Newsletter

Aston Martin Aramco ogłasza współpracę z ELEMIS - bezprecedensowy mariaż producenta samochodów wyścigowych z marką luksusowych kosmetyków

12.02.2025, 09:43aktualizacja: 12.02.2025, 09:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/ELEMIS; Aston Martin Aramco Formula One Team
PR Newswire/ELEMIS; Aston Martin Aramco Formula One Team

SILVERSTONE, Anglia, 12 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- Zespół Aston Martin Aramco Formula One™ ogłosił dzisiaj nawiązanie współpracy z ELEMIS - legendarną brytyjską marką produktów do pielęgnacji skóry. ELEMIS jest pierwszym w historii podmiotem z tego segmentu branży kosmetycznej, który został oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco. Jest to początek wieloletniej kooperacji lidera innowacji kosmetycznych z czołowym konstruktorem bolidów Formuły 1.

ELEMIS to kilkadziesiąt lat doświadczenia w tworzeniu produktów do pielęgnacji skóry w oparciu o badania kliniczne i najnowocześniejsze technologie. W centrum zainteresowania tej luksusowej marki od zawsze stało opracowywanie produktów, które dodają nam pewności siebie.

Jej współpraca z Aston Martin ma na celu promowanie inkluzywności w świecie Formuły 1, której struktura fanów uległa w ostatnim czasie istotnym zmianom. Według najnowszego badania pracowni Nielson obecnie 41% publiki wyścigów Formuły 1 to kobiety, a najszybciej rosnąca grupę entuzjastek tego sportu tworzą kobiety w wieku 16-24 lat. Wsparcie inkluzywności w ramach partnerstwa to działanie, które wpisuje się w realizowaną przez Aston Martin Aramco strategię „Make a Mark” mającą na celu wykorzystanie sportu do kreowania pozytywnych zmian.

Aston Martin Aramco i ELEMIS łączy przywiązanie do idei zrównoważonego rozwoju. W przypadku tej drugiej wyraża się to w pro-ekologicznych praktykach m.in. w zakresie pozyskiwania surowców. ELEMIS jest pierwszym partnerem zespołu Aston Martin Aramco, który posiada certyfikat B Corp. Nawiązując tę współpracę, chce wprowadzić stosowane przez nią standardy zrównoważonego rozwoju na arenę międzynarodową.

W pierwszym roku partnerstwa w ofercie ELEMIS pojawi się specjalna seria ekskluzywnych i limitowanych kolekcji produktów. Marka zapewni również wspaniałe atrakcje dla gości strefy VIP Aston Martin Aramco Paddock Club Suite, zachęcając ich do skorzystania z krótkich „pit-stopów” pielęgnacyjnych.

Z kolei podczas majowego Grand Prix w Monaco firma zaoferuje wyjątkowe usługi spa na pokładzie luksusowego jachtu Aston Martin Aramco.

Séan Harrington, współzałożyciel i dyrektor generalny ELEMIS: „Jesteśmy pierwszą w historii firmą z branży produktów do pielęgnacji skóry, która została oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco, co stanowi dla ELEMIS ważny krok milowy. Jesteśmy świadkami początku wieloletniego partnerstwa dwóch legendarnych brytyjskich marek, któremu przyświecać będzie jedna misja - poszerzanie pola globalnych możliwości w dziedzinie techniki i innowacji. W świecie Formuły 1 jest to bezprecedensowe i pionierskie przedsięwzięcie zorientowane na kreowanie nowej jakości. Stanowi ono doskonały przykład współpracy dwóch liderów i innowatorów w swoich dziedzinach na rzecz zmiany postrzegania rzeczywistości, wzmocnienia i kreowania stylu życia, który nie ma sobie równych. Marki ELEMIS i Aston Martin Aramco wyróżnia ten sam głód zwycięstwa, dlatego jestem dumny i cieszę się z tego, że udało nam się nawiązać tę współpracę”.

Komentarz Jeffa Slacka, dyrektora zarządzającego działu handlowego w Aston Martin Aramco Formula One ™ Team: „Z radością witamy ELEMIS w rodzinie Aston Martin Aramco oraz świecie sportów motoryzacyjnych. Jako marka będąca synonimem innowacji i doskonałości ELEMIS jest naturalnym partnerem dla naszych działań w 2025 r. Po raz pierwszy w historii naszym oficjalnym partnerem (Official Skincare Partner) będzie firma tworząca produkty do pielęgnacji skóry, co stanowi dla nas ważny kamień milowy w budowaniu relacji z naszymi fanami. Jestem przekonany, że współpraca ta otworzy nowe możliwości dla obu marek”.

Komentarz Jessiki Hawkins, ambasadorki Aston Martin Aramco Formula One ™ Driver i dyrektorki F1 Academy: „To dla nas bardzo ekscytujący dzień, możemy bowiem ogłosić nawiązanie współpracy z marką ELEMIS jako oficjalnym partnerem Aston Martin Aramco. Formuła 1 reprezentuje najwyższą klasę doskonałości, a więc coś, rezonuje z determinacją ELEMIS w tworzeniu najlepszych w swojej kategorii i najnowocześniejszych produktów do pielęgnacji skóry. Wspieranie inkluzywności i rozwijanie otwartości środowiska sportów motoryzacyjnych jest dla mnie, jako dyrektorki F1 Academy, niezwykle ważne, dlatego uważam, że współpraca z marką ELEMIS, która ma podobne podejście zarówno na poziomie partnerstwa, jak i w szerszym ujęciu strategicznym, ma niesamowity potencjał”.

ELEMIS

ELEMIS łączy najwyższej klasy badania naukowe z największymi walorami natury i bogatą wiedzą dermatologiczną, by tworzyć produkty, które towarzyszą naszej skórze w procesie nieustannych zmian, jakim podlega. Zgromadzona na przestrzeni ponad 30 lat wiedza na temat formuł produktowych w połączeniu z praktycznym doświadczeniem zdobytym w naszych spa na całym świecie pozwala nam tworzyć najnowocześniejsze rozwiązania do pielęgnacji skóry, które przynoszą widoczne i imponujące efekty. W 2023 r. otrzymaliśmy certyfikat B Corp. Naszą działalność niezmiennie traktujemy jako narzędzie czynienia dobra. Produkty ELEMIS dostępne są w 110 państwach.

Zespół Aston Martin Aramco Formula One™

Aston Martin, marka stworzona w 1913 r. przez Lionela Martina i Roberta Bamforda, to legenda wyścigów samochodowych. Sukces, jaki osiągnęła w wyścigu Aston Hill Climb wkrótce po założeniu, zapoczątkował wieloletnią tradycję konstruowania luksusowych samochodów sportowych, wśród których obecnie prym wiodą m.in. DB12, Vantage, Vanquish, DBX707, czy inspirowany bolidami Formuły 1 Aston Martin Valkyrie. W Grand Prix Aston Martin zadebiutował w 1922 r., a w 1959 r. odniósł zdecydowane zwycięstwo w wyścigu Le Mans. Do Formuły 1 zespół wrócił w 2021 r. pod przywództwem Lawrence’a Strolla.

W ciągu ostatnich kilku lat Aston Martin poczynił znaczne inwestycje, wśród których szczególnie warto wymienić otwarcie w 2023 r. AMR Technology Campus przy torze Silverstone - obiektu dysponującego najnowocześniejszym tunelem aerodynamicznym i zaprojektowanego zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, który ma zostać uruchomiony w 2025 r. Na torze zespół Aston Martin tworzą doświadczony Kanadyjczyk Lance Stroll oraz dwukrotny Mistrz Świata Fernando Alonso, wspierani przez kierowców testowych i rezerwowych Felipe Drugovischa i Stoffela Vandoorne, a także ambasadora zespołu Pedro de la Rosa oraz kierowcę rozwojowego Jaka Crawforda. Aston Martin Aramco ma swoją reprezentację również w kobiecej serii wyścigów F1® Academy - pod jej szyldem rywalizuje pochodząca ze Szwajcarii Tina Hausmann, a mentorką i ambasadorką zespołu jest Jessica Hawkins - F1® Academy Head of Racing and Driver Ambassador.

Poza torem marka konsekwentnie działa rzecz postępu m.in. poprzez prowadzenie platformy dla fanów I / AM czy realizację programu „Make A Mark” wpisującego się w cele zrównoważonego rozwoju, inkluzywności oraz w zakresie angażowania lokalnych społeczności. Aston Martin Aramco współpracuje też z Racing Pride, Spinal Track, oraz Aleto Foundation, działając na rzecz inkluzywnośći, dostępności oraz rozwoju przywództwa. Zespół Aston Martin niezmiennie stawia na rozwiązania energooszczędne, czego potwierdzeniem jest certyfikat ISO 50001.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2615439/5156966/Elemis_2024_Official_Skincare_Partner_Logo.jpg

Źródło: ELEMIS; Aston Martin Aramco Formula One Team

KONTAKT:

Lucy Frosdick

Senior Head of Communications

e-mail: lucy.frosdick@elemis.com

tel. +44 (0) 7770641384

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 12.02.2025, 09:43
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ