Pobierz materiał i Publikuj za darmo

NOWY JORK, 18 lutego 2025 r. /PRNewswire/ -- TUMI, międzynarodowa marka podróżnicza i lifestylowa, rozpoczęła dzisiaj etapową kampanię z okazji pięćdziesięciolecia „Tworzone z myślą o tobie od 1975 r.”. Przez pół wieku TUMI starannie projektuje produkty inspirowane podróżami swoich klientów.
Kampania marki, uchwycona przez renomowanego fotografa lifestylowego Christophera Andersona i wyreżyserowana przez Nim Kyong Ran, skupia się na osobistych relacjach z najpopularniejszymi produktami TUMI osób, które je noszą. Kampania umożliwia wgląd w życie naszych klientów, podkreślając wszechstronne funkcje walizek, toreb i plecaków TUMI, podczas gdy wokół rozgrywają się dynamiczne sceny. Film nakręcony w pięknej lokalizacji Lizbonie w Portugalii, towarzyszy różnorodnym bohaterom o równie zróżnicowanych stylach życia noszącym legendarne elementy kolekcji TUMI: Alpha, Voyageur i 19 Degree - ponadczasowe produkty flagowe, które definiują markę od lat.
„W naszą złotą rocznicę chcieliśmy uczcić najważniejsze kolekcje, które stanowią rdzeń marki TUMI - tworzone z myślą o uczynieniu każdej podróży naszych klientów doskonałą” - powiedział dyrektor kreatywny Victor Sanz. - Ten kamień milowy stanowi uczczenie przyszłości, jednocześnie celebrując wartości marki, które nasi klienci cenią od ponad 50 lat - długowieczność, łatwość korzystania, funkcjonalność i ponadczasowe piękno. Na przestrzeni roku będziemy kontynuować rozwój i innowacje, kształtując przyszłość podróży i wzornictwo produktów lifestylowych”.
W filmie prezentowane są najbardziej kultowe i najpopularniejsze produkty TUMI: dwustronna walizka kabinowa Alpha International Dual Access Carry-On i plecak Voyageur Celina, stanowiące ucieleśnienie charakterystycznego dla TUMI połączenia funkcjonalności, trwałości i wyszukanego wzornictwa. Walizka Alpha International Dual Access Carry-On oferuje innowacyjny układ i łatwy dostęp, co czyni ją idealną dla osób często podróżujących, zaś plecak Voyageur Celina łączy wyszukaną estetykę z praktycznością, dzięki czemu doskonale nadaje się do codziennego korzystania lub jako stylowy towarzysz podróży.
Od 50 lat TUMI projektuje światowej klasy produkty lifestylowe i turystyczne zaprojektowane z myślą o podniesieniu standardu podróży klientów na całym świecie. Obecnie firma TUMI, która dysponuje ponad 300 sklepami detalicznymi w głównych miastach i ośrodkach podróżniczych na świecie, kontynuuje poszerzanie swojego zasięgu, zapewniając najwyższej jakości produkty dla stale rosnącej społeczności dynamicznych osób.
„Od 50 lat TUMI stawia klientów w centrum uwagi i dostarcza produkty, które zmieniają i ulepszają ich wrażenia z podróży” - powiedział prezes TUMI Andrew Dawson. - Niezależnie od tego, czy chodzi o jednodniową wycieczkę do miasta, czy lot dookoła świata, naszym celem jest uczynienie każdej podróży doskonałą. Nasza siła tkwi w ludziach - jesteśmy przedsiębiorczy i podchodzimy z pasją do tego, co robimy. Stale wprowadzamy innowacje - od kwestii technicznych takich jak materiały po funkcjonalne detale - zawsze z myślą o klientach. Ten krok milowy stanowi uczczenie naszych osiągnięć, ale także przygotowuje grunt pod dalszy rozwój marki przez kolejne 50 i więcej lat”.
TUMI będzie świętować swoje pięćdziesięciolecie przez cały rok, wprowadzając fascynujące nowe produkty i kampanie z udziałem Globalnych Ambasadorów i przyjaciół marki.
TUMI
Od 1975 r. firma TUMI produkuje światowej klasy produkty biznesowe i podróżne oraz wytrzymałe produkty luksusowe, które ułatwiają i upiększają wszystkie aspekty życia w drodze, oraz podnoszą jego poziom. Łącząc funkcjonalność z pomysłowością, firma z zaangażowaniem udoskonala podróżowanie jako towarzysz dynamicznych osób, które dążą do realizacji własnych pasji. Więcej informacji na temat TUMI można znaleźć na stronie TUMI.com.
Marka TUMI i logo TUMI są zastrzeżonymi znakami towarowymi należącymi do spółki Tumi, Inc. © 2025 Tumi, Inc.
Źródło: Tumi, Inc.
Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2423872/TUMI_BLACK_Logo.jpg
Kontakt z mediami TUMI:
TUMI Jerad Huls
e-mail: Jerad.hulse@tumi.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 18.02.2025, 15:04 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |