Newsletter

Hisense uruchamia kampanię dużych oszczędności – „UNLOCK FOR BLACK FRIDAY”

18.11.2024, 08:40aktualizacja: 18.11.2024, 08:43

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ Hisense
PR Newswire/ Hisense

QINGDAO, Chiny, 15 listopada 2024 r. /PRNewswire/ -- Po roku, który obfitował w prestiżowe współprace, w tym tytuł oficjalnego partnera „Black Myth: Wukong”, kompatybilność z Laser Cinema Xbox i sponsorowanie światowej klasy wydarzeń sportowych, począwszy od piłki nożnej aż po koszykówkę, firma Hisense, wiodąca marka na rynku elektroniki użytkowej oraz sprzętu RTV i AGD, zachwyca konsumentów ofertą „dużych oszczędności” w ramach kampanii „UNLOCK FOR BLACK FRIDAY”. Jeśli szukasz telewizora, który zapewni Ci ekscytujące wrażenia podczas oglądania filmów akcji, gier wideo i wydarzeń sportowych, Hisense będzie najlepszym wyborem.

Jeden z najwyższej klasy telewizorów Hisense, model U7N ULED MiniLED TV, oferuje natywną częstotliwość odświeżania 144 Hz dla zapewnienia płynnego grania oraz wiele zaawansowanych funkcji, takich jak ALLM, FreeSync Premium Pro i HDMI 2.1. Doświadcz zapierających dech w piersiach efektów wizualnych dzięki Dolby Vision i Dolby Atmos, jasności szczytowej do 1500 nitów i zaawansowanej technologii wyświetlania Quantum Dot Color, które gwarantują wierne odwzorowanie każdego szczegółu. Technologia Hi-View Engine PRO poprawia jakość obrazu dzięki skalowaniu do 4K i ulepszonym kolorom, zaś zintegrowany subwoofer zapewnia głębokie basy. Ponadto konsumenci mogą skorzystać z szerokiej gamy opcji dostosowanych do ich budżetu i preferencji, w tym U6/U8 ULED MiniLED TV, QLED TV serii A7 i E7 PRO QLED TV.

Ciesz się efektami laserowych świateł i przeżywaj noce filmowe w swoim domu dzięki systemowi PX3 Laser Cinema „zaprojektowanemu dla Xbox” z myślą o entuzjastach kina domowego, z regulowanym ekranem o przekątnej od 80 do 150 cali i najwyższą jakością obrazu dzięki technologii trójkolorowej projekcji laserowej LPU™ i TriChroma™. Algorytmy Pro AI automatycznie optymalizują jasność w czasie rzeczywistym poprzez wykrywanie światła otoczenia i wyświetlanych treści, podczas gdy skalowanie AI 4K natychmiast poprawia klarowność obrazu. Dzięki jasności 3000 ANSI lumenów, Dolby Vision, natywnemu kontrastowi 3000:1 i 50-watowym głośnikom Harman Kardon, system PX3 Laser Cinema zapewnia wrażenia audiowizualne w jakości kinowej. Ciesz się płynną rozgrywką dzięki częstotliwości odświeżania do 240 Hz i trybowi gry. Wybierz swój produkt z oferty kampanii promocyjnej, która obejmuje PX3 i inne produkty Laser UST.

Zafunduj sobie „zaprojektowany dla Xbox” laserowy miniprojektor 4K C2 Ultra, najbardziej zaawansowany trójkolorowy laser w historii Hisense. C2 Ultra zapewnia najwyższej jakości obraz na najwyższym poziomie, z szeroką gamą kolorów 110% BT.2020, jasnością 3000 ANSI lumenów i IMAX Enhanced z certyfikatem Dolby Vision, oferując prawdziwie wciągające wrażenia kinowe. Ciesz się płynną, hiperszybką i intensywną rozgrywką dzięki płynnym funkcjom automatycznej kalibracji, trybowi Auto-Low Latency, technologii MEMC i trybowi gry, z częstotliwością odświeżania do 240 klatek na sekundę, która zapewnia ostry i wyraźny obraz. A wszystko to idzie w parze z oszałamiającym dźwiękiem zapewnianym przez system audio JBL i wbudowany subwoofer.

Wszystkie oferty specjalne są dostępne za pośrednictwem różnych kanałów online i offline, w tym Amazon, gwarantując duże oszczędności, darmowe prezenty i nie tylko.

Hisense

Hisense to wiodąca globalna marka sprzętu AGD i elektroniki użytkowej. Hisense zajął w rankingu Omdia drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów, a w 2023 r. i pierwszym półroczu 2024 był liderem w segmencie telewizorów 100-calowych. Firma cały czas dynamicznie się rozwija i obecnie działa już w ponad 160 państwach, specjalizując się w produktach multimedialnych, urządzeniach RTV i AGD oraz inteligentnych rozwiązaniach IT.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2558788/Hisense_Kicks_off_Year_end_Campaign_Big_Savings.jpg  

Źródło: Hisense

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 18.11.2024, 08:40
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ