wysoka pozycja rynkowa i nowe technologie to za mało, aby osiągnąć sukces biznesowy - kluczem jest nowatorskie podejście do budowania zespołów i postawienia człowieka w centrum działalności biznesowej – tłumaczył Łukasz Chalaczkiewicz, General Manager EE w LIPTON Teas and Infusions. - Jest to istotne zwłaszcza w czasach, w których wiele obszarów życia przejmują technologie i sztuczna inteligencja. Dziś musimy prowadzić biznes świadomościowy, który będzie pieczętował oczekiwania nowych pokoleń, wchodzących na rynek pracy i rynek konsumencki. Paradoksalnie: duży biznes, który na całym świecie obecnie przechodzi transformację w kierunku dbania o środowisko, poszanowania społeczności lokalnych i regionów w których działa, pracowników i zrównoważoną produkcję, może tu pełnić rolę strażnika humanizmu”.

LIPTON Teas and Infusions to największy na świecie producent herbaty. Działa w ponad 100 krajach i jest liderem w dziedzinie zrównoważonej produkcji herbat i naparów. W Polsce rozwija globalne centrum zarządzania łańcuchem logistycznym. W Katowicach znajduje się jedna z największych i najbardziej innowacyjnych fabryk LIPTON na świecie. Zatrudnia blisko 500 osób i dostarcza herbatę do kilkudziesięciu krajów. Polscy pracownicy z katowickiego HUB-u zajmują się cyfryzacją łańcucha dostaw i relacjami z klientami na całym świecie, a zespół, który wyznacza standardy dla globalnej branży herbacianej, stale rośnie.

KONTAKT:

Magdalena Myczko

e-mail: magdalena.myczko@havas.com

tel. +48508012198

Źródło informacji: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2024, 11:42
Źródło informacji Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ