Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Od lat pomagamy ludziom dbać o ich zdrowie i lepsze samopoczucie. Zgodnie z naszą misją: >>W trosce o zdrowie Twoje i Twoich bliskich<< ważne jest dla nas wspieranie i podejmowanie inicjatyw, które poruszają kluczowe kwestie społeczne i edukują, jak istotne jest właściwe podejście do dbania o zdrowie. Dzięki własnej fundacji będziemy mogli to robić na znacznie większą skalę” - mówi Robert Jurgawka, prezes zarządu USP Zdrowie.
Fundacja Hello Zdrowie w swoim statucie wskazuje, że koncentrować będzie się m.in. na działalności edukacyjnej, tworzeniu i wspieraniu ogólnopolskich kampanii społecznych. Fundacja organizować będzie również spotkania, wykłady, konferencje, warsztaty wspierające kobiety.
Jak zaznacza Katarzyna Kuśmierz, CEO USP Group:
„Jednym z takich obszarów, który wymaga szczególnej uważności, jest właśnie zdrowie kobiety, temat wyjątkowo mi bliski. W ramach Fundacji chcemy podejmować zatem działania pozwalające sprostać wyzwaniom zdrowotnym, przed którymi stają kobiety na każdym etapie ich życia”.
Fundacja Hello Zdrowie podejmie współpracę z organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami oraz instytucjami publicznymi (w tym państwowymi i samorządowymi) w zakresie profilaktyki zdrowotnej.
„Wierzymy, że na drodze do zdrowia nikt nie powinien być sam - mówi Karolina Wierzbińska, prezeska Fundacji Hello Zdrowie. - Poprzez integrację różnych środowisk, tj. stowarzyszeń, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych oraz specjalistów i liderów opinii, a także otwartość na potrzeby społeczne możemy skutecznie wpływać na poprawę jakości życia i zdrowia w Polsce”.
Fundacja Hello Zdrowie jest integralnym podmiotem Grupy USP. Prowadzi działalność edukacyjną i wydawniczą w zakresie profilaktyki zdrowia i innych obszarów, które przyczyniają się do polepszenia jakości życia ludzi, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia kobiet.
Zarząd
Karolina Wierzbińska, prezeska Fundacji Hello Zdrowie
Kinga Kawęcka, wiceprezeska Fundacji Hello Zdrowie
Rada Programowa
Katarzyna Kuśmierz, CEO USP Group
Robert Jurgawka, prezes zarządu USP Zdrowie
Marcin Szałapski, wiceprezes zarządu USP Zdrowie
Więcej o fundacji na stronie: fundacjahellozdrowie.pl
Kontakt z Fundacją: kontakt@fundacjahellozdrowie.pl
Więcej o USP Zdrowie: www.uspzdrowie.pl
USP Zdrowie jest częścią Grupy USP (USP Group) i liderem na rynku produktów i leków bez recepty w Polsce. W swoim portfolio posiada ponad 35 marek, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i farmaceutów, w tym m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Verdin, Stoperan, Xenna i Multilac. Więcej informacji o firmie: www.uspzdrowie.pl
Źródło informacji: USP Zdrowie
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.04.2025, 16:35 |
Źródło informacji | USP Zdrowie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Co Polacy lubią w kuchni? Nowe badanie pokazuje, że chodzi o coś więcej niż jedzenie
Gotowanie i pieczenie coraz rzadziej traktujemy jak obowiązek, a częściej - jak sposób na bliskość, radość i chwilę oddechu. Z badania zrealizowanego przez SW Research z inicjatywy Grupy Amica wynika, że niemal połowa Polaków kojarzy te czynności z czasem spędzanym z rodziną, a prawie tyle samo - ze sprawianiem przyjemności innym. Choć narzekamy na sprzątanie i brak czasu, chcemy czuć się swobodnie w kuchni. Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i intuicyjnych rozwiązań.- 10.07.2025, 08:00
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Amica
-
Image
Medycyna estetyczna nie tylko dla celebrytek. Raport Kliniki.pl: już 4 miliony dorosłych Polek i Polaków zdecydowało się na zabieg, a wiele osób zrobiło to pod wpływem social mediów
Nowy film „Brzydka siostra” od kilku dni wyświetlany w polskich kinach pokazuje gotycką opowieść o obsesji piękna, filtrach i ciele jako przestrzeni przemocy. To fikcja - w formie baśniowego horroru. Ale jak pokazuje najnowszy raport Kliniki.pl „Polska za filtrem 2025”, wiele z przedstawionych tam emocji i decyzji znajduje swoje odbicie w rzeczywistości. Choć bez nożyc, strzykawek z kwasem i dramatycznych zwrotów akcji - to równie poważne i intymne wybory.- 09.07.2025, 15:35
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Kliniki.pl
-
Image
72% festiwalowiczów dba o styl. Allegro prezentuje limitowaną kolekcję ubrań zaprojektowaną przez artystów
- Ponad 70% respondentów dba o wygląd podczas festiwali muzycznych; 37% przyznaje, że ich otoczenie również zwraca na to uwagę.
- Najczęściej styl festiwalowy opisujemy jako „wygodny” (32%), sportowy/streetwear (11%) i zgodny z trendami (10%).
- Co piąty festiwalowicz do 24 r.ż. planuje swoje stylizacje z kilkutygodniowym wyprzedzeniem. Młodzi chętnie wybierają kolorowy makijaż, styl Y2K i kupują festiwalowy merch oraz ubrania z limitowanych kolekcji.
- Z myślą o koneserach muzyki i mody Allegro stworzyło limitowaną kolekcję ubrań z braćmi Kacperczyk oraz Pauliną Przybysz. Merch trafi do sprzedaży w drugiej połowie lipca.- 09.07.2025, 14:13
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: Allegro
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ