Newsletter

Premiera innowacyjnych rozwiązań Xsolla do handlu grami podczas GDC 2025

14.03.2025, 13:40aktualizacja: 14.03.2025, 13:49

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Xsolla
Business Wire/Xsolla
Nowe narzędzia i rozwiązania w celu wsparcia sprzedaży D2C, obsługi gier w chmurze, rozwiązań płatniczych i wysiłków na rzecz zwiększenia zaangażowania graczy.

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o udziale w konferencji dla twórców gier Game Developers Conference (GDC) 2025, która odbędzie się w dniach 17-21 marca w Moscone Center w San Francisco (Kalifornia). Xsolla zaprezentuje wówczas nowe i udoskonalone rozwiązania stworzone z myślą o wsparciu producentów gier w skutecznym finansowaniu, promocji, wprowadzaniu na rynek gier i czerpaniu z nich dochodów w ramach inicjatywy „We Bring Opportunities Together”.

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250313769942/pl/

„Xsolla koncentruje się na eliminowaniu barier uniemożliwiających twórcom przekształcanie opracowywanych koncepcji w udane przedsięwzięcia biznesowe” - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. - GDC zapewnia doskonałą okazję do nawiązania kontaktu z twórcami gier i zaprezentowania im rozwiązań, które mogą uprościć handel grami, od momentu wprowadzenia gry na rynek po wejście na nowe rynki i działania stymulujące wzrost dochodów”.

Xsolla przedstawi najważniejsze postępy w zakresie swojej platformy, w tym udoskonalenia wiodącego w branży rozwiązania Web Shop, obsługi gier w chmurze, rozwiązań płatniczych dla regionu MENA oraz nowych narzędzi służących do zwiększania dochodów.

Najnowsze rozwiązania Xsolla wspierające handel grami

Najnowsze aktualizacje i nowe rozwiązania Xsolla wychodzą naprzeciw zmieniającym się potrzebom twórców gier z całego świata, zwiększając możliwości czerpania dochodów z gier i pozyskiwania zaangażowania graczy.

Xsolla Web Shop - rozwiązanie Xsolla Web Shop, które wykorzystano dotychczas w ponad 500 sklepach internetowych wprowadzonych na rynek, umożliwiając twórcom gier generowanie coraz wyższych dochodów, teraz obejmuje nowe funkcje w zakresie personalizacji i dostępności na urządzenia mobilne, których celem jest udoskonalenie doświadczeń zakupowych graczy. Twórcy gier mogą wykorzystać dane pozyskiwane w czasie rzeczywistym na temat zachowania graczy, aby tworzyć spersonalizowane promocje zwiększające wskaźniki konwersji przy użyciu nowych funkcji, takich jak progresywne aplikacje internetowe (PWA), zautomatyzowane cenniki regionalne i program lojalnościowy z możliwością personalizacji, które umożliwiają zwiększenie wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) nawet o 30 procent.

Xsolla Cloud Gaming - rozwiązanie Xsolla Cloud Gaming teraz oferuje twórcom gier dwa nowe narzędzia do pozyskiwania użytkowników. Pierwszym jest funkcja Play Before Your Buy, która umożliwia graczom wypróbowanie wersji demonstracyjnej gry w ograniczonym czasowo trybie transmisji strumieniowej przed dokonaniem zakupu lub kontynuacją gry w chmurze. Po drugie, teraz gracze mogą rozgrywać swoje gry komputerowe w przeglądarce urządzenia mobilnego, wykorzystując wirtualną nakładkę gamepada, aby dłużej cieszyć się grą, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Aktualizacje te pozwolą przyciągnąć nowe kategorie użytkowników i zwiększyć ich zaangażowanie, ograniczając wpływ barier sprzętowych na możliwość osiągnięcia doskonałego doświadczenia podczas gry. Ponadto firma udoskonaliła trzon rozwiązania Xsolla Cloud Gaming dzięki nawiązaniu nowych partnerstw i integracji z dostawcami Amazon AWS i Tencent Cloud; również współpraca z Aethir umożliwi zaoferowanie twórcom kredytów w chmurze w wysokości do 1 mln USD.

Rozwiązania płatnicze dla regionu MENA - zwiększenie zasięgu w Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Iraku, Bahrajnie i Jordanii dzięki włączeniu 11 nowych lokalnych metod płatniczych, aby zwiększyć dostępność gier dla 380 mln graczy; tym samym łączna liczba metod płatniczych dostępnych dla twórców gier na całym świecie przekroczyła 1000 rozwiązań.

Xsolla Publishing Suite - rozwiązanie sprzedażowe w modelu sprzedaży bezpośredniej (D2C) zapewniające twórcom większą kontrolę nad dystrybucją gier, czerpaniem z niej dochodów i realizacją strategii marketingowych. Twórcy mogą sprzedawać klucze do gier, oferować przedsprzedaż i obsługiwać sprzedaż elementów w grze dzięki płynnej integracji handlu internetowego i sprzedaży w ramach gier z przekrojową obsługą procesu zakupowego. Umożliwia to dokonywanie bezproblemowych transakcji pomiędzy sklepami internetowymi i zakupów w obrębie samej gry, a ponadto zapewnia twórcom wbudowane narzędzia marketingowe i analityczne pozwalające zoptymalizować lejki sprzedażowe.

Xsolla Loyalty Program - nowy program umożliwia oferowanie nagród w postaci zwrotu części poniesionych kosztów, przekrojowych programów lojalnościowych i bodźców motywacyjnych zachęcających do osiągania kolejnych poziomów, sprzyjających ponownym zakupom i zwiększaniu zaangażowania dzięki płynnej integracji z rozwiązaniem Xsolla Pay Station bez konieczności dodatkowego programowania.

Xsolla Offerwall - zapewnia możliwości udziału w dochodach i doskonalenia doświadczeń graczy z korzyścią w postaci większych możliwości zarobkowych i możliwości wykorzystywania reklam. W ramach tego rozwiązania gracze niedokonujący opłat mogą zdobywać nagrody w grach za wykonanie zadań związanych z reklamami. Rozwiązanie obsługuje modele CPI, CPA i CPC, umożliwiając twórcom nawet 90% udział w dochodach, co znacznie wykracza poza typowy w branży poziom. Platforma zwiększa także bezpieczeństwo, wykorzystując uwierzytelnianie użytkowników za pomocą wiadomości SMS w celu zapobiegania oszustwom i zapewnienia komfortowego doświadczenia zarówno graczom, jak i twórcom gier.

Xsolla Gold Gift Card - rozwiązanie zapewnia elastyczny sposób płatności graczom pragnącym dokonać zakupu elementów w grze lub podarować je innej osobie. Rozwiązanie jest dostępne w formie fizycznej i cyfrowej karty, umożliwia promocje kilku różnych marek i przekrojowe wykorzystywanie środków na wielu platformach, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerze lub konsoli.

Xsolla Ecosystem - specjalnie opracowana platforma handlowa dla wstępnie zatwierdzonych partnerów, która pomaga twórcom gier usprawnić proces doboru dostawców i ograniczyć koszty operacyjne. Wstępna integracja takich partnerów jak G-Core, Game Analytics, Adikteev i AppsFlyer umożliwia świadczenie godnych zaufania usług zewnętrznych oraz płynną integrację z rozwiązaniami Xsolla ułatwiającymi czerpanie dochodów, dystrybucję i obsługę płatności.

Xsolla Partner Network - nowo utworzona sieć obejmuje zaawansowane narzędzia marketingowe dla influencerów, ułatwiając twórcom gier współpracę z osobami tworzącymi materiały w mediach społecznościowych, takich jak Twitch, YouTube i TikTok. Dzięki wspomaganej sztuczną inteligencją funkcji wyszukiwania kreatywnych influencerów twórcy gier mogą z łatwością znaleźć najlepsze osoby do prowadzenia ich kampanii z wykorzystaniem wbudowanego kodu promocyjnego i narzędzi do dystrybucji kluczy do gier. Pozwala to uprościć współpracę z influencerami i zapewnić odpowiedni wygląd sklepu internetowego w ramach Xsolla Mall, w którym influencerzy będą mogli bezpośrednio sprzedawać treści związane z grami na rzecz obserwujących ich osób.

XSOLLA na wydarzeniu GDC 2025

Wydarzenie Day Of The Devs 2025 sponsorowane przez Xsolla

Niedziela, 16 marca | godz. 15:00 - 20:00 | The Midway, 900 Marin Street

Day of the Devs to specjalne wydarzenie podkreślające rolę niezależnych twórców gier. Zapewnia włączającą przestrzeń stanowiącą doskonałą okazję dla niezależnych producentów gier do zaprezentowania kreatywnych i innowacyjnych projektów szerszej publiczności, w tym specjalistom z branży, mediom i miłośnikom gier. Ze względu na ograniczoną dostępność miejsc konieczna jest rejestracja, której można dokonać tutaj - nie zwlekaj, zarejestruj się już dziś!

Stanowisko Xsolla w Moscone

Stanowisko WL1-2 | Hall Moscone West | Poniedziałek, 17 marca - piątek, 21 marca

Uczestnicy wydarzenia będą mogli odwiedzić stanowisko Xsolla w hallu Moscone West na 1. piętrze. Firma zaprezentuje się w nowej odsłonie, lecz jej zespół ekspertów pozostaje bez zmian. Zachęcamy do odwiedzenia stanowiska, aby zadać pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości. Warto wykorzystać dzisiejsze możliwości i maksymalnie zwiększyć handel grami. Na stanowisku firmy czekają gratisy, demonstracyjne wersje produktów, a także komfortowy salonik i wiele innych atrakcji. Do zobaczenia!

Xsolla Open House

Poniedziałek, 17 marca - czwartek, 20 marca | godz. 09:00 - 18:00 | Piątek, 21 marca | godz. 09:00 - 15:00 | The Howard - 661 Howard St.

Każdy jest mile widziany - brak konieczności okazania identyfikatora GDC! Zapraszamy na wydarzenie Xsolla Open House, które będzie dostępne przez cały tydzień zaledwie kilka kroków od miejsca konferencji. Będzie to okazja do nawiązania kontaktu z branżowymi liderami, poznania innowacyjnych rozwiązań oraz najlepszych praktyk doskonałych firm, a wszystko to w luźnej atmosferze. Organizator zapewni praktyczne demonstracje produktów, ciekawe rozmowy i komfortową przestrzeń sprzyjającą odprężeniu - czyli wszystko, co niezbędne, by poznać nowe sposoby na maksymalne zwiększenie dochodów z gier.

Dołącz do wydarzenia Xsolla GDC Mixer

Poniedziałek, 17 marca | godz. 20:00 - 22:00 | The Howard, 661 Howard St.

Wydarzenie Xsolla GDC Mixer organizowane we współpracy z AppsFlyer, AWS i Nazara Technologies to doskonała okazja do dołączenia do społeczności graczy i przyjemnego spędzenia czasu przy przekąskach i napojach. Twórcy będą mieli możliwość zaprezentowania swojej bieżącej pracy i uzyskania opinii ekspertów. Wszystkich niezależnych producentów lub twórców zapraszamy do rejestracji - nie zwlekaj! Liczba miejsc jest ograniczona. Zaproszeni goście zostaną poinformowani drogą mailową. Aby zgłosić zainteresowanie udziałem w wydarzeniu, prosimy kliknąć tutaj: https://events.xsolla.com/xsollagdcmixer

Xsolla Salons

Poniedziałek 17 marca - czwartek, 20 marca | The Howard, 661 Howard St.

Wydarzenie Xsolla Salons z ekspertami w dziedzinie gier, które odbędzie się w The Howard, zapewni okazję do otwartych, ciekawych rozmów stymulujących postępy w branży. Aby zgłosić zainteresowanie udziałem w wydarzeniu, prosimy kliknąć tutaj: https://xsolla.com/salons

Xsolla Game Night

Wtorek, 18 marca | godz. 18:00 - 21:30 | Moscone, South Esplanade, sale nr 154 i 156

Wieczór klasycznych gier towarzyskich, takich jak UNO™, Rock ‘Em Sock ‘Em Robots™ i wiele innych. Kochasz piłkę nożną?? W tym roku mamy dla Ciebie legendarną grę EA FC 2025 od Electronic Arts na Playstation™. CO WIĘCEJ, wydarzenie obejmuje również konkurs z nagrodami! Rozpoczęcie wydarzenia o godz. 18:00, organizator zapewni lekkie przekąski i napoje orzeźwiające, aby umożliwić wszystkim graczom zachowanie niezbędnych pokładów energii. Zmierz się z innymi miłośnikami gier, poznaj wspaniałych ludzi i nawiąż kontakty przed GDC!

Wystąpienia XSOLLA podczas GDC 2025

„The Industry: Where We Have Been & Where We Are Going” [Branża: gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy]

Wtorek, 18 marca | godz. 9:30 - 10:30 | Moscone West, sala nr 2024

Chris Hewish omówi rozwój sektora gier, nowe trendy i perspektywy na przyszłość dla twórców i wydawców. Branża gier nie jest już niszowym segmentem rozrywkowym, ale zyskała rangę globalnej potęgi gospodarczej napędzanej szybkimi postępami technologicznymi, zmieniającymi się oczekiwaniami graczy i nowymi modelami biznesowymi. Podczas tej sesji przyjrzymy się najważniejszym momentom w historii branży, które wywarły wpływ na jej kształt - od początków dystrybucji cyfrowej i czerpania dochodów w modelu „free-to-play” po powstanie przekrojowych gier rozgrywanych na wielu platformach i w ramach usług na żywo. Zapraszamy do udziału w rozmowie, w której Chris przeanalizuje przeszłość, teraźniejszość i przyszłość branży gier oraz przedstawi swoje spostrzeżenia na temat sposobów stawienia czoła istotnym zmianom, które czekają branżę w przyszłości.

„The Scariest Threat In Mobile Gaming: Losing Control Of Your Players” [Największa obawa w świecie gier: utrata kontroli nad gronem graczy]

Wtorek, 18 marca | godz. 10:50 - 11:50 | Moscone West, sala nr 2024

Berkley Egenes i Josephine Friday porozmawiają o sposobach wsparcia twórców za pomocą sklepów internetowych, umożliwiając im odzyskanie kontroli nad procesami sprzedaży, marketingu i nawiązywania więzi z graczami. Jeśli chodzi o gry mobilne, bardziej niż rezygnacja graczy lub wysokie koszty pozyskania użytkowników, twórców dręczy obawa o utratę kontroli nad graczami. Polegając wyłącznie na platformach zewnętrznych, oddajemy w ich ręce cenne dane graczy, poświęcamy dochody na pokrycie kosztownych opłat i ograniczamy możliwości bezpośredniego nawiązywania kontaktu z graczami. A co najgorsze: rozwijamy biznes innego podmiotu zamiast własnego.

„Xsolla Pay - Powering Payments, P(l)ay By New Rules” [Xsolla Pay - wsparcie płatności, rozgrywki i płatności na nowych zasadach]

Wtorek, 18 marca | godz. 13:20 - 13:50 | Moscone West, sala nr 2024

Svante Westerberg z firmy Xsolla oraz Rafael Morgan z firmy Crazygames porozmawiają o tym, dlaczego przestarzałe modele płatnicze ograniczają poziom dochodów i jak zwiększyć ogólnoświatowy zasięg i zapewnić bezproblemowe transakcje za pomocą rozwiązania Xsolla Pay. W świecie gier płatności to nie po prostu transakcje - to sposób na ukształtowanie doświadczeń graczy. Niemniej jednak wielu twórców gier wciąż stosuje przestarzałe rozwiązania, a tym samym traci ze względu na konieczność uiszczania wysokich opłat, może zaoferować jedynie kilka opcji płatniczych i napotyka trudności w związku z ograniczeniami nakładanymi przez platformy. Jak to zmienić? Wykorzystując postępy w technologii płatniczej, teraz twórcy mogą zyskać więcej kontroli niż kiedykolwiek dotąd. Wyobraź sobie zapewnienie graczom płynnych, bezproblemowych transakcji, obsługę ich preferowanych metod płatniczych na całym świecie i wykorzystanie potencjału nowych rynków bez ograniczeń. To możliwe.

„Breaking Myths: The Truth About Measuring UX and Player Acquisition in Mobile Games” [Zburzyć mity: prawda o pomiarach doświadczeń użytkowników i pozyskiwaniu graczy gier mobilnych]

Wtorek, 18 marca | godz. 14:10 - 14:40 | Moscone West, sala nr 2024

Berkley Egenes z firmy Xsolla oraz Adam Smart z firmy AppsFlyer szczegółowo omówią mylące wskaźniki, strategie na rzecz zatrzymywania graczy i skuteczne taktyki pozyskiwania użytkowników. Rozpatrując kwestie doświadczeń i pozyskiwania graczy w segmencie gier mobilnych, można spotkać się z wieloma mitami, mylącymi wskaźnikami i domysłami. Czy Twoje reklamy pozwalają pozyskać cennych graczy? A może instalacja Twoich gier skutkuje odpływem dotychczasowych graczy? Czy doświadczenie, które oferujesz graczom, pozwala utrzymać ich zaangażowanie, czy też napotykają oni niedociągnięcia, które zniechęcają ich do pozostania z Tobą na dłużej? Czas rozprawić się z mitami i oprzeć się na faktycznych danych. W tej sesji porozmawiamy z partnerami Xsolla z AppsFlyer i omówimy przypadek prawdziwie udanej realizacji, aby zaprezentować analizy realnych przypadków i pragmatyczne informacje na temat sposobów na zwiększenie skuteczności pomiarów, analizy i optymalizacji czynników decydujących o pozyskaniu i zatrzymaniu użytkowników.

„The Dirty Truth About Funding And Games” [Mroczna prawda o finansowaniu w świecie gier]

Wtorek, 18 marca | godz. 15:00 - 15:30 | Moscone West, sala nr 2024

Justin Berenbaum z firmy Xsolla, Jenny Xu z Talofa Games i Tony Grayson z Summitsphere zaprezentują największe błędy związane z finansowaniem gier i omówią sposoby skutecznego pozyskiwania inwestycji. Pozyskanie finansowania gry może zadecydować o powodzeniu lub klapie realizowanego projektu. Niestety zbyt wielu twórców wpada w te same pułapki - niekorzystne umowy, oddanie zbyt daleko idącej kontroli lub wyczerpanie środków w najgorszym możliwym momencie. Nie pozwól, by przydarzyło się to również Tobie.

„Gaming in 2030: The Future of Play” [Świat gier w 2030: przyszłość gier]

Wtorek, 18 marca | godz. 15:50 - 16:20 | Moscone West, sala nr 2024

Sam Gaglani wraz z partnerami z branży przeanalizuje przyszłość gier, możliwości personalizacji i nowe modele zarobkowe. Branża gier rozwija się szybciej niż kiedykolwiek dotąd, dlatego warto zadać sobie pytanie: jak będą wyglądały gry w 2030 roku? W ramach sesji zorientowanej na przyszłość omówimy technologie, trendy i wyzwania nowej ery gier. Od niezwykle spersonalizowanych rozwiązań po nowe sposoby kontroli nad treścią i czerpania z niej dochodów, zagłębimy się w czekając nas perspektywy i przyjrzymy się sposobom zachowania przewagi konkurencyjnej.

„Influencers in Gaming: Hype? Hustle? Huge ROI?” [Influencerzy w grach - dobry sposób na biznes czy przereklamowana strategia? Czy współpraca przekłada się na duże zyski?]

Wtorek, 18 marca | godz. 16:40 - 17:10 | Moscone West, sala nr 2024

Rix Tran porozmawia z partnerami o wpływie influencerów na świat gier. Influencerzy są głęboko zaangażowani w branżę gier, napędzając zainteresowanie, kształtując opinie graczy i często decydując o powodzeniu debiutujących gier. Ale czy warto inwestować w taką współpracę? A może branża zapędziła się w kozi róg i wcale nie przynosi to wyraźnych zysków? W ramach tej pragmatycznej sesji szczegółowo omówimy prawdziwy wpływ działalności influencerów na sektor gier. Od ogromnych sukcesów po kosztowne porażki, podpowiemy, co działa, a co się nie sprawdza, a przede wszystkim, co o tym decyduje.

„WTF: Web3, Tokens and Fun!” [WTF: Web3, tokeny i dobra zabawa!]

Wtorek, 18 marca | godz. 17:30 - 18:00 | Moscone West, sala nr 2024

Lee Jacobson i Rytis Joseph Jan z firmy Xsolla oraz Jose Anaya z MatterLabs/ZKsync uważnie przyjrzą się aktualnej sytuacji w zakresie gier dla Web3, aby oddzielić obietnice bez pokrycia od realnych możliwości. Web3 miała zmienić świat gier na zawsze, zapewniając graczom poczucie własności, decentralizując gospodarki i wprowadzając nowe modele zarobkowe. Nie ukrywajmy jednak: wcale nie jest tak różowo. Co dalej? Co zrobić, aby gry na Web3 były dobrą zabawą, a nie tylko finansowym eksperymentem pod postacią gry? Weź udział w wydarzeniu, podczas którego omówimy fakty, przedstawimy konkretne wnioski i przeanalizujemy perspektywy na przyszłość związane z grami wykorzystującymi technologię blockchain.

Porozmawiaj ze specjalistami XSOLLA podczas GDC 2025

Umów spotkanie z ekspertami Xsolla od handlu grami: GDC 2025 | Umów spotkanie z przedstawicielami Xsolla

Więcej informacji na temat prelekcji i wydarzeń networkingowych: Dołącz do nas podczas GDC 2025! | Xsolla

Xsolla

Xsolla to wiodąca globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250313769942/pl/

Źródło: Xsolla

KONTAKT:

Derrick Stembridge

wiceprezes ds. Globalnej Działalności Public Relations, Xsolla

e-mail: d.stembridge@xsolla.com

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 14.03.2025, 13:40
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ