Newsletter

Nauka i technologie

Imponujący 110-calowy telewizor Hisense ULED X Mini LED dostępny na całym świecie

17.10.2024, 09:29aktualizacja: 17.10.2024, 09:33

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 16 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa międzynarodowa marka urządzeń domowych i elektroniki użytkowej ogłosiła dziś, że jej 110-calowy telewizor ULED X Mini LED jest teraz dostępny na całym świecie w cenie 20 000 USD.

Od momentu swojego debiutu na targach CES, które odbyły się w tym roku i zdobycia tam wyróżnienia w kategorii innowacji (CES Innovation Award) i nagrody wydawców od Digital Trends, telewizor 110UX TV zgarnia kolejne liczne wyrazy uznania, zajmując czołową pozycję w dziedzinie technologii wyświetlania.

Telewizor 110UX z wyświetlaczem Mini LED Blacklight zapewnia niesamowitą maksymalną jasność na poziomie 10 000 nitów i doskonały kontrast z ponad 40 000 strefami lokalnego wygaszania, minimalizując efekt wycieku podświetlenia (backlight bleed) i wymiernie podkręcając kontrast. Wyposażony w procesor Hisense Hi-View AI Engine X, zapewnia regulację obrazu w czasie rzeczywistym dla wyraźniejszego i wciągającego efektu wyświetlania obrazu. Łącząc w sobie sprzęt i oprogramowanie, które ustanawiają nowe standardy branżowe, 110UX jest świadectwem rozwoju konstrukcji wyświetlaczy LED, gdzie innowacje i skoncentrowane na kliencie projektowanie definiują na nowo jakość obrazu, aby zapewnić jaśniejszy i bardziej dynamiczny efekt, który współgra z dużymi formatami. Z tego powodu jest doskonałym wyborem zarówno dla graczy jak i miłośników kina i sportu.

Na początku października wprowadzono na rynek telewizor 110UX Championship Edition, dodatek najwyższej klasy do linii produktów ULED X. Jego premiera nieprzypadkowo zbiegła się w czasie z rozpoczęciem sezonu rozgrywek NBA. Ten ekskluzywny model z limitowanej edycji jest owocem niepowtarzalnej współpracy pomiędzy dwoma liderami w swoich dziedzinach, łącząc najnowocześniejszą technologię ULED X z luksusowymi ulepszeniami, które są wyrazem uznania dla ducha mistrzów NBA.

Premiera telewizora 110UX jest znaczącym krokiem w rozwoju oferty produktów Hisense, dzięki któremu firma Hisense cementuje swoją pozycję lidera na rynku wielkoformatowych wyświetlaczy z segmentu ultra-premium, odpowiadając na zapotrzebowanie na rozrywkę na dużym ekranie poprzez poszerzenie oferty ULED i ULED X o produkty charakteryzujące się jeszcze większymi rozmiarami ekranu.

Hisense angażuje się w innowacje technologiczne, zapewniając konsumentom niezrównane wrażenia audiowizualne. Hisense nieustannie stawia konsumentów w centrum uwagi, umacniając kontakty z coraz większą liczbą użytkowników na całym świecie i zapewniając im kompleksowe doświadczenia z użytkowania urządzeń domowych, które przekraczają ich oczekiwania.

Hisense

Hisense jest czołową międzynarodową marką urządzeń domowych i elektroniki użytkowej oraz oficjalnym partnerem UEFA EURO 2024™. Według rankingu Omnia, Hisense zajmuje 2. miejsce na świecie pod względem dostaw telewizorów i jest liderem w sprzedaży telewizorów 100” zarówno w 2023 r. jak i w pierwszym kwartale 2024 r. Firma szybko rozwinęła swoją działalność i jest obecna w ponad 160 krajach, specjalizując się w produktach multimedialnych, sprzęcie AGD oraz inteligentnych systemach informatycznych.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2530687/Hisense_110_inch_ULED_X_Mini_LED_globally.jpg

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 17.10.2024, 09:29
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ