Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Internetowy marketplace „WeNet Club” doskonale wpisuje się w strategię Grupy WeNet, która jako lider transformacji sektora MŚP aktywnie wspiera i wpływa na rozwój biznesów w środowisku online. Ogromną zaletą „WeNet Club” jest agregowanie ofert partnerów dotyczących dostarczanych przez nich produktów czy usług w konkurencyjnych cenach, a oprócz tego możliwość wyboru najlepszych i kompleksowych rozwiązań dla firm z poziomu jednej platformy.
„WeNet Club” powstał w odpowiedzi na potrzeby rynku. Na co dzień, doradcy WeNet, pracując z klientami różnych branż, identyfikują trudności, z jakimi mierzą się przedsiębiorcy. Ta wiedza pozwala Grupie WeNet przygotowywać rozwiązania oraz innowacyjne pomysły, które pogłębiają relacje z przedsiębiorcami, w zakresie produktów, usług oraz edukacji w obszarze marketingu internetowego.
„>>W WeNet Club<< nasi klienci wybierają z bogatej oferty te rozwiązania, które ułatwiają im prowadzenie biznesu, a dodatkowo otrzymują je na preferencyjnych warunkach finansowych. Naszą platformę wyróżnia fakt, że adresuje realne potrzeby przedsiębiorców, a nie konsumentów, jak inne podobne rozwiązania na rynku” – mówi Jarosław Mikos, prezes zarządu Grupy WeNet.
Początkowo platforma „WeNet Club” zaproponuje klientom Grupy dostęp do unikalnych ofert przygotowanych we współpracy z Nest Bank, Polskie ePłatności, PragmaGO, Carsmile, QRTag (PeP Loyalty Club) oraz Otomoto Lease, tj. usługi finansowe: pożyczki wspierające finansowanie biznesu, konsolidacja kredytów i obniżenie raty kredytu, nowoczesne terminale płatnicze czy całkowicie darmowy rachunek bankowy. „WeNet Club” umożliwi także klientom Grupy WeNet skorzystanie z oferty finansowania najmu i leasingu samochodu na platformie Otomoto Lease oraz wdrożenie własnego programu lojalnościowego z wykorzystaniem funkcji terminala płatniczego do realizowania kuponów i naliczania punktów lojalnościowych.
W kolejnych krokach „WeNet Club” ma w planach poszerzenie oferty o usługi ubezpieczeniowe, dopasowane do potrzeb sektora MŚP w Polsce.
„Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi stworzyliśmy WeNet Club z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Niezależnie od tego czy dopiero założyłeś swoją działalność, czy masz już doświadczenie w prowadzeniu firmy, w specjalnej >>Strefie Korzyści dla Biznesu<< znajduje się wiele usług dodanych, niezbędnych dla przedsiębiorców do realizacji swoich planów i rozwoju biznesów. W najbliższym czasie planujemy dodawać do WeNet Club nowe produkty, tak aby w jak największym stopniu zaspokoić różnorodne potrzeby małego biznesu w Polsce. Zachęcam do kontaktu partnerów biznesowych, którzy mają w swojej ofercie produkty ułatwiające prowadzenie biznesu przedsiębiorcom po to, aby zaoferować go na szeroką skalę do klientów Grupy WeNet” – mówi Mateusz Nowak, Strategy and M&A VP Grupy WeNet.
By otrzymać dostęp do ekskluzywnej strefy ofert „WeNet Club” wystarczy, że klienci Grupy WeNet przejdą proces weryfikacji na platformie.
Partnerami „WeNet Club” są: NEST Bank, Polskie ePłatności, PragmaGO, Carsmile oraz QRTag (PeP Loyalty Club) oraz Otomoto Lease.
Szczegóły „WeNet Club” oraz obowiązujący regulamin są dostępne na stronie: https://www.wenetclub.pl/
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 01.10.2024, 09:00 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Hisense pierwszym oficjalnym partnerem klubowych mistrzostw świata w piłce nożnej 2025 – FIFA Club World Cup 2025™
- 31.10.2024, 16:25
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PR Newswire
-
Image
Kolejne dwie inwestycje drogowe na Pomorzu Zachodnim w realizacji
- 31.10.2024, 13:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: GDDKiA
-
Image
Case study kampanii reklamowych WeNet - TV kontra online
WeNet, marka specjalizująca się w marketingu internetowym dla małych i średnich firm, stanęła przed wyzwaniem dynamicznego wejścia na rynek. Bazując na 30-letnich doświadczeniach w branży, celem było zbudowanie rozpoznawalności i zdobycie pozycji lidera w e-marketingu dla MŚP. Aby osiągnąć ten ambitny cel, firma postanowiła zrealizować dwie kampanie reklamowe - jedną w telewizji, a drugą w Internecie.- 31.10.2024, 12:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: WeNet