Newsletter

Hisense liderem światowych rankingów w pierwszym kwartale 2025 r. w kategorii telewizorów MiniLED, telewizorów stucalowych i większych oraz telewizorów laserowych

06.06.2025, 16:12aktualizacja: 06.06.2025, 16:20

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Hisense
PR Newswire/Hisense

QINGDAO, Chiny, 6 czerwca 2025 r. /PRNewswire/ -- Koncern Hisense, lider na światowym rynku elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, umacnia swoją dominację w dziedzinie technologii ekranów najwyższej jakości. Według danych Omdia za pierwszy kwartał 2025 r. firma Hisense zajęła pierwsze miejsce na świecie pod względem udziału w sprzedaży telewizorów o przekątnej 100 cali i większych, telewizorów MiniLED oraz telewizorów laserowych.

Marka zdobyła pozycję lidera na rynku telewizorów o przekątnej 100 cali i większych, osiągając 56,7% udziału w światowej sprzedaży i zajmując pierwsze miejsce w rankingach w latach 2023, 2024 oraz w pierwszym kwartale 2025 roku. W segmencie telewizorów MiniLED firma Hisense awansowała na pierwsze miejsce z udziałem 29,3% w całkowitej sprzedaży na świecie, odzwierciedlając szybki wzrost i zaufanie konsumentów do jej innowacyjnych rozwiązań w zakresie podświetlenia. Zgodnie z informacjami instytutu badawczego Omdia dzięki imponującemu udziałowi w całkowitej sprzedaży na świecie wynoszącemu 69,6%, firma utrzymała również pozycję lidera na rynku telewizorów laserowych zajmowaną przez sześć kolejnych lat.

Znakomite wyniki to efekt wieloletniego zaangażowania koncernu Hisense w rozwój technologii wielkoekranowych, obrazowania opartego na sztucznej inteligencji oraz zapewniania niesamowitych wrażeń audiowizualnych.

Obecnie, jest to pierwsza marka na świecie, która została oficjalnym partnerem Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™, czym potwierdza swoją przyszłościową strategię i rosnące międzynarodowe znaczenie. W oparciu o to osiągnięcie spółka zainicjowała globalną kampanię „Own the Moment”, umacniając swoją pozycję światowego lidera i łącząc najnowocześniejszą technologię z ogólnoświatowym zamiłowaniem do sportu. Kampania stanowi odzwierciedlenie zobowiązania firmy Hisense do zapewnienia niezapomnianych wrażeń sportowych dzięki najwyższej jakości technologii umożliwiającej miłośnikom sportu zobaczenie, poczucie i przeżywanie emocji jak nigdy dotąd.

W celu poprawy jakości dźwięku w swoich najnowszych produktach firma Hisense nawiązała również współpracę z francuskim ekspertem w dziedzinie audio, firmą Devialet, gwarantując bogatsze i bardziej realistyczne wrażenia podczas korzystania z domowej rozrywki. Udoskonalenia w zakresie dźwięku będą dostępne w ramach aktualizacji oprogramowania, a ich dostępność będzie zależała od konkretnych modeli i regionów.

Dzięki zaangażowaniu na rzecz doskonałości technologicznej i wartości dla użytkowników koncern Hisense znajduje się na doskonałej pozycji, aby utrzymać tempo rozwoju, zarówno w 2025 roku, jak i w kolejnych latach.

Hisense

Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (lata 2023-2024). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2704065/1.jpg

Źródło: Hisense

KONTAKT:

Izzie Zhang

e-mail: izzie.zhang@rfcomms.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 06.06.2025, 16:12
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ