Newsletter

Kao publikuje zintegrowane sprawozdanie Kao 2025

16.06.2025, 11:37aktualizacja: 16.06.2025, 11:41

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Business Wire/Kao Corporation
Business Wire/Kao Corporation

TOKIO--(BUSINESS WIRE)-- Kao Corporation (TOKYO:4452) opublikowała na swojej stronie internetowej zintegrowane sprawozdanie Kao 2025, pragnąc przedstawić akcjonariuszom, inwestorom i wszystkim zainteresowanym stronom kompleksowy obraz inicjatyw firmy i obranego przez nią kierunku strategicznego.

Zintegrowane sprawozdanie Kao 2025

Ta informacja prasowa zawiera multimedia. Pełna treść informacji prasowej znajduje się tutaj: https://www.businesswire.com/news/home/20250609434892/pl/ 

W celu realizacji planu średniookresowego „K27” firma Kao zamierza osiągnąć pozycję unikatowego, niezbędnego dostawcy na świecie i realizuje strategię Global Sharp Top. W roku obrotowym 2024 Kao z nawiązką osiągnęła założone cele, wzmacniając zarządzanie stopą zwrotu z zainwestowanego kapitału (ang. ROIC) i dokonując strategicznych inwestycji z myślą o budowaniu silniejszej i solidniejszej działalności.

Przedmiotowe sprawozdanie zapewnia szczegółowy wgląd w postępy osiągnięte przez Kao w ramach K27, podkreślając wysiłki zaangażowanych pracowników firmy - za pośrednictwem strategii Global Sharp Top i podejścia do sprawnego zarządzania zespołem (Scrum) - na rzecz aktywnego zapewniania nowych korzyści i wywierania istotnego wpływu. Sprawozdanie przedstawia również bieżące starania Kao na rzecz podejmowania śmiałych wyzwań, wykorzystując unikalną wiedzę naukową w celu rozwiązywania globalnych problemów społecznych i przyczynienia się do kształtowania świata zgodnie z koncepcją Kirei, w którym wszystkie żyjące istoty współistnieją ze sobą w harmonii.

Kao wyraża nadzieję, że sprawozdanie umożliwi zainteresowanym stronom lepsze zrozumienie jej działalności oraz przyczyni się do nawiązania istotnego dialogu i współpracy. Firma jest zaangażowana na rzecz aktywnego uwzględniania informacji zwrotnych i spostrzeżeń rozmaitych partnerów, pragnąc stale wzbogacać pozytywny wkład w społeczeństwo i korzyści przynoszone obsługiwanym przedsiębiorstwom.

Powiązane informacje

Sprawozdanie Kao na temat zrównoważonego rozwoju 2025

Informacje o Planie na rzecz Stylu Życia w duchu Kirei

Od ponad 130 lat firma Kao dąży do poprawy życia ludzi i wspierania ich w prowadzeniu bardziej zrównoważonego trybu życia - w duchu Kirei. Japońskie słowo „kirei” oznacza coś czystego, uporządkowanego, a zarazem pięknego. Według Kao koncepcja „kirei” opisuje nie tylko aspekty zewnętrzne, ale również podejście - pragnienie kreowania piękna dla siebie samego, dla innych oraz dla otaczającego nas świata przyrody. Pragnąc opracować bardziej zrównoważony sposób życia, w kwietniu 2019 r. Grupa Kao ustanowiła strategię ESG znaną jako Plan na rzecz Stylu Życia w duchu Kirei. Do 2030 roku Kao zamierza wesprzeć co najmniej 1 mld ludzi, aby umożliwić im piękniejsze życie. Kao podejmuje również starania, by 100% jej produktów w pełnym cyklu życia miało ślad środowiskowy, który według naukowców przyroda jest w stanie bezpiecznie wchłonąć. Więcej informacji można znaleźć na stronie internetowej Kao poświęconej zrównoważonemu rozwojowi.

Informacje o Kao

Kao, japoński producent produktów do higieny osobistej oraz środków dla gospodarstwa domowego, kosmetyków i specjalistycznych środków chemicznych, opracowuje produkty i usługi przynoszące wysoką wartość dodaną, które zapewniają należytą dbałość i wzbogacają życie wszystkich ludzi, a także naszej planety. Za pośrednictwem takich produktów jak środki piorące Attack, preparaty pielęgnacyjne Bioré i Jergens, preparaty higieniczne Laurier, kosmetyki Curél, SENSAI oraz MOLTON BROWN, a także preparaty do włosów Oribe, Kao jest częścią codzienności mieszkańców różnych zakątków Azji, Ameryk, Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Wraz z produkcją środków chemicznych, które są wykorzystywane w wielu różnych branżach, Kao osiąga średnią roczną sprzedaż na poziomie 1 630 mld jenów. Kao zatrudnia około 32 600 pracowników na całym świecie i może się poszczycić ponad 130-letnim doświadczeniem w dziedzinie innowacji. Jako przedsiębiorstwo dostarczające produkty wykorzystywane przez ludzi każdego dnia, Grupa Kao przyjmuje odpowiedzialność za aktywne zmniejszanie śladu środowiskowego swoich wyrobów w całym cyklu życia. Postępowanie w tym zakresie zostało przedstawione w opracowanej przez Kao strategii ESG, Planie na rzecz Stylu Życia w duchu Kirei, który opublikowano w 2019 r.

Więcej informacji na stronie internetowej Grupy Kao.

Oficjalną, obowiązującą wersję niniejszego zawiadomienia stanowi tekst oryginalny sporządzony w języku źródłowym. Tekst tłumaczenia służy wyłącznie celom orientacyjnym, został sporządzony wyłącznie dla celów ułatwienia zrozumienia zawiadomienia i należy interpretować go w odniesieniu do tekstu źródłowego, który jest jedyną wersją mającą skutki prawne.

Wersja źródłowa dostępna na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20250609434892/pl/ 

Źródło: Kao Corporation

KONTAKT:

Zapytania mediów:

Dział Public Relations

Kao Corporation

e-mail: corporate_pr@kao.com 

Źródło informacji: Business Wire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.06.2025, 11:37
Źródło informacji Business Wire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ