Pobierz materiał i Publikuj za darmo
- SharkNinja znalazł się w centrum uwagi tegorocznych targów IFA 2024, na których zaprezentował nową serię przełomowych produktów użytku domowego. Produkty zostaną wprowadzone na rynek w regionie.
- Chcąc wstrząsnąć domowym rynkiem kawy, firma SharkNinja ogłosiła dziś, że w tym roku po raz pierwszy wejdzie na rynek EMEA w kategorii ekspresów do kawy espresso, wprowadzając na rynek serię Ninja Luxe Café.
10:00, czwartek 5 września 2024 r. SharkNinja, globalna firma projektująca produkty użytkowe i technologie, pojawiła się dziś na targach IFA Berlin 2024, gdzie zaprezentowała nową, przełomową linię produktów dla regionu EMEA.
Po osiągnięciu wysokich przychodów w regionie EMEA w ciągu ostatniego roku, firma SharkNinja ogłosiła plany wprowadzenia ponad 20 nowych, innowacyjnych produktów w regionie pod markami Shark i Ninja. Posunięcie to wspiera strategię firmy, która polega na rozwoju w już istniejących kategoriach, wejściu do kolejnych oraz ekspansji na nowe rynki w całym regionie.
Najnowsze innowacje SharkNinja dla regionu EMEA obejmują: Ninja Luxe Café, wielofunkcyjny ekspres do espresso, kawy filtrowanej i cold brew (dostępny tylko w wybranych modelach); Shark PowerDetect Robot - robot, który zapewnia zoptymalizowane czyszczenie poprzez rozpoznawanie i analizowanie otoczenia; Shark Steam Pickup - nowy mop parowy, który potrafi również usuwać zanieczyszczenia oraz Ninja Foodi 8-in-1 PossibleCooker - wszechstronny multicooker, który pozwala gotować na wolnym ogniu, na parze, smażyć, gotować ryż i nie tylko.
„Cieszymy się, że możemy być w tym roku targach IFA w Berlinie i być częścią obchodów ich 100-lecia. W SharkNinja staramy się pozytywnie wpływać na życie ludzi w każdym domu, na całym świecie. Aby utrzymać szybką ekspansję na nowe rynki i kategorie w regionie EMEA, zaprezentowaliśmy dziś kilka nowych, ekscytujących i innowacyjnych produktów” - powiedział Tom Brown, prezes SharkNinja EMEA. - Nasze najnowsze innowacje, takie jak ekspres do kawy typu >>wszystko w jednym<<, nowa linia odkurzaczy Power Detect, w tym nowy robot odkurzający czy ekspres do mrożonych przysmaków Slushi, stanowią odpowiedź na codzienne wyzwania i rozwiązania problemów konsumentów. Cieszymy się, że możemy oferować konsumentom produkty, które podtrzymują reputację Shark i Ninja w zakresie wydajności, jakości i wartości wśród coraz większego grona klientów SharkNinja w regionie EMEA”.
SharkNinja wstrząsa rynkiem domowej kawy espresso
SharkNinja odważnie wkracza na rynek ekspresów do kawy espresso w regionie EMEA, wprowadzając na rynek pierwsze urządzenie do parzenia kawy Ninja. Dzięki niemu, kawa parzona w domu smakuje niczym ta robiona przez profesjonalnego baristę. Ninja Luxe Café to urządzenie, które prowadzi konsumenta przez każdy etap tego doświadczenia: od rekomendacji idealnego stopnia mielenia kawy, po precyzyjne dozowanie ziaren, aż po aktywną regulację temperatury i ciśnienia podczas całego procesu parzenia - wszystko dla uzyskania idealnej kawy za każdym razem. Uzupełnieniem całości jest nowy kubek podróżny Ninja Sip Perfect, który schładza gorące napoje do komfortowej temperatury w ciągu kilku minut [1].
SharkNinja wykorzystuje innowacje do rozszerzenia istniejących kategorii
SharkNinja kontynuuje wprowadzanie innowacji, prezentując technologię ReverseClean w swojej linii odkurzaczy. W przeciwieństwie do wielu tradycyjnych odkurzaczy, które mogą pominąć zanieczyszczenia poczas cofania, technologia ReverseClean zapewnia skuteczne czyszczenie. Nowe odkurzacze wyposażone w tę technologię obejmują modele: Power Detect Upright, Power Detect Cordless Stick, Power Detect Cordless Auto Empty i Power Detect Cordless.
Ponadto SharkNinja wprowadza nową gamę robotów PowerDetect. Automatycznie wykrywanie nieporządku, ukrytych zabrudzeń, mokrych plam, krawędzi i rodzajów podłóg sprawia, że dogłębne sprzątanie domu jest łatwe i bezwysiłkowe.
SharkNinja pomaga konsumentom maksymalnie wykorzystać przestrzeń na blacie
Po sukcesie nowej frytkownicy beztłuszczowej Ninja Double Stack, SharkNinja rozszerza też asortyment o frytkownicę beztłuszczową Ninja Double Stack XL z systemem Smart Cook. Urządzenie zawiera cyfrową sondę zapewniającą doskonałe porawy przy każdym użytkowaniu. Firma wprowadza również na rynek Ninja Double Stack 2-Drawer Air Fryer 7.6L, aby umożliwić wygodne gotowanie dzięki jeszcze bardziej kompaktowej konstrukcji.
SharkNinja kontynuuje międzynarodową ekspansję, aby zwiększyć możliwości domowych kucharzy
Dodatkowo SharkNinja rozszerza swoją ofertę produktów w Europie i na Bliskim Wschodzie. Nadchodzące premiery obejmują Ninja Foodi 8-in-1 PossibleCooker, zaprojektowany z myślą o dużych rodzinach, w celu uproszczenia przygotowywania posiłków i sprzątania po nich. Produkty te mają na celu poprawę doświadczenia gotowania w domu zarówno dla początkujących, jak i doświadczonych szefów kuchni.
SharkNinja przedstawia nowy ekspres do mrożonych napojów Ninja SLUSHi
Najnowsza innowacja od twórców viralowego Ninja CREAMi, która pozwala użytkownikom na łatwe przygotowanie wszystkich smaków slushies w domu. Teraz zarówno dzieci, jak i dorośli mogą cieszyć się swoimi ulubionymi slushies bez wychodzenia z domu dzięki zaawansowanej technologii Ninja SLUSHi Frozen Drink Maker, która zapewnia wysokiej jakości mrożone napoje.
Ponadto Ninja ogłasza wprowadzenie na rynek nowego Ninja Blast Max Portable Power Pro. Nowy Ninja Blast Max ma do wyboru trzy tryby do tworzenia idealnych koktajli - blendowanie, kruszenie oraz tryb smoothie. Ponieważ urządzenie kruszy lód na drobny proszek, podczas miksowania nie ma konieczności dodawania płynu.
Ceny i dostępność produktów różnią się w zależności od rynku. Więcej informacji można znaleźć na stronach:
Shark: https://sharkclean.eu/
Ninja: https://ninjakitchen.eu/
O SharkNinja
SharkNinja, Inc. (NYSE: SN) to globalna firma zajmująca się projektowaniem produktów i technologią, posiadająca zróżnicowane portfolio wysoko ocenianych rozwiązań lifestyle'owych, które pozytywnie wpływają na życie ludzi w domach na całym świecie. Opierając się na dwóch zaufanych, globalnych markach - Shark i Ninja - firma posiada udokumentowane doświadczenie we wprowadzaniu przełomowych innowacji na rynek. Opracowywanie stopniowo jednego produktu konsumenckiego po drugim, pozwoliło SharkNinja zaistnieć w wielu kategoriach, napędzając znaczny wzrost udziałów w rynku. Firma z siedzibą w Needham w stanie Massachusetts zatrudnia ponad 3000 pracowników, a jej produkty są sprzedawane w kluczowych sklepach detalicznych, online i offline, oraz za pośrednictwem dystrybutorów na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę sharkninja.com i obserwuj @SharkNinja w mediach społecznościowych.
Źródła:
[1] Początkowa temperatura napoju 95°C
Źródło informacji: SharkNinja
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 05.09.2024, 14:20 |
Źródło informacji | SharkNinja |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet