Newsletter

Zdrowie i styl życia

RevitaLash® Cosmetics informuje o przekroczeniu kwoty 9 milionów dolarów przekazanych na rzecz walki z rakiem piersi

02.10.2024, 08:42aktualizacja: 02.10.2024, 08:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/RevitaLash Cosmetics
PR Newswire/RevitaLash Cosmetics

VENTURA, Kalifornia, 1 października 2024 r. /PRNewswire/ -- RevitaLash® Cosmetics („RevitaLash”), znana na całym świecie marka innowacyjnych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów, zwiększa swoje zaangażowanie w walkę z rakiem piersi nie tylko podczas Miesiąca Świadomości Raka Piersi, ale także po jego zakończeniu. Firma osiągnęła kolejny kamień milowy w postaci przekroczenia kwoty 9 milionów dolarów przekazanych łącznie od 2008 roku na badania nad leczeniem nowotworów i inicjatywy związane z opieką nad pacjentami.

Od samego początku RevitaLash Cosmetics z dumą podejmuje działania w tym obszarze, kierując się dziedzictwem swojej zmarłej współzałożycielki, Gayle Brinkenhoff, która z odwagą i wdziękiem toczyła walkę z nowotworem piersi.

W ramach zobowiązania Eternally Pink® firma RevitaLash Cosmetics kontynuuje swoją całoroczną misję filantropijną, przekazując część dochodów z każdego sprzedanego produktu jako bezpośrednie wsparcie finansowe na rzecz przełomowych badań i zapewnienia opieki ratującej życie większej liczbie pacjentów.

Wpływ marki stał się odczuwalny poprzez jej globalny wkład w zapewnienie opieki terapeutycznej pacjentom chorym na raka, a także w szkolenie pielęgniarek, wspieranie podmiotów gromadzących fundusze i zapewnianie kluczowych grantów wspierających zaawansowane badania we współpracy z wiodącymi organizacjami, takimi jak: City of Hope, Brigham and Women's Hospital czy Future Dreams UK.

Ograniczając w tym roku zakres corocznej inicjatywy marki związanej z opakowaniami Global Pink, RevitaLash Cosmetics zaoszczędziła 30% na kosztach produkcji, reinwestując uzyskane w ten sposób oszczędności w swój globalny budżet na działania charytatywne i umożliwiając wprowadzenie realnych zmian. Ponadto marka kontynuuje realizację inicjatywy „365” wspólnie z międzynarodowymi partnerami. Na chwilę obecną w ramach inicjatywy blisko 10 międzynarodowych dystrybutorów marki nawiązało już w tym roku współpracę z lokalnymi organizacjami na rzecz walki z rakiem piersi. Umocniono partnerstwa z takimi organizacjami jak Institute Rafael w Paryżu, który oferuje kompleksową opiekę po leczeniu nowotworu pacjentom i ich rodzinom. Marka została również drugi rok z rzędu wyróżniona przez Biały Dom za nieustanne wysiłki na rzecz zapewnienia skuteczniejszych metod leczenia i dostępu do opieki zdrowotnej dla osób chorych na raka w Afryce Subsaharyjskiej.

„Jesteśmy niesamowicie dumni, że osiągnęliśmy kamień milowy w postaci przekroczenia kwoty 9 milionów dolarów przeznaczonych na walkę z rakiem piersi - powiedziała Dariel Sidney, wiceprezes ds. globalnej filantropii i najstarsza córka Gayle Brinkenhoff. - Wszystko zawdzięczamy naszym klientom, których zakupy umożliwiają dalsze finansowanie inicjatyw zmieniających życie. Razem pomagamy zmieniać życie osób zmagających się z przykrą diagnozą i przybliżyć świat do wynalezienia lekarstwa”.

Eternally Pink®” to całoroczna inicjatywa RevitaLash Cosmetic. Charakterystyczna różowa wstążka na każdym produkcie stanowi przypomnienie tego znaczącego i wciąż aktualnego zobowiązania. Dzięki swojemu zaangażowaniu marka wzmacnia swoją rolę filantropijnego lidera w branży kosmetycznej, nieustannie realizując misję wspierania pacjentów i osób, które przeżyły chorobę oraz finansując badania służące wynalezieniu skutecznego leku.

Aby uzyskać więcej informacji na temat podejmowanych przez RevitaLash Cosmetics inicjatyw na rzecz walki z rakiem piersi lub dowiedzieć się, w jaki sposób można je wesprzeć poprzez zakup produktów, firma zaprasza na stronę: www.revitalash.com/pages/eternally-pink.

RevitaLash® Cosmetics

RevitaLash® Cosmetics jest globalnym liderem w opracowywaniu zaawansowanych produktów upiększających do pielęgnacji rzęs, brwi i włosów. Kolekcja produktów tej założonej w 2006 r. firmy obejmuje nagradzaną odżywkę do pielęgnacji rzęs RevitaLash® Advanced i odżywkę do pielęgnacji brwi RevitaBrow® Advanced i dostępna jest w gabinetach lekarskich, spa, salonach kosmetycznych i specjalistycznych sklepach w ponad 70 krajach. Spółka RevitaLash® Cosmetics, wspierająca charytatywne inicjatywy na rzecz walki z rakiem piersi, przekazuje część dochodów na programy badawcze i edukacyjne na rzecz społeczności pacjentek zmagających się z tą chorobą, przez cały rok, nie tylko w październiku. Więcej informacji na stronie: www.revitalash.com.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2520068/RevitaLash_Cosmetics_Eternally_Pink.jpg 

Źródło: RevitaLash Cosmetics

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 02.10.2024, 08:42
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii