Newsletter

LIPTON Teas and Infusions o roli autentyczności w kreowaniu biznesu na XXXIII Forum Ekonomicznym w Karpaczu

05.09.2024, 11:42aktualizacja: 05.09.2024, 12:00

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Centrum konferencyjne Forum Ekonomicznego w Karpaczu, fot. mat. pras.
Centrum konferencyjne Forum Ekonomicznego w Karpaczu, fot. mat. pras.
W dniach 3-5 września 2024 roku marka LIPTON Teas and Infusions uczestniczył w XXXIII Forum Ekonomicznym w Karpaczu, jednym z najważniejszych wydarzeń gospodarczych w Europie Środkowo-Wschodniej. Łukasz Chalaczkiewicz, General Manager EE w LIPTON Teas and Infusions, podzielił się wizją skutecznego przewodnictwa w biznesie i roli kultury autentyczności w osiąganiu sukcesu.

Podczas panelu „Budując ekonomiczną przyszłość: infrastruktura, innowacje, rozwój”, Łukasz Chalaczkiewicz zauważył, że Pokolenie Z ma ogromny wpływ na rynek dóbr konsumpcyjnych. Do 2030 roku ich liczba wzrośnie do 2 miliardów, co oznacza jedną czwartą populacji świata. Są oni bardziej wymagający, świadomi zdrowia i troszczą się o planetę, oczekując natychmiastowego działania od firm. Mają jednocześnie ogromny wpływ na zmieniający się model biznesowy.

„W dzisiejszym świecie wysoka pozycja rynkowa i nowe technologie to za mało, aby osiągnąć sukces biznesowy - kluczem jest nowatorskie podejście do budowania zespołów i postawienia człowieka w centrum działalności biznesowej – tłumaczył Łukasz Chalaczkiewicz, General Manager EE w LIPTON Teas and Infusions. - Jest to istotne zwłaszcza w czasach, w których wiele obszarów życia przejmują technologie i sztuczna inteligencja. Dziś musimy prowadzić biznes świadomościowy, który będzie pieczętował oczekiwania nowych pokoleń, wchodzących na rynek pracy i rynek konsumencki. Paradoksalnie: duży biznes, który na całym świecie obecnie przechodzi transformację w kierunku dbania o środowisko, poszanowania społeczności lokalnych i regionów w których działa, pracowników i zrównoważoną produkcję, może tu pełnić rolę strażnika humanizmu”.

LIPTON Teas and Infusions to największy na świecie producent herbaty. Działa w ponad 100 krajach i jest liderem w dziedzinie zrównoważonej produkcji herbat i naparów. W Polsce rozwija globalne centrum zarządzania łańcuchem logistycznym. W Katowicach znajduje się jedna z największych i najbardziej innowacyjnych fabryk LIPTON na świecie. Zatrudnia blisko 500 osób i dostarcza herbatę do kilkudziesięciu krajów. Polscy pracownicy z katowickiego HUB-u zajmują się cyfryzacją łańcucha dostaw i relacjami z klientami na całym świecie, a zespół, który wyznacza standardy dla globalnej branży herbacianej, stale rośnie.

KONTAKT:

Magdalena Myczko

e-mail: magdalena.myczko@havas.com

tel. +48508012198

Źródło informacji: Fundacja Instytut Studiów Wschodnich

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2024, 11:42
Źródło informacji Fundacja Instytut Studiów Wschodnich
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ