Newsletter

Hard Rock International i Lionel Messi świętują dalszą współpracę, wprowadzając zabawkę superbohatera „Kapitan Messi”, menu dla dzieci i kolekcję produktów dostępnych w sprzedaży detalicznej

25.10.2024, 08:57aktualizacja: 25.10.2024, 08:57

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hard Rock International
PR Newswire/Hard Rock International

HOLLYWOOD, Floryda, USA, 24 października 2024 r. /PRNewswire/ -- Witając najnowszego światowego superbohatera - Kapitana Messiego, Hard Rock International i globalny ambasador marki Lionel Messi z dumą prezentują superbohaterską wersję ikony sportu i kultury. Kapitan Messi, który ratuje sytuację potężnym kopnięciem, pojawi się w restauracjach Hard Rock Cafe, w wybranych hotelach Hard Rock Hotels i w Internecie. Hard Rock i Lionel Messi połączyli siły, aby stworzyć limitowaną edycję ruchomej zabawki Kapitan Messi. Zabawka jest dostępna teraz do każdego zamówienia z menu dla dzieci Hard Rock w restauracjach i w zamówieniach do pokoi w hotelach, aż do wyczerpania zamówień. To pierwszy taki przypadek, kiedy ta legenda futbolu bierze udział w stworzeniu swojej podobizny w formie zabawki. Figurka kolekcjonerska trafi także do sklepów Rock Shop na całym świecie i w internecie w ramach nowej kolekcji detalicznej Kapitana Messiego, wraz ze śniadaniówkami, butelkami na wodę, plecakami, odzieżą i innymi produktami.

„Moje dzieci i ja uwielbiamy razem oglądać filmy o superbohaterach i dlatego możliwość współpracy z Hard Rock nad tworzeniem Kapitana Messiego była dla mnie czymś szczególnym. „Mam nadzieję, że pomoże on inspirować młodych fanów i całe rodziny do ciężkiej pracy i wiary w siebie, pokazując, że można osiągnąć wielkie rzeczy".

Hard Rock wprowadza też dwie nowe pozycje do menu dziecięcego: pizzę serową i pizzę pepperoni, poszerzając ofertę posiłków lubianych przez rodziców i uwielbianych przez dzieci.

„Jesteśmy szczęśliwi, że możemy kontynuować naszą niesamowitą współpracę z Lionelem Messim, znajdując nowy sposób na przekazanie całej radości, jaką daje on ludziom na całym świecie" - powiedział Jim Allen, dyrektor generalny Seminole Gaming i prezes Hard Rock International.

W ciągu ostatnich trzech lat Lionel Messi był dla nas świetnym partnerem i ambasadorem marki Hard Rock. Niedawno wystąpił w naszej kampanii „Come Together” z okazji wprowadzenia globalnego programu lojalnościowego Unity by Hard Rock™. Unity to darmowy program, który wiąże się z szeregiem korzyści i usług w ponad 200 lokalizacjach Hard Rock, w ramach którego można zdobywać punkty Unity i zamieniać je na darmowe doby hotelowe, posiłki, produkty Rock Shop® i wiele innych atrakcji.

Hard Rock International zaprasza do odwiedzenia strony www.hardrock.com, aby zaplanować swoją następną wizytę. Cała informacja prasowa tutaj.

Dodatkowe zdjęcia i wideo

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2538555/Press_Release_Photo_1.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/808184/Hard_Rock_Logo.jpg

Źródło: Hard Rock International

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.10.2024, 08:57
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ