Newsletter

Nauka i technologie

CHiQ wśród 10 najlepszych globalnych marek produktów dla inteligentnego domu

10.01.2025, 08:44aktualizacja: 10.01.2025, 08:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/CHiQ
PR Newswire/CHiQ

LAS VEGAS, 9 stycznia 2025 r. /PRNewswire/ -- W dniu 8 stycznia, podczas wydarzenia odbywającego się równolegle z targami CES 2025 w Las Vegas, firma CHiQ została wyróżniona przez międzynarodową grupę medialną International Data Group (IDG) jako jedna z 10 najlepszych globalnych marek produktów dla inteligentnego domu. Wyróżnienie to podkreśla wybitne osiągnięcia CHiQ w sektorze produktów dla inteligentnego domu.

James Wu, dyrektor generalny Międzynarodowego Centrum Biznesowego Marki CHiQ, powiedział: „Znalezienie się wśród 10 najlepszych globalnych marek produktów dla inteligentnego domu jest prestiżowym potwierdzeniem wiodącej pozycji CHiQ na rynku międzynarodowym. Patrząc w przyszłość, CHiQ będzie w dalszym ciągu dążyć do zapewniania wysokiej jakości produktów i usług na całym świecie”.

Podczas targów CES firma CHiQ zaprezentowała szereg produktów opartych na sztucznej inteligencji (AI), w tym swój pierwszy telewizor oparty na AI i 100-calowy telewizor CHiQ AI Wallpaper. Oba urządzenia oferują spersonalizowane usługi za pośrednictwem zaawansowanego, inteligentnego agenta CHiQ Canghai. Firma zaprezentowała również lodówkę opartą na AI z funkcją zmniejszania głośności pracy i redukcją problemów w zakresie rozmrażania, a także klimatyzator oparty na AI, który zwiększa komfort, jednocześnie zmniejszając zużycie energii aż o 40%. Dodatkowo przedstawiono pralko-suszarkę CHiQ Ozone Supreme Care, która umożliwia wydajne pranie i błyskawiczne suszenie z zaawansowanymi funkcjami ochrony odzieży. System CHiQ Smart Home dla inteligentnego domu integruje proaktywne usługi, wydajność energetyczną, zwiększone bezpieczeństwo i technologię sztucznej inteligencji, umożliwiając użytkownikom zaoszczędzenie do 20% na rachunkach za energię.

Od momentu wejścia na rynek międzynarodowy w 2017 roku firma CHiQ wciela w życie hasło „Smart with Style” („Połączenie inteligencji i stylu”), dowodząc swojego zaangażowania w tworzenie innowacyjnych i stylowych produktów. Obecna na ten moment w ponad 40 krajach firma CHiQ oferuje zróżnicowany asortyment, w tym telewizory, lodówki, klimatyzatory i pralki.

CHiQ uatrakcyjnia swoją markę poprzez strategiczne partnerstwa ze znanymi sportowcami, takimi jak mistrz olimpijski w narciarstwie Andreas Wellinger, oraz poprzez sponsorowanie głośnych międzynarodowych wydarzeń sportowych. Udział marki w zawodach Pucharu Świata FIS w narciarstwie oraz sponsoring regionalnych drużyn sportowych i wydarzeń, w tym australijskiego St. George Illawarra Dragons, południowokoreańskiego Daegu FC i Terra Wortmann Open, znacznie zwiększyły jej globalną widoczność. Inicjatywy te wzmacniają globalną obecność CHiQ i przyczyniają się do wzrostu zainteresowania konsumentów.

W 2024 roku firma CHiQ notowała znaczne wzrosty. Sprzedaż jej produktów w Europie wzrosła o ponad 30%, w Australii o 40%, a w Indonezji aż o 55%. Na rynku malezyjskim, tajskim, filipińskim, Ameryki Łacińskiej i Bliskiego Wschodu również odnotowano znaczny wzrost przychodów.

W przyszłości CHiQ będzie nadal traktować innowacje priorytetowo, wykorzystując swoje wyjątkowe produkty i usługi do pogłębiania globalnych kontaktów z konsumentami. Celem marki jest zapoczątkowanie nowej ery inteligentnych domów i wyznaczenie nowych standardów inteligentnego stylu życia.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2594564/CHiQ.jpg

Źródło: CHiQ

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 10.01.2025, 08:44
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ