Pobierz materiał i Publikuj za darmo

W pierwszych minutach od debiutu kurs urósł wobec ceny odniesienia o 7,20 proc. do 134 zł za jeden walor.
„Cieszymy się, że kolejna innowacyjna spółka zdecydowała się związać swój przyszły rozwój z rynkiem kapitałowym. Z firmą Neptis znamy się od lat, a jej sztandarowy produkt, czyli aplikację Yanosik, wielu z nas posiada w swoich telefonach” - powiedział podczas uroczystości w siedzibie warszawskiej giełdy jej prezes, Tomasz Bardziłowski.
Spółka Neptis od 2014 roku dojrzewała i rozwijała się na rynku alternatywnym NewConnect, wykorzystując minioną dekadę na budowanie rozpoznawalności oraz zaufania wśród inwestorów. Przyniosło to jej wymierne korzyści: tylko w trzecim kwartale 2024 r. osiągnęła ona przychody ze sprzedaży netto na poziomie 14,4 mln zł, które w stosunku do wyniku z ub. r. zwiększyły się o ponad 21 proc. W ujęciu narastającym od początku 2024 r. przychody wyniosły 42,5 mln zł, rosnąc o 9,5 proc. rok do roku. Ponadto na koniec września br. łączna liczba pobrań aplikacji Yanosik sięgnęła blisko 34 mln.
„Jubileuszowe, setne przejście z NewConnect na Główny Rynek GPW pokazuje, jak ważną rolę dla całego rynku kapitałowego odgrywa ten tzw. przedsionek dużego parkietu, będący nie tylko źródłem kolejnych debiutów, ale także dźwignią rozwojową dla najbardziej ambitnych, innowacyjnych spółek” - dodał Tomasz Bardziłowski.
Użytkownicy aplikacji Yanosik pokonują średnio 55,8 mln kilometrów dziennie, a miesięcznie generują ponad 500 tys. zgłoszeń o zdarzeniach na drodze, co dostarcza Neptis wiedzy zarówno o ruchu drogowym, jakości sieci telekomunikacyjnej oraz stylu jazdy i zachowań kierowców. Yanosik to nie tylko bezpłatna aplikacja na urządzenia mobilne, to również dedykowane urządzenia, działające w oparciu o system abonamentowy.
„Łączymy funkcjonalności, lojalną i stale rosnącą społeczność oraz BIG DATA, a to wszystko w celu uczynienia naszych dróg bezpieczniejszymi. Nie ograniczamy się tylko do informowania kierowców o wypadkach czy korkach, ale oferujemy znacznie szersze usługi: od e-winiet, przez ubezpieczenia, po raporty o historii pojazdów. Nagradzamy również naszych użytkowników za właściwe zachowania, a także angażujemy się w szereg kampanii edukacyjno-społecznych” - zaznaczył Adam Tychmanowicz, prezes zarządu Neptis S.A.
Na zakończenie wydarzenia dr Monika Gorgoń, członek zarządu Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie, wręczyła przedstawicielom debiutującej spółki dyplom GPW oraz statuetkę byka symbolizującego giełdową hossę.
Źródło informacji: PAP MediaRoom
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.12.2024, 16:41 |
Źródło informacji | PAP MediaRoom |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Branża recyklingu drewna istotnym elementem silnego sektora drzewnego w Polsce PAP
Polska jest ósmym w Unii Europejskiej producentem odpadów drzewnych i drewnopochodnych - rocznie w kraju powstaje ich ok. 1,3 mln ton. Jednak brak kompleksowych rozwiązań prawnych ogranicza potencjał rozwoju sektora recyklingu tych odpadów - konkludują autorzy raportu „Więcej drewna z drewna. Jak usprawnić system recyklingu drewna w Polsce?”.- 17.09.2025, 12:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Engineered for Whatever: nowa, odważna platforma marki Columbia Sportswear przedstawia ekstremalne przygody na świeżym powietrzu
Nowa kampania odświeża wizerunek marki, a także przywraca niekonwencjonalność i humor, charakterystyczne dla Columbia Sportswear. Kampania będzie prowadzona w kanałach cyfrowych, outdoorowych, sprzedaży detalicznej i innych.- 17.09.2025, 11:07
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Columbia Sportswear
-
Image
Gwiazda koszykówki Marcin Gortat ambasadorem marki LOTTO PAP
Marcin Gortat, łodzianin i najsłynniejszy polski koszykarz, utytułowany zawodnik ligi NBA, dołączył do grona ambasadorów marki LOTTO. Będzie promował zdrowy styl życia, aktywność fizyczną i produkty Totalizatora Sportowego, który od 70 lat hojnie wspiera sport i kulturę - powiedział Szymon Gawryszczak, członek zarządu Totalizatora Sportowego.- 17.09.2025, 10:27
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ