Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Od lat pomagamy ludziom dbać o ich zdrowie i lepsze samopoczucie. Zgodnie z naszą misją: >>W trosce o zdrowie Twoje i Twoich bliskich<< ważne jest dla nas wspieranie i podejmowanie inicjatyw, które poruszają kluczowe kwestie społeczne i edukują, jak istotne jest właściwe podejście do dbania o zdrowie. Dzięki własnej fundacji będziemy mogli to robić na znacznie większą skalę” - mówi Robert Jurgawka, prezes zarządu USP Zdrowie.
Fundacja Hello Zdrowie w swoim statucie wskazuje, że koncentrować będzie się m.in. na działalności edukacyjnej, tworzeniu i wspieraniu ogólnopolskich kampanii społecznych. Fundacja organizować będzie również spotkania, wykłady, konferencje, warsztaty wspierające kobiety.
Jak zaznacza Katarzyna Kuśmierz, CEO USP Group:
„Jednym z takich obszarów, który wymaga szczególnej uważności, jest właśnie zdrowie kobiety, temat wyjątkowo mi bliski. W ramach Fundacji chcemy podejmować zatem działania pozwalające sprostać wyzwaniom zdrowotnym, przed którymi stają kobiety na każdym etapie ich życia”.
Fundacja Hello Zdrowie podejmie współpracę z organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami oraz instytucjami publicznymi (w tym państwowymi i samorządowymi) w zakresie profilaktyki zdrowotnej.
„Wierzymy, że na drodze do zdrowia nikt nie powinien być sam - mówi Karolina Wierzbińska, prezeska Fundacji Hello Zdrowie. - Poprzez integrację różnych środowisk, tj. stowarzyszeń, organizacji pozarządowych, instytucji publicznych oraz specjalistów i liderów opinii, a także otwartość na potrzeby społeczne możemy skutecznie wpływać na poprawę jakości życia i zdrowia w Polsce”.
Fundacja Hello Zdrowie jest integralnym podmiotem Grupy USP. Prowadzi działalność edukacyjną i wydawniczą w zakresie profilaktyki zdrowia i innych obszarów, które przyczyniają się do polepszenia jakości życia ludzi, ze szczególnym uwzględnieniem zdrowia kobiet.
Zarząd
Karolina Wierzbińska, prezeska Fundacji Hello Zdrowie
Kinga Kawęcka, wiceprezeska Fundacji Hello Zdrowie
Rada Programowa
Katarzyna Kuśmierz, CEO USP Group
Robert Jurgawka, prezes zarządu USP Zdrowie
Marcin Szałapski, wiceprezes zarządu USP Zdrowie
Więcej o fundacji na stronie: fundacjahellozdrowie.pl
Kontakt z Fundacją: kontakt@fundacjahellozdrowie.pl
Więcej o USP Zdrowie: www.uspzdrowie.pl
USP Zdrowie jest częścią Grupy USP (USP Group) i liderem na rynku produktów i leków bez recepty w Polsce. W swoim portfolio posiada ponad 35 marek, które od lat cieszą się zaufaniem konsumentów i farmaceutów, w tym m.in. Ibuprom, Apap, Gripex, Verdin, Stoperan, Xenna i Multilac. Więcej informacji o firmie: www.uspzdrowie.pl
Źródło informacji: USP Zdrowie
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 08.04.2025, 16:35 |
Źródło informacji | USP Zdrowie |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
enel-med: inwestycja w jakość się opłaca
Centrum medyczne enel-med już po raz dziewiąty zostało uhonorowane prestiżowym tytułem Gwiazdy Jakości Obsługi w kategorii „Przychodnie lekarskie”. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie opinii samych konsumentów, którzy oceniają jakość obsługi i satysfakcję z usług.- 01.08.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: enel-med
-
Image
Mobilna gastronomia coraz popularniejsza w Polsce. IJHARS zajrzała do food trucków
W pierwszej połowie 2025 r. liczba lokali gastronomicznych w Polsce zwiększyła się o blisko 2 tys., po raz pierwszy w historii przekraczając barierę 100 tys. punktów - poinformowała "Rzeczpospolita", powołując się na raport firmy Dun & Bradstreet. Raport pokazuje również, że coraz większym zainteresowaniem Polaków cieszą się mobilne punkty sprzedaży żywności. Mając na względzie te tendencje, IJHARS przyjrzała się uważnie jedzeniu serwowanemu w food truckach. Zauważyliśmy błędy, ale w naszych działaniach stawiamy na edukację i dialog, pragniemy przede wszystkim poprawy standardów jakości sprzedawanych potraw i dań.- 31.07.2025, 11:44
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: IJHARS
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ