Newsletter

Press: ogłaszamy jurorów konkursu Grand ESG

18.12.2024, 10:55aktualizacja: 18.12.2024, 11:02

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Press (1)
Press (1)
Konkurs Grand ESG promuje prawdziwe, ambitne i dobre działania z zakresu raportowania działalności pozaekonomicznej. Jury konkursu doceni liderów tych praktyk, a także nagrodzi za przejrzystą, efektywną i uczciwą komunikację wdrożeń ESG. Oto lista pierwszych jurorów.

Zgłoszenia do Grand ESG przyjmowane są w 14 kategoriach sektorowych, w których dwa składy jury przyznają nagrody za najlepsze wdrożenie ESG i najlepszą komunikację wdrożenia ESG. Jurorzy będą oceniać wszystkie nadesłane zgłoszenia w obu grupach. W kategoriach międzysektorowych, tj. w nagrodach Grand Prix ESG oraz Człowiek Grand ESG, decyzję o nominacjach oraz zwycięzcach podejmuje pełen skład jury, czyli członkowie obu grup jurorskich.

W skład jury Grand ESG wchodzą eksperci w zakresie zagadnień zrównoważonego rozwoju, raportowania ESG, komunikacji i public relations, zarządzania oraz przedstawiciele organizacji branżowych, instytucji publicznych, mediów i sektora biznesowego.

Poniżej skład jury Grand ESG:

  1. Dominika Bagińska-Chyłek, head of ESG, Robyg SA
  2. Bartosz Bieszyński, dyrektor departamentu komunikacji i marketingu, PGE
  3. Marcin Gaworski, prezes SAR, CEO & Co-founder 180heartbeats + jung v. Matt
  4. Justyna Górniak, CEO Papaya Films, Liderka Zrównoważonego Rozwoju
  5. Karolina Gromke, ESG Expert, Benefit System
  6. Ewelina Jabłońska-Gryżenia, head of sustainability, Grupa Raben
  7. Dorota Jankowska-Tomkow, director of procurement and ESG, LPP SA
  8. Urszula Jóźwiak, prezeska Fundacji im. XBW Ignacego Krasickiego
  9. dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska, adiunktka Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW
  10. Magdalena Kitlas, dyrektorka departamentu relacji, Pracodawcy RP
  11. Magdalena Krukowska, dziennikarka, ekspertka ds. zrównoważonego rozwoju, Forbes
  12. Lidia Kwiatkowska, koordynatorka ds. ESG, PZU
  13. Barbara Lisiewicz, dyrektorka departamentu różnorodności społecznej, UM Wrocław
  14. Ewa Łabno-Falęcka, dyrektorka ds. komunikacji i relacji zewnętrznych, Mercedes-Benz Manufacturing Poland
  15. Karolina Łuczak, dyrektorka biura prasowego i komunikacji wewnętrznej, Provident Polska SA
  16. Miłosz Marchlewicz, dyrektor ds. komunikacji, Forum Odpowiedzialnego Biznesu
  17. Agnieszka Maszewska, dyrektorka marketingu i komunikacji, Jet Line
  18. Iwona Michalczyk, CEO Garden Of Words
  19. Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych, Jeronimo Martins Polska
  20. Weronika Mirowska, prezeska Fundacji Grand Press
  21. dr Eliza Misiecka, członkini Rady ZFPR, dyrektor generalny Genesis PR
  22. Przemysław Mitraszewski, pełnomocnik zarządu i dyrektor ds. relacji zewnętrznych, LPP
  23. Adrianna Morze, dyrektor marketingu i komunikacji, DB Schenker
  24. Jan Mróz, dyrektor pionu komunikacji i public affairs, Warner Bros. Discovery w Polsce
  25. Małgorzata Nieciecka-Sosińska, marketing manager, EON
  26. Łukasz Niewola, dyrektor departamentu komunikacji korporacyjnej i zrównoważonego rozwoju, Lux Med
  27. Magdalena Olborska, ESG manager, Samsung Electronics Polska
  28. Mirella Panek-Owsiańska, ekspertka ESG
  29. dr Marta Potocka, kierowniczka projektu w biurze zrównoważonego rozwoju i transformacji energetycznej, ORLEN SA
  30. Bartłomiej Rajchert, prezes SAPR, CEO & Founder GDS, Grupa Doradztwa Strategicznego
  31. dr hab. Bolesław Rok, professor of corporate sustainability management, dyrektor Centrum Badań Przedsiębiorczości Pozytywnego Wpływu, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie, Akademia Leona Koźmińskiego
  32. Małgorzata Rybak-Dowżyk, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej i ESG, T-Mobile
  33. Magdalena Rzeszotalska, szefowa działu zrównoważonego rozwoju i ESG, Polpharma
  34. Michał Siegieda, dyrektor biura komunikacji korporacyjnej/rzecznik prasowy, Grupa Wirtualna Polska
  35. prof. SGH, dr hab. Ewelina Szczech-Pietkiewicz, dyrektorka Instytutu Międzynarodowej Polityki Gospodarczej, prodziekanka Szkoły Doktorskiej, SGH
  36. Renata Szredzińska, prezeska Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę
  37. Sylwia Szwed, prezeska Fundacji Kosmos dla Dziewczynek
  38. Izabela Tworzydło, dyrektorka departamentu komunikacji korporacyjnej, Bank BNP Paribas
  39. Mario Zamarripa, dyrektor ds. zrównoważonego rozwoju, Ergo Hestia
  40. Katarzyna Życińska, prezeska ZFPR, prezeska 38 Content Communication

Organizatorzy przypominają, że 20 grudnia upływa drugi termin zgłaszania uczestnictwa w konkursie. Aplikacje przyjmowane są w trzech terminach, które różnią się wysokością opłaty konkursowej. Drugi termin przyjmowania zgłoszeń upływa 20 grudnia, trzeci będzie trwać do 15 stycznia 2025 roku. Aby zgłosić projekt, trzeba wypełnić formularz na stronie www.grandesg.pl oraz uiścić opłatę konkursową. Niezbędne załączniki można dołączyć do zgłoszenia w nieprzekraczalnym terminie do 15 stycznia 2025 roku. Jeżeli zgłoszenia zrealizowane w ostatnim dniu drugiego terminu przyjmowania zgłoszeń nie zostaną opłacone w ciągu 7 dni, to zgłaszającego obowiązuje opłata z trzeciego terminu.

Pod koniec marca organizatorzy zapraszają na konferencję poświęconą wszystkim obszarom zrównoważonego rozwoju oraz skutecznej komunikacji działań ESG. Będzie ona okazją do spotkania z wybitnymi specjalistami z obszaru ESG oraz komunikacji i rozmów o tym, jak wywierać pozytywny wpływ na świat.

Organizatorzy: „Press”, Fundacja Grand Press

Partner merytoryczny i inicjujący: Garden of Words Group

Mecenas konferencji: ORLEN

Patroni medialni: Polskie Radio, PAP, Tygodnik Powszechny, Forbes, ngo.pl, PRoto, Stowarzyszenie Gazet Lokalnych, ESG Trends

Źródło informacji: Press

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 18.12.2024, 10:55
Źródło informacji Press
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ