Newsletter

Hisense liderem światowych rankingów w pierwszym kwartale 2025 r. w kategorii telewizorów MiniLED, telewizorów stucalowych i większych oraz telewizorów laserowych

06.06.2025, 16:12aktualizacja: 06.06.2025, 16:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 6 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, lider na światowym rynku elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, umacnia swoją dominację w dziedzinie technologii ekranów najwyższej jakości. Według danych Omdia za pierwszy kwartał 2025 r. firma Hisense zajęła pierwsze miejsce na świecie pod względem udziału w sprzedaży telewizorów o przekątnej 100 cali i większych, telewizorów MiniLED oraz telewizorów laserowych.

Marka zdobyła pozycję lidera na rynku telewizorów o przekątnej 100 cali i większych, osiągając 56,7% udziału w światowej sprzedaży i zajmując pierwsze miejsce w rankingach w latach 2023, 2024 oraz w pierwszym kwartale 2025 roku. W segmencie telewizorów MiniLED firma Hisense awansowała na pierwsze miejsce z udziałem 29,3% w całkowitej sprzedaży na świecie, odzwierciedlając szybki wzrost i zaufanie konsumentów do jej innowacyjnych rozwiązań w zakresie podświetlenia. Zgodnie z informacjami instytutu badawczego Omdia dzięki imponującemu udziałowi w całkowitej sprzedaży na świecie wynoszącemu 69,6%, firma utrzymała również pozycję lidera na rynku telewizorów laserowych zajmowaną przez sześć kolejnych lat.

Znakomite wyniki to efekt wieloletniego zaangażowania koncernu Hisense w rozwój technologii wielkoekranowych, obrazowania opartego na sztucznej inteligencji oraz zapewniania niesamowitych wrażeń audiowizualnych.

Obecnie, jest to pierwsza marka na świecie, która została oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™, czym potwierdza swoją przyszłościową strategię i rosnące międzynarodowe znaczenie. W oparciu o to osiągnięcie spółka zainicjowała globalną kampanię „Own the Moment”, umacniając swoją pozycję światowego lidera i łącząc najnowocześniejszą technologię z ogólnoświatowym zamiłowaniem do sportu. Kampania stanowi odzwierciedlenie zobowiązania firmy Hisense do zapewnienia niezapomnianych wrażeń sportowych dzięki najwyższej jakości technologii umożliwiającej miłośnikom sportu zobaczenie, poczucie i przeżywanie emocji jak nigdy dotąd.

W celu poprawy jakości dźwięku w swoich najnowszych produktach firma Hisense nawiązała również współpracę z francuskim ekspertem w dziedzinie audio, firmą Devialet, gwarantując bogatsze i bardziej realistyczne wrażenia podczas korzystania z domowej rozrywki. Udoskonalenia w zakresie dźwięku będą dostępne w ramach aktualizacji oprogramowania, a ich dostępność będzie zależała od konkretnych modeli i regionów.

Dzięki zaangażowaniu na rzecz doskonałości technologicznej i wartości dla użytkowników koncern Hisense znajduje się na doskonałej pozycji, aby utrzymać tempo rozwoju, zarówno w 2025 roku, jak i w kolejnych latach.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (lata 2023-2024). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2704065/1.jpg

Źródło: Hisense

KONTAKT:

Izzie Zhang

e-mail: izzie.zhang@rfcomms.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.06.2025, 16:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ