Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Partnerstwo dystrybucyjne z Zurich Insurance Group przewiduje szeroko zakrojoną współpracę technologiczną i strategiczną w segmencie ubezpieczeń komunikacyjnych w Polsce i potencjalnie w kolejnych krajach Europy. W ramach umowy dystrybucyjnej Zurich obejmuje mniejszościowy pakiet udziałów w Ominimo, co oznacza potwierdzenie wieloletniego zaangażowania w projekt.
Innowacyjny sposób wykorzystania sztucznej inteligencji pozwala Ominimo Insurance oszacować ryzyko ubezpieczeniowe z ponad stukrotnie wyższą precyzją w porównaniu do modeli standardowo stosowanych przez ubezpieczycieli. Powyższe w połączeniu z automatyzacją procesów biznesowych pozwala zaoferować konkurencyjne produkty i najwyższą jakość obsługi. W pierwszym roku działalności firma odniosła znaczący sukces na Węgrzech, pozyskując rentowny portfel ponad 300 000 polis i zdobywając 7% udziału w rynku ubezpieczeń komunikacyjnych. Ten sukces otworzył Ominimo drogę do ekspansji na kolejne kraje, w tym Polskę.
„Z radością rozpoczynamy działalność na największym rynku Europy Środkowej. Polska cechuje się bardzo dobrze rozwiniętym rynkiem ubezpieczeniowym. Liczymy, że staniemy się jego ważną częścią, nawiązując współpracę z wieloma partnerami. Nasza początkowa oferta obejmie pełny zakres produktów komunikacyjnych, w tym obowiązkowe OC, autocasco oraz szeroki wachlarz klauzul dodatkowych. Ubezpieczenia będzie można wykupić u najlepszych agentów ubezpieczeniowych, za pośrednictwem porównywarek internetowych oraz na naszej stronie internetowej” - mówi Luka Bucan, dyrektor operacyjny grupy i prezes Ominimo w Polsce.
Współpraca z Zurich Insurance Group to także zapewnienie Ominimo stabilnego zaplecza finansowego i niezbędnej wiedzy w zakresie przepisów prawa, co tylko ułatwi poruszanie się na polskim rynku. Mając silną pozycję w Europie, Ominimo planuje dalszą ekspansję na inne kluczowe rynki UE.
Alison Martin, CEO Zurich Insurance Group na Europę, Bliski Wschód i Afrykę oraz dystrybucję bankową, podkreśla znaczenie tej kooperacji dla Zurich IG.
„Rentowny rozwój naszego segmentu detalicznego to jeden z kluczowych celów strategii Zurich IG na lata 2025-2027, dlatego cieszę się z partnerstwa dystrybucyjnego DA Direkt z Ominimo, które pozwoli nam oferować innowacyjne rozwiązania w zakresie ubezpieczeń komunikacyjnych i rozszerzać bazę naszych klientów detalicznych w Europie, poza rynki, na których Zurich jest już obecny. Cieszy mnie również, że wzmacniamy naszą relację mniejszościowym udziałem w Ominimo” - dodaje Martin.
Kontakt dla mediów:
Matylda Setlak
PR Director, agencja PR All 4 Comms
tel.:+48 (0) 788 252 651
tel:.+44 (0) 7737 1 63 194
e-mail. matylda@all4comms.com
www.all4comms.com
Źródło informacji: Ominimo / All 4 Comms
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 15.04.2025, 16:26 |
Źródło informacji | Ominimo / All 4 Comms |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |