Pobierz materiał i Publikuj za darmo
mOTO TEMAT to cykl rozmów Agnieszki Czajki z ekspertami ze świata biznesu i motoryzacji. Podczas spotkań poruszane są tematy związane z bieżącą sytuacją na rynku, wyzwaniami, które stoją przed branżą oraz prognozami, które stają się motoryzacyjną codziennością.
W drugim odcinku nowej odsłony formatu, objętej patronatem Forbes, gościem Agnieszki Czajki jest Christian Gisy, który ma bogate doświadczenie w kierowaniu rozwojem i ekspansją firm z branży marketplace i e-commerce, w tym usług finansowych, rozrywki i rynków internetowych. Wcześniej pełnił m.in. funkcję dyrektora finansowego grupy Scout24, dyrektora zarządzającego grupy AutoScout24 oraz dyrektora generalnego Cinemaxx i Autodoc.
Konsumenci na całym świecie szukają coraz większej wygody
Rozmówca Agnieszki Czajki, opierając się na swoim doświadczeniu zebranym na światowych rynkach, zauważa lokalne różnice pomiędzy krajami, lecz podkreśla, że priorytety konsumentów wszędzie pozostają jednakowe - to komfort, niezależnie od okoliczności. Dynamiczne otoczenie gospodarcze przyzwyczaiło nas do zmian, a technologia sprawia, że łatwiej się do nich dostosować i przyjąć te nowości za normę. Platformy, takie jak OLX czy OTOMOTO, przybliżają usługi do ich odbiorców i sprawiają, że korzystanie z nich jest transparentne i proste. W przypadku samochodów wygoda oznacza dostępność. Konsumenci, niezależnie od miejsca zamieszkania, zyskali dostęp do globalnego rynku motoryzacyjnego. Te nieograniczone miejscem możliwości mocno kontrastują ze wspomnieniami obojga ekspertów ze sposobem zakupu aut 20 lat temu, gdy platforma OTOMOTO pojawiła się w internecie.
Sztuczna inteligencja sprawi, że będziemy jeszcze lepsi
„Choć sposób zakupu samochodu w ciągu ostatnich 20 lat zmienił się diametralnie, to podczas wyszukiwania informacji na platformach wciąż jesteśmy za mało precyzyjni i właśnie na tym polu może nas wspierać sztuczna inteligencja” - podkreślał Christian Gisy w rozmowie z Agnieszką Czajką. CEO OLX Group zauważył, że posługując się wyszukiwarką w sposób tradycyjny, nie jesteśmy tak dokładni, jak wtedy, gdy używamy mowy, a odpowiednie wykorzystanie narzędzi AI może to usprawnić.
Według Christiana Gisy w ciągu najbliższych 3-5 lat wyszukiwarki oparte na algorytmach AI pomogą nam w szybkim i dokładnym sprecyzowaniu naszych faktycznych potrzeb zakupowych. Umożliwią jednocześnie kierowanie naszych zapytań do odpowiednich kanałów i filtrów. To wszystko po to, by konsument zyskał większą dostępność i transparentność usług w możliwe najkrótszym czasie.
Polski sektor automotive odzwierciedleniem światowych trendów
W opinii Christiana Gisy polski rynek motoryzacyjny to globalny rynek automotive w pigułce. Na budowanie takiej analogii pozwala wielkość naszego rynku oraz jego różnorodność - obecność marek japońskich, koreańskich i niemieckich oraz znaczący udział importowanych samochodów w rejestracjach. Jednocześnie widać, że nasz rynek czerpie z doświadczenia rynków zachodnich - gdzie m.in. elektromobilność ogrywa już istotną rolę, ale jednocześnie mierzy się z wyzwaniami związanymi z rynkiem wtórnym EV.
Cała rozmowa Agnieszki Czajki z Christianem Gisy jest dostępna w kanale YouTube OTOMOTO. Cykl mOTO TEMAT jest objęty patronatem medialnym Forbes Polska.
Źródło informacji: OTOMOTO
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 02.10.2024, 08:00 |
Źródło informacji | OTOMOTO |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘPozostałe z kategorii
-
Image
Polska gościnność w sercu Ameryki - PLL LOT otworzyły nowy salonik biznesowy na lotnisku w Chicago
• Polskie Linie Lotnicze LOT otworzyły swój pierwszy salonik biznesowy w Ameryce Północnej.
• LOT Business Lounge zlokalizowany jest w porcie lotniczym O’Hare w Chicago.
• Przestrzeń dostępna jest dla pasażerów codziennie w godzinach od 7 do 24 czasu lokalnego.
• Salonik biznesowy w Chicago to kolejny krok w umacnianiu pozycji PLL LOT jako przewoźnika pierwszego wyboru dla pasażerów podróżujących między USA a Europą.- 20.12.2024, 15:36
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PLL LOT