Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SAN FRANCISCO--(BUSINESS WIRE)-- Xsolla, globalna wiodąca firma prowadząca działalność w obszarze handlu grami wideo, ma przyjemność poinformować o udziale w konferencji dla twórców gier Game Developers Conference (GDC) 2025, która odbędzie się w dniach 17-21 marca w Moscone Center w San Francisco (Kalifornia). Xsolla zaprezentuje wówczas nowe i udoskonalone rozwiązania stworzone z myślą o wsparciu producentów gier w skutecznym finansowaniu, promocji, wprowadzaniu na rynek gier i czerpaniu z nich dochodów w ramach inicjatywy „We Bring Opportunities Together”.
Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250313769942/pl/
„Xsolla koncentruje się na eliminowaniu barier uniemożliwiających twórcom przekształcanie opracowywanych koncepcji w udane przedsięwzięcia biznesowe” - powiedział Chris Hewish, dyrektor ds. strategii w Xsolla. - GDC zapewnia doskonałą okazję do nawiązania kontaktu z twórcami gier i zaprezentowania im rozwiązań, które mogą uprościć handel grami, od momentu wprowadzenia gry na rynek po wejście na nowe rynki i działania stymulujące wzrost dochodów”.
Xsolla przedstawi najważniejsze postępy w zakresie swojej platformy, w tym udoskonalenia wiodącego w branży rozwiązania Web Shop, obsługi gier w chmurze, rozwiązań płatniczych dla regionu MENA oraz nowych narzędzi służących do zwiększania dochodów.
Najnowsze rozwiązania Xsolla wspierające handel grami
Najnowsze aktualizacje i nowe rozwiązania Xsolla wychodzą naprzeciw zmieniającym się potrzebom twórców gier z całego świata, zwiększając możliwości czerpania dochodów z gier i pozyskiwania zaangażowania graczy.
Xsolla Web Shop - rozwiązanie Xsolla Web Shop, które wykorzystano dotychczas w ponad 500 sklepach internetowych wprowadzonych na rynek, umożliwiając twórcom gier generowanie coraz wyższych dochodów, teraz obejmuje nowe funkcje w zakresie personalizacji i dostępności na urządzenia mobilne, których celem jest udoskonalenie doświadczeń zakupowych graczy. Twórcy gier mogą wykorzystać dane pozyskiwane w czasie rzeczywistym na temat zachowania graczy, aby tworzyć spersonalizowane promocje zwiększające wskaźniki konwersji przy użyciu nowych funkcji, takich jak progresywne aplikacje internetowe (PWA), zautomatyzowane cenniki regionalne i program lojalnościowy z możliwością personalizacji, które umożliwiają zwiększenie wartości produktów w całym cyklu życia (LTV) nawet o 30 procent.
Xsolla Cloud Gaming - rozwiązanie Xsolla Cloud Gaming teraz oferuje twórcom gier dwa nowe narzędzia do pozyskiwania użytkowników. Pierwszym jest funkcja Play Before Your Buy, która umożliwia graczom wypróbowanie wersji demonstracyjnej gry w ograniczonym czasowo trybie transmisji strumieniowej przed dokonaniem zakupu lub kontynuacją gry w chmurze. Po drugie, teraz gracze mogą rozgrywać swoje gry komputerowe w przeglądarce urządzenia mobilnego, wykorzystując wirtualną nakładkę gamepada, aby dłużej cieszyć się grą, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. Aktualizacje te pozwolą przyciągnąć nowe kategorie użytkowników i zwiększyć ich zaangażowanie, ograniczając wpływ barier sprzętowych na możliwość osiągnięcia doskonałego doświadczenia podczas gry. Ponadto firma udoskonaliła trzon rozwiązania Xsolla Cloud Gaming dzięki nawiązaniu nowych partnerstw i integracji z dostawcami Amazon AWS i Tencent Cloud; również współpraca z Aethir umożliwi zaoferowanie twórcom kredytów w chmurze w wysokości do 1 mln USD.
Rozwiązania płatnicze dla regionu MENA - zwiększenie zasięgu w Egipcie, Arabii Saudyjskiej, Iraku, Bahrajnie i Jordanii dzięki włączeniu 11 nowych lokalnych metod płatniczych, aby zwiększyć dostępność gier dla 380 mln graczy; tym samym łączna liczba metod płatniczych dostępnych dla twórców gier na całym świecie przekroczyła 1000 rozwiązań.
Xsolla Publishing Suite - rozwiązanie sprzedażowe w modelu sprzedaży bezpośredniej (D2C) zapewniające twórcom większą kontrolę nad dystrybucją gier, czerpaniem z niej dochodów i realizacją strategii marketingowych. Twórcy mogą sprzedawać klucze do gier, oferować przedsprzedaż i obsługiwać sprzedaż elementów w grze dzięki płynnej integracji handlu internetowego i sprzedaży w ramach gier z przekrojową obsługą procesu zakupowego. Umożliwia to dokonywanie bezproblemowych transakcji pomiędzy sklepami internetowymi i zakupów w obrębie samej gry, a ponadto zapewnia twórcom wbudowane narzędzia marketingowe i analityczne pozwalające zoptymalizować lejki sprzedażowe.
Xsolla Loyalty Program - nowy program umożliwia oferowanie nagród w postaci zwrotu części poniesionych kosztów, przekrojowych programów lojalnościowych i bodźców motywacyjnych zachęcających do osiągania kolejnych poziomów, sprzyjających ponownym zakupom i zwiększaniu zaangażowania dzięki płynnej integracji z rozwiązaniem Xsolla Pay Station bez konieczności dodatkowego programowania.
Xsolla Offerwall - zapewnia możliwości udziału w dochodach i doskonalenia doświadczeń graczy z korzyścią w postaci większych możliwości zarobkowych i możliwości wykorzystywania reklam. W ramach tego rozwiązania gracze niedokonujący opłat mogą zdobywać nagrody w grach za wykonanie zadań związanych z reklamami. Rozwiązanie obsługuje modele CPI, CPA i CPC, umożliwiając twórcom nawet 90% udział w dochodach, co znacznie wykracza poza typowy w branży poziom. Platforma zwiększa także bezpieczeństwo, wykorzystując uwierzytelnianie użytkowników za pomocą wiadomości SMS w celu zapobiegania oszustwom i zapewnienia komfortowego doświadczenia zarówno graczom, jak i twórcom gier.
Xsolla Gold Gift Card - rozwiązanie zapewnia elastyczny sposób płatności graczom pragnącym dokonać zakupu elementów w grze lub podarować je innej osobie. Rozwiązanie jest dostępne w formie fizycznej i cyfrowej karty, umożliwia promocje kilku różnych marek i przekrojowe wykorzystywanie środków na wielu platformach, zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i na komputerze lub konsoli.
Xsolla Ecosystem - specjalnie opracowana platforma handlowa dla wstępnie zatwierdzonych partnerów, która pomaga twórcom gier usprawnić proces doboru dostawców i ograniczyć koszty operacyjne. Wstępna integracja takich partnerów jak G-Core, Game Analytics, Adikteev i AppsFlyer umożliwia świadczenie godnych zaufania usług zewnętrznych oraz płynną integrację z rozwiązaniami Xsolla ułatwiającymi czerpanie dochodów, dystrybucję i obsługę płatności.
Xsolla Partner Network - nowo utworzona sieć obejmuje zaawansowane narzędzia marketingowe dla influencerów, ułatwiając twórcom gier współpracę z osobami tworzącymi materiały w mediach społecznościowych, takich jak Twitch, YouTube i TikTok. Dzięki wspomaganej sztuczną inteligencją funkcji wyszukiwania kreatywnych influencerów twórcy gier mogą z łatwością znaleźć najlepsze osoby do prowadzenia ich kampanii z wykorzystaniem wbudowanego kodu promocyjnego i narzędzi do dystrybucji kluczy do gier. Pozwala to uprościć współpracę z influencerami i zapewnić odpowiedni wygląd sklepu internetowego w ramach Xsolla Mall, w którym influencerzy będą mogli bezpośrednio sprzedawać treści związane z grami na rzecz obserwujących ich osób.
XSOLLA na wydarzeniu GDC 2025
Wydarzenie Day Of The Devs 2025 sponsorowane przez Xsolla
Niedziela, 16 marca | godz. 15:00 - 20:00 | The Midway, 900 Marin Street
Day of the Devs to specjalne wydarzenie podkreślające rolę niezależnych twórców gier. Zapewnia włączającą przestrzeń stanowiącą doskonałą okazję dla niezależnych producentów gier do zaprezentowania kreatywnych i innowacyjnych projektów szerszej publiczności, w tym specjalistom z branży, mediom i miłośnikom gier. Ze względu na ograniczoną dostępność miejsc konieczna jest rejestracja, której można dokonać tutaj - nie zwlekaj, zarejestruj się już dziś!
Stanowisko Xsolla w Moscone
Stanowisko WL1-2 | Hall Moscone West | Poniedziałek, 17 marca - piątek, 21 marca
Uczestnicy wydarzenia będą mogli odwiedzić stanowisko Xsolla w hallu Moscone West na 1. piętrze. Firma zaprezentuje się w nowej odsłonie, lecz jej zespół ekspertów pozostaje bez zmian. Zachęcamy do odwiedzenia stanowiska, aby zadać pytania i rozwiać wszelkie wątpliwości. Warto wykorzystać dzisiejsze możliwości i maksymalnie zwiększyć handel grami. Na stanowisku firmy czekają gratisy, demonstracyjne wersje produktów, a także komfortowy salonik i wiele innych atrakcji. Do zobaczenia!
Xsolla Open House
Poniedziałek, 17 marca - czwartek, 20 marca | godz. 09:00 - 18:00 | Piątek, 21 marca | godz. 09:00 - 15:00 | The Howard - 661 Howard St.
Każdy jest mile widziany - brak konieczności okazania identyfikatora GDC! Zapraszamy na wydarzenie Xsolla Open House, które będzie dostępne przez cały tydzień zaledwie kilka kroków od miejsca konferencji. Będzie to okazja do nawiązania kontaktu z branżowymi liderami, poznania innowacyjnych rozwiązań oraz najlepszych praktyk doskonałych firm, a wszystko to w luźnej atmosferze. Organizator zapewni praktyczne demonstracje produktów, ciekawe rozmowy i komfortową przestrzeń sprzyjającą odprężeniu - czyli wszystko, co niezbędne, by poznać nowe sposoby na maksymalne zwiększenie dochodów z gier.
Dołącz do wydarzenia Xsolla GDC Mixer
Poniedziałek, 17 marca | godz. 20:00 - 22:00 | The Howard, 661 Howard St.
Wydarzenie Xsolla GDC Mixer organizowane we współpracy z AppsFlyer, AWS i Nazara Technologies to doskonała okazja do dołączenia do społeczności graczy i przyjemnego spędzenia czasu przy przekąskach i napojach. Twórcy będą mieli możliwość zaprezentowania swojej bieżącej pracy i uzyskania opinii ekspertów. Wszystkich niezależnych producentów lub twórców zapraszamy do rejestracji - nie zwlekaj! Liczba miejsc jest ograniczona. Zaproszeni goście zostaną poinformowani drogą mailową. Aby zgłosić zainteresowanie udziałem w wydarzeniu, prosimy kliknąć tutaj: https://events.xsolla.com/xsollagdcmixer
Xsolla Salons
Poniedziałek 17 marca - czwartek, 20 marca | The Howard, 661 Howard St.
Wydarzenie Xsolla Salons z ekspertami w dziedzinie gier, które odbędzie się w The Howard, zapewni okazję do otwartych, ciekawych rozmów stymulujących postępy w branży. Aby zgłosić zainteresowanie udziałem w wydarzeniu, prosimy kliknąć tutaj: https://xsolla.com/salons
Xsolla Game Night
Wtorek, 18 marca | godz. 18:00 - 21:30 | Moscone, South Esplanade, sale nr 154 i 156
Wieczór klasycznych gier towarzyskich, takich jak UNO™, Rock ‘Em Sock ‘Em Robots™ i wiele innych. Kochasz piłkę nożną?? W tym roku mamy dla Ciebie legendarną grę EA FC 2025 od Electronic Arts na Playstation™. CO WIĘCEJ, wydarzenie obejmuje również konkurs z nagrodami! Rozpoczęcie wydarzenia o godz. 18:00, organizator zapewni lekkie przekąski i napoje orzeźwiające, aby umożliwić wszystkim graczom zachowanie niezbędnych pokładów energii. Zmierz się z innymi miłośnikami gier, poznaj wspaniałych ludzi i nawiąż kontakty przed GDC!
Wystąpienia XSOLLA podczas GDC 2025
„The Industry: Where We Have Been & Where We Are Going” [Branża: gdzie jesteśmy i dokąd zmierzamy]
Wtorek, 18 marca | godz. 9:30 - 10:30 | Moscone West, sala nr 2024
Chris Hewish omówi rozwój sektora gier, nowe trendy i perspektywy na przyszłość dla twórców i wydawców. Branża gier nie jest już niszowym segmentem rozrywkowym, ale zyskała rangę globalnej potęgi gospodarczej napędzanej szybkimi postępami technologicznymi, zmieniającymi się oczekiwaniami graczy i nowymi modelami biznesowymi. Podczas tej sesji przyjrzymy się najważniejszym momentom w historii branży, które wywarły wpływ na jej kształt - od początków dystrybucji cyfrowej i czerpania dochodów w modelu „free-to-play” po powstanie przekrojowych gier rozgrywanych na wielu platformach i w ramach usług na żywo. Zapraszamy do udziału w rozmowie, w której Chris przeanalizuje przeszłość, teraźniejszość i przyszłość branży gier oraz przedstawi swoje spostrzeżenia na temat sposobów stawienia czoła istotnym zmianom, które czekają branżę w przyszłości.
„The Scariest Threat In Mobile Gaming: Losing Control Of Your Players” [Największa obawa w świecie gier: utrata kontroli nad gronem graczy]
Wtorek, 18 marca | godz. 10:50 - 11:50 | Moscone West, sala nr 2024
Berkley Egenes i Josephine Friday porozmawiają o sposobach wsparcia twórców za pomocą sklepów internetowych, umożliwiając im odzyskanie kontroli nad procesami sprzedaży, marketingu i nawiązywania więzi z graczami. Jeśli chodzi o gry mobilne, bardziej niż rezygnacja graczy lub wysokie koszty pozyskania użytkowników, twórców dręczy obawa o utratę kontroli nad graczami. Polegając wyłącznie na platformach zewnętrznych, oddajemy w ich ręce cenne dane graczy, poświęcamy dochody na pokrycie kosztownych opłat i ograniczamy możliwości bezpośredniego nawiązywania kontaktu z graczami. A co najgorsze: rozwijamy biznes innego podmiotu zamiast własnego.
„Xsolla Pay - Powering Payments, P(l)ay By New Rules” [Xsolla Pay - wsparcie płatności, rozgrywki i płatności na nowych zasadach]
Wtorek, 18 marca | godz. 13:20 - 13:50 | Moscone West, sala nr 2024
Svante Westerberg z firmy Xsolla oraz Rafael Morgan z firmy Crazygames porozmawiają o tym, dlaczego przestarzałe modele płatnicze ograniczają poziom dochodów i jak zwiększyć ogólnoświatowy zasięg i zapewnić bezproblemowe transakcje za pomocą rozwiązania Xsolla Pay. W świecie gier płatności to nie po prostu transakcje - to sposób na ukształtowanie doświadczeń graczy. Niemniej jednak wielu twórców gier wciąż stosuje przestarzałe rozwiązania, a tym samym traci ze względu na konieczność uiszczania wysokich opłat, może zaoferować jedynie kilka opcji płatniczych i napotyka trudności w związku z ograniczeniami nakładanymi przez platformy. Jak to zmienić? Wykorzystując postępy w technologii płatniczej, teraz twórcy mogą zyskać więcej kontroli niż kiedykolwiek dotąd. Wyobraź sobie zapewnienie graczom płynnych, bezproblemowych transakcji, obsługę ich preferowanych metod płatniczych na całym świecie i wykorzystanie potencjału nowych rynków bez ograniczeń. To możliwe.
„Breaking Myths: The Truth About Measuring UX and Player Acquisition in Mobile Games” [Zburzyć mity: prawda o pomiarach doświadczeń użytkowników i pozyskiwaniu graczy gier mobilnych]
Wtorek, 18 marca | godz. 14:10 - 14:40 | Moscone West, sala nr 2024
Berkley Egenes z firmy Xsolla oraz Adam Smart z firmy AppsFlyer szczegółowo omówią mylące wskaźniki, strategie na rzecz zatrzymywania graczy i skuteczne taktyki pozyskiwania użytkowników. Rozpatrując kwestie doświadczeń i pozyskiwania graczy w segmencie gier mobilnych, można spotkać się z wieloma mitami, mylącymi wskaźnikami i domysłami. Czy Twoje reklamy pozwalają pozyskać cennych graczy? A może instalacja Twoich gier skutkuje odpływem dotychczasowych graczy? Czy doświadczenie, które oferujesz graczom, pozwala utrzymać ich zaangażowanie, czy też napotykają oni niedociągnięcia, które zniechęcają ich do pozostania z Tobą na dłużej? Czas rozprawić się z mitami i oprzeć się na faktycznych danych. W tej sesji porozmawiamy z partnerami Xsolla z AppsFlyer i omówimy przypadek prawdziwie udanej realizacji, aby zaprezentować analizy realnych przypadków i pragmatyczne informacje na temat sposobów na zwiększenie skuteczności pomiarów, analizy i optymalizacji czynników decydujących o pozyskaniu i zatrzymaniu użytkowników.
„The Dirty Truth About Funding And Games” [Mroczna prawda o finansowaniu w świecie gier]
Wtorek, 18 marca | godz. 15:00 - 15:30 | Moscone West, sala nr 2024
Justin Berenbaum z firmy Xsolla, Jenny Xu z Talofa Games i Tony Grayson z Summitsphere zaprezentują największe błędy związane z finansowaniem gier i omówią sposoby skutecznego pozyskiwania inwestycji. Pozyskanie finansowania gry może zadecydować o powodzeniu lub klapie realizowanego projektu. Niestety zbyt wielu twórców wpada w te same pułapki - niekorzystne umowy, oddanie zbyt daleko idącej kontroli lub wyczerpanie środków w najgorszym możliwym momencie. Nie pozwól, by przydarzyło się to również Tobie.
„Gaming in 2030: The Future of Play” [Świat gier w 2030: przyszłość gier]
Wtorek, 18 marca | godz. 15:50 - 16:20 | Moscone West, sala nr 2024
Sam Gaglani wraz z partnerami z branży przeanalizuje przyszłość gier, możliwości personalizacji i nowe modele zarobkowe. Branża gier rozwija się szybciej niż kiedykolwiek dotąd, dlatego warto zadać sobie pytanie: jak będą wyglądały gry w 2030 roku? W ramach sesji zorientowanej na przyszłość omówimy technologie, trendy i wyzwania nowej ery gier. Od niezwykle spersonalizowanych rozwiązań po nowe sposoby kontroli nad treścią i czerpania z niej dochodów, zagłębimy się w czekając nas perspektywy i przyjrzymy się sposobom zachowania przewagi konkurencyjnej.
„Influencers in Gaming: Hype? Hustle? Huge ROI?” [Influencerzy w grach - dobry sposób na biznes czy przereklamowana strategia? Czy współpraca przekłada się na duże zyski?]
Wtorek, 18 marca | godz. 16:40 - 17:10 | Moscone West, sala nr 2024
Rix Tran porozmawia z partnerami o wpływie influencerów na świat gier. Influencerzy są głęboko zaangażowani w branżę gier, napędzając zainteresowanie, kształtując opinie graczy i często decydując o powodzeniu debiutujących gier. Ale czy warto inwestować w taką współpracę? A może branża zapędziła się w kozi róg i wcale nie przynosi to wyraźnych zysków? W ramach tej pragmatycznej sesji szczegółowo omówimy prawdziwy wpływ działalności influencerów na sektor gier. Od ogromnych sukcesów po kosztowne porażki, podpowiemy, co działa, a co się nie sprawdza, a przede wszystkim, co o tym decyduje.
„WTF: Web3, Tokens and Fun!” [WTF: Web3, tokeny i dobra zabawa!]
Wtorek, 18 marca | godz. 17:30 - 18:00 | Moscone West, sala nr 2024
Lee Jacobson i Rytis Joseph Jan z firmy Xsolla oraz Jose Anaya z MatterLabs/ZKsync uważnie przyjrzą się aktualnej sytuacji w zakresie gier dla Web3, aby oddzielić obietnice bez pokrycia od realnych możliwości. Web3 miała zmienić świat gier na zawsze, zapewniając graczom poczucie własności, decentralizując gospodarki i wprowadzając nowe modele zarobkowe. Nie ukrywajmy jednak: wcale nie jest tak różowo. Co dalej? Co zrobić, aby gry na Web3 były dobrą zabawą, a nie tylko finansowym eksperymentem pod postacią gry? Weź udział w wydarzeniu, podczas którego omówimy fakty, przedstawimy konkretne wnioski i przeanalizujemy perspektywy na przyszłość związane z grami wykorzystującymi technologię blockchain.
Porozmawiaj ze specjalistami XSOLLA podczas GDC 2025
Umów spotkanie z ekspertami Xsolla od handlu grami: GDC 2025 | Umów spotkanie z przedstawicielami Xsolla
Więcej informacji na temat prelekcji i wydarzeń networkingowych: Dołącz do nas podczas GDC 2025! | Xsolla
Xsolla
Xsolla to wiodąca globalna firma zajmująca się handlem grami wideo, posiadająca solidny i wydajny zestaw narzędzi i usług zaprojektowanych specjalnie dla branży gier wideo. Od założenia w 2005 roku Xsolla pomogła tysiącom twórców i wydawców gier różnej wielkości finansować, promować, uruchamiać i zarabiać na swoich grach na całym świecie i na wielu platformach. Misją Xsolla, innowacyjnego lidera handlu grami, jest rozwiązywanie nieodłącznych problemów związanych z globalną dystrybucją, marketingiem i monetyzacją, aby pomóc partnerom dotrzeć do większej liczby obszarów geograficznych, generować większe przychody i tworzyć relacje z graczami na całym świecie.
Więcej informacji można znaleźć na stronie xsolla.com.
Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.
Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250313769942/pl/
Źródło: Xsolla
KONTAKT:
Derrick Stembridge
wiceprezes ds. Globalnej Działalności Public Relations, Xsolla
e-mail: d.stembridge@xsolla.com
Źródło informacji: Business Wire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 14.03.2025, 13:40 |
Źródło informacji | Business Wire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |