Newsletter

Chery stawia sobie za cel sprzedaż 1 miliona sztuk w ciągu 2 lat i wprowadza terenowy model HIMLA na targach motoryzacyjnych w Szanghaju

25.04.2025, 14:26aktualizacja: 25.04.2025, 14:26

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Chery Automobile Co., Ltd.
PR Newswire/Chery Automobile Co., Ltd.

SZANGHAJ, 25 kwietnia 2025 r. /PRNewswire/ - Podczas targów motoryzacyjnych Shanghai Auto Show, które odbyły się 23 kwietnia, firma Chery zaprezentowała swoją najnowszą międzynarodową strategię, której hasłem przewodnim jest „Nawigowanie ku przyszłości”, jednocześnie zapowiadając, że jej ambicją jest osiągnięcie rocznej światowej sprzedaży na poziomie 1 miliona pojazdów w ciągu dwóch lat. Marka wprowadziła również swoją pierwszą w historii serię pickupów. Dotychczas spotkała się ona z szerokim uznaniem prawie 3 tys. dystrybutorów, znanych krajowych i międzynarodowych mediów oraz użytkowników w 97 krajach na całym świecie. Bazując na swoich podstawowych wartościach „Bezpieczeństwo i ukierunkowanie na rodzinę”, marka Chery zobowiązuje się do rozwijania technologii hybrydowej i zacieśniania lokalnych działań, dążąc do tego, by stać się niezawodną opcją dla użytkowników produktów rodzinnych na całym świecie. Wprowadzając innowacje technologiczne i rozszerzając ofertę produktów, dąży do osiągnięcia pozycji „globalnego lidera technologicznego”.

Podczas targów motoryzacyjnych w Szanghaju zaprezentowano pojazdy Chery Super Hybrid (CSH): modele TIGGO7 CSH, TIGGO8 CSH i flagowy TIGGO9 CSH. Przed rozpoczęciem imprezy z powodzeniem zakończyła się pierwsza faza wyzwania wytrzymałościowego „Beztroska podróż po nieskończony horyzont”, podczas której TIGGO9 CSH i ARRIZO8 CSH ustanowiły imponujące rekordy, osiągając wyjątkowo długi zasięg ponad 1400 km i niezwykle niskie zużycie paliwa wynoszące zaledwie 4,2 l na 100 km. Dążąc do dalszego wzmocnienia swojego etosu ukierunkowania na rodzinę, marka Chery zainicjuje działania, takie jak program bezpieczeństwa „Misja nie do wykonania” oraz „Życie bez granic”, oferując wyjątkowe doświadczenia w zakresie mobilności dla rodzin na całym świecie.

W 2024 r. firma Chery odnotowała globalną sprzedaż na poziomie 640 tys. egzemplarzy, natomiast model TIGGO7 stał się najlepiej sprzedającym się SUV-em klasy A. Marka z powodzeniem wkroczyła również na rynek europejski. Wspierana przez międzynarodową sieć badawczo-rozwojową - obejmującą 8 centrów badawczych, 10 baz produkcyjnych i regionalnych centrów komponentów - realizuje swoją filozofię „In somewhere, For somewhere”, dopasowując rozwiązania do potrzeb lokalnych rynków i ugruntowując swoją strategię na rzecz globalizacji.

Rozpoczynając ekspansję na nowe segmenty, na targach motoryzacyjnych w Szanghaju zaprezentowano również całkowicie nową linię pickupów HIMLA. Seria ta - inspirowana Himalajami - została zaprojektowana z myślą o jeździe w terenie i w zróżnicowanych warunkach, oferując silniki benzynowe, wysokoprężne, a także nowe układy napędowe, dzięki czemu kategoria pickupów zmierza do zorientowanej na pasażerów transformacji w kierunku segmentu premium. Krok ten jeszcze bardziej dywersyfikuje światową ofertę produktów Chery.

Marka Chery zaprezentowała również swoje zaawansowane rozwiązania w zakresie sztucznej inteligencji, takie jak robot AiMOGA oraz pies-robot, przybliżając wizję przyszłości mobilności. Ukierunkowanie na rodzinę, potencjał badawczo-rozwojowy na całym świecie i zróżnicowana strategia produktowa sprawiają, że koncern wytycza jasną ścieżkę rozwoju. To strategiczne wydarzenie może być kluczowym momentem w dążeniu do konkurowania z najlepszymi producentami samochodów na świecie.

Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2672213/image.jpg 

Źródło: Chery Automobile Co., Ltd.

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 25.04.2025, 14:26
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ