Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Internetowy marketplace „WeNet Club” doskonale wpisuje się w strategię Grupy WeNet, która jako lider transformacji sektora MŚP aktywnie wspiera i wpływa na rozwój biznesów w środowisku online. Ogromną zaletą „WeNet Club” jest agregowanie ofert partnerów dotyczących dostarczanych przez nich produktów czy usług w konkurencyjnych cenach, a oprócz tego możliwość wyboru najlepszych i kompleksowych rozwiązań dla firm z poziomu jednej platformy.
„WeNet Club” powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku. Na co dzień, doradcy WeNet, pracując z klientami różnych branż, identyfikują trudności, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy. Ta wiedza pozwala Grupie WeNet przygotowywać rozwiązania oraz innowacyjne pomysły, które pogłębiają relacje z przedsiębiorcami, w zakresie produktów, usług oraz edukacji w obszarze marketingu internetowego.
„>>W WeNet Club<< nasi klienci wybierają z bogatej oferty te rozwiązania, które ułatwiają im prowadzenie biznesu, a dodatkowo otrzymują je na preferencyjnych warunkach finansowych. Naszą platformę wyróżnia fakt, że adresuje realne potrzeby przedsiębiorców, a nie konsumentów, jak inne podobne rozwiązania na rynku” – mówi Jarosław Mikos, prezes zarządu Grupy WeNet.
Początkowo platforma „WeNet Club” zaproponuje klientom Grupy dostęp do unikalnych ofert przygotowanych we współpracy z Nest Bank, Polskie ePłatności, PragmaGO, Carsmile, QRTag (PeP Loyalty Club) oraz Otomoto Lease, tj. usługi finansowe: pożyczki wspierające finansowanie biznesu, konsolidacja kredytów i obniżenie raty kredytu, nowoczesne terminale płatnicze czy całkowicie darmowy rachunek bankowy. „WeNet Club” umożliwi także klientom Grupy WeNet skorzystanie z oferty finansowania najmu i leasingu samochodu na platformie Otomoto Lease oraz wdrożenie własnego programu lojalnościowego z wykorzystaniem funkcji terminala płatniczego do realizowania kuponów i naliczania punktów lojalnościowych.
W kolejnych krokach „WeNet Club” ma w planach poszerzenie oferty o usługi ubezpieczeniowe, dopasowane do potrzeb sektora MŚP w Polsce.
„Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi stworzyliśmy WeNet Club z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Niezależnie od tego czy dopiero założyłeś swoją działalność, czy masz już doświadczenie w prowadzeniu firmy, w specjalnej >>Strefie Korzyści dla Biznesu<< znajduje się wiele usług dodanych, niezbędnych dla przedsiębiorców do realizacji swoich planów i rozwoju biznesów. W najbliższym czasie planujemy dodawać do WeNet Club nowe produkty, tak aby w jak największym stopniu zaspokoić różnorodne potrzeby małego biznesu w Polsce. Zachęcam do kontaktu partnerów biznesowych, którzy mają w swojej ofercie produkty ułatwiające prowadzenie biznesu przedsiębiorcom po to, aby zaoferować go na szeroką skalę do klientów Grupy WeNet” – mówi Mateusz Nowak, Strategy and M&A VP Grupy WeNet.
By otrzymać dostęp do ekskluzywnej strefy ofert „WeNet Club” wystarczy, że klienci Grupy WeNet przejdą proces weryfikacji na platformie.
Partnerami „WeNet Club” są: NEST Bank, Polskie ePłatności, PragmaGO, Carsmile oraz QRTag (PeP Loyalty Club) oraz Otomoto Lease.
Szczegóły „WeNet Club” oraz obowiązujący regulamin są dostępne na stronie: https://www.wenetclub.pl/
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.10.2024, 09:00 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Chapter Zero Poland wskazuje, jak budować konkurencyjność polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju PAP
Raport „Budowanie konkurencyjności polskiej gospodarki w oparciu o strategię zrównoważonego rozwoju. Strategiczne znaczenie danych w procesie transformacji”, przygotowany przez Chapter Zero Poland inicjatywę Forum Odpowiedzialnego Biznesu - i SGH wskazuje uczestnikom rynku, m.in. przedsiębiorcom i samorządowcom konkretne rekomendacje dotyczące zielonej transformacji.- 08.10.2025, 14:51
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
ROP i system kaucyjny - rekomendacje ekspertów z obszaru świadomości ekologicznej i recyklingu
Sprawiedliwe zasady, włączenie szkła i wyrównanie poziomów zbiórki - to główne wnioski z publikacji „System bez wykluczeń. Na drodze do sprawiedliwej i efektywnej legislacji systemu kaucyjnego i ROP”, zaprezentowanej dziś w trakcie spotkania branży, mediów i przedstawicieli rządu w Centrum Prasowym PAP. W spotkaniu wzięła udział wiceminister Anita Sowińska z resortu Klimatu i Środowiska.- 08.10.2025, 14:48
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Stowarzyszenie Ekologiczne EKO-UNIA
-
Image
MAK Re na EKF Ubezpieczenia: luka ubezpieczeniowa to miliardowe straty dla całego społeczeństwa PAP
„Na tym kongresie wielokrotnie wybrzmiał fakt, że luka ubezpieczeniowa to nie jest tylko brak konkretnej polisy czy podpisanej umowy. Są to miliardy złotych strat, które później muszą być pokryte przez społeczeństwo i samorządy. Aby zagospodarować tę lukę, nasz sektor musi skoncentrować się na rozszerzaniu świadomości ubezpieczeniowej i stałym pokazaniu klientom, że oferowane zabezpieczenia oznaczają realne wparcie oraz korzyści” - wyjaśnia Ewa Siniarska-Parkot, członek zarządu MAK Ubezpieczenia, prezes zarządu MAK Re.- 08.10.2025, 14:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ