Newsletter

Xsolla i AppsFlyer prezentują spersonalizowaną integrację w celu poprawy wydajności sklepów internetowych z grami mobilnymi

12.02.2025, 08:44aktualizacja: 12.02.2025, 08:48

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Pionierska branżowa współpraca zapewnia wieloplatformowe analizy jako zintegrowane rozwiązanie problemów związanych z pomiarami w środowisku mobilnym i sieciowym adresowane do twórców gier.

LOS ANGELES i SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, nawiązała współpracę z AppsFlyer, wiodącym światowym dostawcą usług pomiarowych, atrybucyjnych i świadczonych w zakresie analiz danych w środowiskach mobilnych, jako bezprecedensowe przedsięwzięcie w branży zorientowane na funkcjonowanie sklepów internetowych. Dzięki udoskonalonej współpracy Xsolla i AppsFlyer twórcy gier zyskują usprawnione analizy i uproszczone metody aktywacji powstałego w jej ramach rozwiązania dla sklepów internetowych, dostępnego na całym świecie. Partnerstwo obejmuje również nowe rozwiązania umożliwiające wyeliminowanie trudności związanych z pomiarami i atrybucją na szczeblu wielu platform. Przewidziano dwa warianty integracji: integrację w trybie S2S (serwer do serwera) i integrację sieciową dla gier mobilnych.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250211648518/pl/

Xsolla i AppsFlyer od ponad roku ściśle współpracują w zakresie opracowania dwóch niestandardowych integracji pozwalających wyeliminować zasadnicze wyzwania na rynku mobilnym. Integracje udostępniają twórcom gier kompleksowe dane dotyczące zachowania użytkowników, wydajności kampanii i atrybucji dochodów z platform mobilnych i sieciowych. Sposób aktywacji jest niezwykle prosty i nie wymaga od twórców żadnego programowania – zespoły wszelkich rozmiarów mogą uruchomić te narzędzia bezpośrednio z kont wydawców Xsolla i AppsFlyer. Podejście takie stanowi wyraz zaangażowania firmy Xsolla na rzecz upraszczania złożonych procesów i przyczyniania się do sukcesu twórców.

Integracja dla aplikacji mobilnych w trybie S2S umożliwia pomiar wartości w całym cyklu życia (LTV) oraz zwrotu z wydatków na reklamę (ROAS) w odniesieniu do zakupów dokonanych w aplikacji i w sklepie internetowym. Zakupy w sklepie internetowym są mierzone jako zdarzenia w aplikacji, a AppsFlyer przypisuje do każdego zakupu konkretną liczbę instalacji aplikacji mobilnej, nowo pozyskanych użytkowników i kampanii mających na celu ponowne zaangażowanie nieaktywnych odbiorców, aby zaprezentować cały proces użytkownika na przestrzeni wielu platform, jego całkowitą wartość w cyklu życia (LTV) i łączną wysokość zwrotu z inwestycji (ROI). Proces konfiguracji przebiega niezwykle prosto i nie wymaga wiedzy technicznej, dzięki czemu mogą z niego skorzystać wszyscy twórcy gier mobilnych za pośrednictwem kont wydawcy Xsolla i AppsFlyer.

Aktywacja integracji sieciowej została zaprojektowana z myślą o pomiarach i ocenie skuteczności marketingu, wskaźników konwersji reklamy, wysoko wydajnych kreatywnych materiałów reklamowych i wysiłków związanych z retargetingiem w ramach sklepów internetowych z wykorzystaniem opracowanego przez Xsolla narzędzia Site Builder. Twórcy mogą z łatwością uruchomić tę funkcję za pośrednictwem kont wydawcy Xsolla i AppsFlyer, aby dokonywać pomiarów skuteczności kampanii reklamowych, które kierują użytkowników do ich sklepów internetowych.

„Rozwiązanie Xsolla dla sklepów internetowych zrewolucjonizowało sektor tworzenia gier mobilnych i umożliwiło stworzenie ponad 500 sklepów internetowych. Dostępne do tej pory tradycyjne narzędzia do pomiarów w środowiskach mobilnych nie były dostosowane do ich warunków. Integracje opracowane z AppsFlyer umożliwiają wyeliminowanie luki pomiędzy sklepami internetowymi a aplikacjami mobilnymi, zapewniając twórcom gier pełny obraz LTV i łącznej wysokości ROI” - powiedział Berkley Egenes, dyrektor ds. marketingu i rozwoju. - Współpraca ta stanowi wyraz zaangażowania firmy Xsolla na rzecz upraszczania zawiłości dla naszych partnerów opracowujących gry mobilne i umożliwiania podejmowania sprytniejszych decyzji biznesowych na podstawie kompleksowych przepływów danych dotyczących wszystkich doświadczeń gracza”.

„W nieustannie ewoluującym, dynamicznym ekosystemie gier zrozumienie pełnego procesu użytkownika od środowiska mobilnego po sieciowe ma kluczowe znaczenie dla twórców pragnących zoptymalizować wyniki i zmaksymalizować osiągane dochody” - powiedział Adam Smart, dyrektor ds. produktów z dziedziny gier w AppsFlyer. - Dzięki połączeniu fachowej wiedzy Xsolla w obszarze handlu z wiodącymi zdolnościami analitycznymi AppsFlyer zyskujemy bezproblemowe pomiary i atrybucje na wielu platformach, a tym samym zapewniamy twórcom niezbędne informacje, by mogli oni podejmować inteligentniejsze decyzje, przyspieszając rozwój całej branży. Opracowane integracje umożliwiają twórcom skupienie uwagi na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń dla graczy, mając pewność odpowiedniego uznania dla ich sukcesów”.

Zaprezentowane integracje eliminują dwa poważne wyzwania związane z ekosystemem gier mobilnych: zapewniają wiarygodne pomiary LTV i ROAS na szczeblu wielu platform i umożliwiają precyzyjne śledzenie kampanii reklamowych sklepów internetowych. Twórcy mogą zarządzać pomniejszymi aktywacjami bezpośrednio ze swoich kont, korzystając z uproszczonego procesu aktywacji za pomocą konta wydawcy Xsolla i konta wydawcy AppsFlyer.

W branży gier, zwłaszcza mobilnych, coraz bardziej potrzebne są narzędzia zapewniające czytelne informacje na temat zachowania graczy i umożliwiające precyzyjne pomiary skuteczności kampanii na wielu platformach. Rozwiązania te pomagają twórcom zoptymalizować strategie na rzecz zaangażowania oraz ROI, aby mogli skoncentrować się przede wszystkim na opracowywaniu niesamowitych doświadczeń dla graczy.

Więcej informacji na temat innowacyjnych rozwiązań Xsolla i AppsFlyer, dostosowanych do rynku gier mobilnych w celu wyeliminowania luki pod względem śledzenia i pomiarów danych dotyczących sklepów internetowych, można znaleźć na stronie: xsolla.blog/xsolla-appsflyer

Xsolla

Xsolla to globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie. Firma posiada siedzibę główną i jest zarejestrowana w Los Angeles (Kalifornia) oraz posiada biura w Londynie, Berlinie, Seulu, Pekinie, Kuala Lumpur, Raleigh, Tokio, Montrealu i innych miastach na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej xsolla.com

AppsFlyer

AppsFlyer pomaga markom dokonywać dobrych wyborów dla swojej firmy i klientów dzięki zaawansowanym pomiarom, analizie danych, głębokiemu linkowaniu, zaangażowaniu, ochronie przed oszustwami, usługom data clean room i technologiom chroniącym prywatność. Opierając się na założeniu, że marki mogą zwiększać prywatność klientów, zapewniając jednocześnie wyjątkowe doświadczenia, AppsFlyer umożliwia tysiącom twórców i partnerów technologicznych wypracowywanie lepszych, bardziej znaczących relacji z klientami.

Więcej informacji na stronie appsflyer.com

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250211648518/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

Globalny dyrektor ds. Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.02.2025, 08:44
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ