Pobierz materiał i Publikuj za darmo
BERLIN, 7 września 2024 r. /PRNewswire/ -- Na targach IFA 2024, które rozpoczęły się 6 września, Changhong, czołowa firma chińskiego sektora AGD, zaprezentowała pełną gamę urządzeń działających w oparciu o sztuczną inteligencję. Prezentacja nie tylko ukazała najnowsze osiągnięcia Changhong w dziedzinie technologii AI, ale także stanowiła znaczący krok w kierunku rozszerzenia wpływów na rynkach globalnych.
Czołowa pozycja w dziedzinie globalnych innowacji
Pierwszego dnia wydarzenia Changhong zaprezentował swój pierwszy telewizor AI Canghai Intelligent Agent oraz wiodący w branży model Changhong AI Large Model, zaprojektowany specjalnie na urządzenia AGD.
Nowy telewizor AI może prowadzić rozmowy głosowe z użytkownikami, myśleć samodzielnie oraz dostosowywać się dzięki ciągłemu uczeniu się. Dzięki zaawansowanym technologiom i złożonym algorytmom wielokanałowym Changhong znacząco poprawił precyzję rozpoznawania i aktywacji głosowej.
Model Changhong AI Large Model może być płynnie wbudowany w urządzenia domowe, takie jak lodówki, pralki, suszarki i klimatyzatory, zwiększając ich precyzję i efektywność. Na przykład lodówka dostosowuje chłodzenie do specyficznych produktów spożywczych, pralka i suszarka automatycznie dobierają ustawienia w zależności od rodzaju tkaniny, a klimatyzator optymalizuje zużycie energii i komfort. W ten sposób Changhong przenosi codzienne interakcje z urządzeniami domowymi na wyższy poziom.
Liczne nagrody potwierdzają silną pozycję marki
Podczas niedawnej wystawy na pierwszy plan wysunął się plebiscyt Global Product Technology Innovation Awards, gdzie seria Changhong CHiQ Xingbo zdobyła złotą nagrodę za niezwykłe doświadczenia audiowizualne. Wyróżnienie to przyznano za doskonałe parametry techniczne, podkreślając tym samym wiedzę fachową Changhong w zakresie poprawy doświadczeń konsumenckich. Dodatkowo marka premium Changhong, CHiQ, otrzymała nagrodę Smart Home Appliance Brand Award.
Podczas wydarzenia firma CHiQ otrzymała również od TÜV SÜD certyfikat weryfikacji emisji gazów cieplarnianych w organizacji (ang. Organizational Greenhouse Gas Verification Statement), a także certyfikat weryfikacji śladu węglowego produktów (ang. Product Carbon Footprint Verification Statement) dla lodówek i pralek CHiQ. Te wyróżnienia zwracają uwagę na dbałość firmy Changhong o środowisko, pionierskie zastosowania zrównoważonych rozwiązań w gospodarstwach domowych oraz rozwój solidnego ekologicznego łańcucha przemysłowego.
Przykład międzynarodowej wizji poprzez marketing sportowy
Podczas wydarzenia marka CHiQ uczciła ważny moment w marketingu sportowym poprzez ceremonię podpisania umów dotyczących sportów narciarskich. Marka ogłosiła kontynuację współpracy z FIS World Cup Events oraz Niemieckim Związkiem Narciarskim. Dodatkowym elementem emocjonującym było ogłoszenie dwukrotnego mistrza olimpijskiego w narciarstwie, Andreasa Wellingera, nowym ambasadorem marki, co otworzyło nowy rozdział w działaniach marketingowych CHiQ.
James Wu, dyrektor generalny Changhong International Brand Business Center, podkreślił, że odnowienie tych projektów jest kluczowe dla globalnej ekspansji. Marka ma na celu wzmocnienie swojej obecności w Europie oraz na kluczowych rynkach, wykorzystując współpracę do zwiększenia atrakcyjności CHiQ i promowania narciarstwa na całym świecie.
Przyspieszanie realizacji kamieni milowych w celu wzmocnienia globalnego zasięgu
W obliczu wyzwań na rynkach globalnych Changhong wykazał się odpornością i zastosował strategię łączącą wykorzystanie sztucznej inteligencji i realizację oczekiwań konsumentów, oferując innowacyjne, zaawansowane i funkcjonalne produkty. Od stycznia do lipca 2024 roku przychody Changhong z zagranicznej sprzedaży sprzętu AGD wzrosły o ponad 23% rok do roku, osiągając ważne kamienie milowe w zakresie linii telewizorów, lodówek, pralek oraz klimatyzatorów.
W ostatnich latach Changhong przyspieszył swoją globalną ekspansję, koncentrując się na dostarczaniu najwyższej jakości produktów i usług. W ramach zobowiązania do wprowadzania innowacji, zrównoważonego rozwoju oraz inkluzywności firma planuje zwiększyć inwestycje w badania i rozwój, aby zrealizować wizję inteligentnego stylu życia dla każdego gospodarstwa domowego.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2499195/AI.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2499196/Global_Awards.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2499197/Ski_Signing.jpg
Źródło: Changhong
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 10.09.2024, 09:09 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |