Newsletter

Jabłko symbolem polskiej prezydencji w Radzie UE

04.06.2025, 13:16aktualizacja: 04.06.2025, 13:32

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Za nami pierwsze akcje samplingowe przeprowadzone w Polsce, w ramach kampanii „Czas na polskie jabłka”, której inicjatorem jest Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej.

Od stycznia 2025 roku Polska przewodzi Radzie Unii Europejskiej, a oficjalnym symbolem polskiej prezydencji jest jabłko. To naturalny wybór - Polska jest największym producentem jabłek w Europie i czwartym na świecie. Co trzecie jabłko zjadane w Europie pochodzi właśnie z polskich sadów. Polskie jabłka są symbolem jakości, zdrowia oraz tradycji, ale także nowoczesności i innowacyjności polskiego rolnictwa, które nieustannie się rozwija.

Aby podkreślić ten wyjątkowy czas, Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej zainicjował realizację kampanii „Czas na polskie jabłka”, której celem jest promocja polskiego sadownictwa oraz wysokiej jakości owoców zarówno w Polsce, jak i na arenie międzynarodowej. Kampania ta wpisuje się w działania mające na celu zwiększenie rozpoznawalności Polski jako największego producenta jabłek w Europie i promowanie tych owoców na całym świecie.

W ramach kampanii „Czas na polskie jabłka” zaplanowane zostały liczne wydarzenia specjalne w Polsce oraz za granicą, które umożliwią konsumentom degustację jabłek - naszego dobra narodowego. Uczestnicy wydarzeń mogli przekonać się, dlaczego cieszą się one tak dużym uznaniem w ponad 60 krajach świata - od Indii, przez USA, aż po Egipt. Akcje degustacyjne odbywają się w Polsce (Warszawa, Łódź, Gdynia czy Wrocław) oraz za granicą - m.in. w Niemczech, Portugalii oraz Danii.

Akcja samplingowa nie pozostawia nikogo obojętnie, bowiem charakterystyczne stoisko w kształcie jabłka widać z daleka, a wokół niego oczywiście nieprzebrane ilości soczystych, aromatycznych jabłek o niepowtarzalnym słodko-kwaśnym smaku. Na stoisku nie zabrakło również strefy relaksu z leżakami oraz strefy informacyjnej, gdzie odwiedzający mogli dowiedzieć się więcej o kampanii, wartościach odżywczych jabłek i znaczeniu polskiego sadownictwa.

Wszystkim wydarzeniom towarzyszy szeroko zakrojona kampania medialna, obejmująca reklamę outdoorową oraz aktywności w mediach, także społecznościowych. Dzięki tym działaniom chcieliśmy, aby jak najwięcej osób dowiedziało się o polskich jabłkach, ich walorach odżywczych i jakości.

Źródło informacji: Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 04.06.2025, 13:16
Źródło informacji Związek Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ