Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Godło „Firma Przyjazna Klientowi” jest jedynym w Polsce wyróżnieniem w zakresie satysfakcji ze współpracy z firmą, które jest przyznawane na podstawie badania zrealizowanego na reprezentatywnej próbie klientów. O przyznaniu certyfikatu w 100% decyduje siła głosu klientów.
Statuetka i certyfikat „Firmy Przyjaznej Klientowi” to szczególnie ważne wyróżnienie, ponieważ sędziami w tym plebiscycie są wyłącznie klienci. Nagroda, która po raz kolejny trafi do WeNet, tylko potwierdza codziennie zaangażowanie w kwestie obsługi klienta i staranność, aby świadczone przez nią usługi były zawsze na najwyższym poziomie.
„Nagroda >>Firma Przyjazna Klientowi<< to efekt naszej konsekwentnej pracy w obszarze customer experience. Każdy krok, który podejmujemy, ma na celu zapewnienie naszym klientom wyjątkowej obsługi i niezapomnianych doświadczeń. To wyróżnienie jest dla nas motywacją do dalszego podnoszenia jakości w każdej interakcji z klientem” - dodaje Agnieszka Lachowska, kierownik Zespołu Jakości Obsługi Klienta w Grupie WeNet.
Badanie w ramach programu „Firma Przyjazna Klientowi” zostało przeprowadzone w listopadzie i grudniu 2024 roku przez niezależny instytut badawczy Experience Institute na grupie aktywnych klientów WeNet. Ankietowanych zapytano m.in. o gotowość do rekomendacji, podejście do klienta, jakość obsługi czy ogólne zadowolenie. Zbadano również wysiłek, jaki klient musi włożyć w interakcje z firmą oraz doświadczenia klientów z firmą przed zakupem, w trakcie i po zakupie usług. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI, czyli drogą wywiadu telefonicznego.
„Jestem niezwykle dumna, że po raz kolejny nasza firma została wyróżniona tytułem >>Firma Przyjazna Klientowi<<. Miejsce w gronie laureatów to efekt docenienia przez klientów jakości naszych usług oraz codziennego wysiłku ekspertów i doradców internetowych. Nasze działania są dostrzegane i doceniane przez klientów. To bardzo motywuje do pracy i starań, aby stale doskonalić sposób obsługi klienta” - mówi Anna Koman, wiceprezeska Zarządu ds. Obsługi Klienta Grupy WeNet.
W badaniu WeNet wypadł bardzo dobrze. Indeks FPK wyniósł aż 90%. Firma uzyskała ogólne zadowolenie na poziomie aż 87% w takich aspektach jak: proces zakupowy 94% oraz jakość obsługi klienta 94%. Gotowość do rekomendacji wyniosła aż 90%, a wysiłek, jaki klienci musieli włożyć w interakcję z WeNet (CES), 87%. Podejście do klientów w zakresie ich obsługi oceniono na poziomie 88%. Relacje z klientami oraz jakość obsługi są fundamentami sukcesu WeNet, co potwierdzają wyniki badania. Pozytywne opinie klientów, ich zadowolenie z profesjonalizmu i uprzejmości pracowników oraz szybka reakcja na potrzeby, to czynniki, które budują lojalność i pozytywny wizerunek marki. Dobre relacje z klientami oraz wysoka jakość obsługi wpływają bezpośrednio na wyniki NPS i rekomendacje, co stanowi podstawę dalszego rozwoju firmy.
Źródło informacji: WeNet
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 13.01.2025, 11:38 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Klub Biznesu na Morzu i Polsko-Australijska Izba Handlowa budują mosty dla przedsiębiorców
Nietypowe miejsce, międzynarodowe ambicje i realne efekty. Klub Biznesu na Morzu - unikalna inicjatywa integrująca polskich przedsiębiorców - zacieśnia współpracę z Polsko-Australijską Izbą Handlową. Efektem są nowe kontakty biznesowe, realne kontrakty oraz plany wspólnych wydarzeń na trzech kontynentach.- 16.06.2025, 10:18
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Media Forum
-
Image
Tesla zaprezentuje oficjalnie - po raz pierwszy w Polsce - model Cybertruck na American Cars Mania 2025 w Katowicach. Przyjadą klasyczne amerykańskie ciężarówki i kultowe auta
Największy zlot amerykańskiej motoryzacji w centralnej Europie zagości 20-22 czerwca w Katowicach na lotnisku Muchowiec. Po raz pierwszy w Polsce Tesla zaprezentuje oficjalnie na swoim stoisku model Cybertruck. W konkursie na najciekawszą amerykańską ciężarówkę czeka nagroda w wysokości 10 000 USD, najwyższa w historii polskich zlotów motoryzacyjnych. W jazdach pokazowych na czas zmierzą się zabytkowe ciężarówki z USA. Do tego moc atrakcji, koncerty, a każdy bilet wstępu bierze udział w losowaniu Cadillaca XTS-L.- 16.06.2025, 09:56
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: American Cars Mania
-
Image
Warsaw Microcredentials Summit 2025: praktyka, standardy i innowacje w mikropoświadczeniach
Ponad 160 gości z całego świata: prelegentów, ekspertów, przedsiębiorców, naukowców, decydentów i entuzjastów. 3 sale konferencyjne, równoległe transmisje online, 6 obszarów tematycznych, ponad 40 wystąpień, prezentacji, paneli oraz warsztatów. I tylko jeden temat: mikropoświadczenia. Tak prezentuje się plan wyjątkowego wydarzenia, które odbędzie się w Warszawie 25-26 czerwca 2025 r. - Warsaw Microcredentials Summit 2025. Local Insight, Global Impact.- 16.06.2025, 09:32
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: Instytut Badań Edukacyjnych - Państwowy Instytut Badawczy
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ