Newsletter

Zaprezentowano nową nazwę i logo dla gamy produktów z włókna szklanego odpornego na alkalia firmy Nippon Electric Glass

08.11.2024, 09:10aktualizacja: 08.11.2024, 09:13

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

OTSU, Japonia, 8 listopada 2024 r. /PRNewswire/ -- Firma Nippon Electric Glass Co., Ltd. („NEG”), z siedzibą w Otsu w Japonii, przedstawiła nową nazwę i logo dla gamy produktów z włókna szklanego odpornego na alkalia (włókna ARG). Jest to początek nowego etapu w ponad 40-letniej historii włókna ARG, które przez cały ten okres przyczyniło się do realizacji licznych projektów architektonicznych i projektów z zakresu inżynierii wodno-lądowej.

Logo: https://cdn.kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106496/202410258779/_prw_PI2fl_lp9uq331.jpg 

Zdjęcie: https://cdn.kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106496/202410258779/_prw_PI1fl_472YDyr2.jpeg 

Informacje o nowej nazwie „WizARG (TM)” i koncepcji marki

Nazwa WizARG (TM) powstała z połączenia słów „Wizard” („czarodziej) i „ARG Fiber” („włókno ARG”). Odzwierciedla ona poczucie wolności tworzenia w magiczny sposób. NEG będzie wciąż chronić kreatywność i wartość architektury, inżynierii wodno-lądowej oraz innych, różnorodnych rzeźb na całym świecie.

Cechy WizARG (TM)

- Doświadczenie i osiągnięcia

Od ponad 40 lat WizARG (TM) znajduje szerokie zastosowanie w budownictwie i inżynierii wodno-lądowej.

- „Wyprodukowano w Japonii”

Produkty WizARG (TM) są tworzone i produkowane w Japonii. NEG zapewnia stabilność dostaw za pośrednictwem swoich punktów sprzedaży na całym świecie.

- Szeroka gama produktów

NEG opracowuje różne kształty i oferuje produkty, które odpowiadają określonym zastosowaniom klientów.

- Wysoka odporność na alkalia

WizARG (TM) cechuje się wysoką zawartością tlenku cyrkonowego, który zwiększa odporność na alkalia w kompozytach cementowych.

- Sugestie dotyczące metod konstrukcyjnych

Przy zastosowaniu metody natryskowej NEG może zapewnić optymalne specyfikacje dla firm partnerskich.

NEG produkuje i sprzedaje włókno ARG od ponad 40 lat. Dzięki swoim osiągnięciom i doświadczeniu, a także wprowadzeniu nowej nazwy i logo, firma dąży do zapewnienia klientom produktów, które w większym stopniu spełnią ich potrzeby. NEG będzie również aktywnie rozwijać się na rynku globalnym i zapewniać jakość i niezawodność produktów klientom na całym świecie.

Firma będzie w dalszym ciągu dążyć do zrównoważonego rozwoju, jednocześnie stawiając sobie za cel zwiększenie zadowolenia klientów z jej produktów. Dodatkowo, poprzez wprowadzenie nowej nazwy i logo, firma będzie realizować dalszą ekspansję i umocni swoją wiodącą pozycję na rynku globalnym.

Więcej informacji na temat koncepcji i funkcji można znaleźć na stronie: https://info.neg.co.jp/kyjsefaveifao

Źródło: Nippon Electric Glass Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 08.11.2024, 09:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ

Pozostałe z kategorii