Pobierz materiał i Publikuj za darmo

ORLEN Paczka nie tylko zwiększa skalę działania, ale też konsekwentnie stawia na rozwój usług, wspierając codzienne wyzwania e-commerce. Sobotnie odbiory kurierskie to odpowiedź na rosnące oczekiwania klientów, którzy chcą otrzymywać zamówienia szybciej, niezależnie od dnia tygodnia. Nowa usługa ORLEN Paczki skraca weekendową przerwę w dostawach, co może przełożyć się na wyższe zadowolenie konsumentów i realną przewagę konkurencyjną e-sklepów. Rozwiązanie to nie tylko usprawnia procesy, ale przede wszystkim buduje lepsze doświadczenie zakupowe.
„Przesuwamy jeszcze dalej granice, zmieniając sposób myślenia o e-commerce i logistyce ostatniej mili. Stawiamy na ciągły rozwój i podnoszenie standardu dostawy ORLEN Paczką. Już nie tylko dostarczamy w jeden dzień - teraz przyspieszamy logistykę również w weekend. E-sklepy mogą zyskać realną przewagę konkurencyjną, oferując gwarancję poniedziałkowej dostawy paczek nadanych w sobotę. Konsumenci natomiast zyskują wygodę i jeszcze szybszą dostawę swoich zamówień” - mówi Piotr Dąbrowski, dyrektor Biura Logistyki.
Nowa usługa to kolejny krok w dynamicznym rozwoju ORLEN Paczki. Tylko w 2025 roku firma uruchomiła trzy nowe centra logistyczne, powiększając swoją sieć do 28 oddziałów i sortowni centralnej. Równolegle trwa intensywna rozbudowa sieci odbiorczej - do końca III kwartału liczba punktów odbioru przekroczy 16 tysięcy, z czego prawie połowę stanowić będą automaty paczkowe.
Źródło informacji: ORLEN Paczka
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 18.06.2025, 12:20 |
Źródło informacji | ORLEN Paczka |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Konkretne programy pomocy i wsparcia zamiast „owocowych czwartków” - tak firmy pozyskują dziś cennych pracowników PAP
- 31.07.2025, 10:27
- Kategoria: Polityka i społeczeństwo
- Źródło: PAP MediaRoom
-
HEIDELBERG gets off to positive start in new financial year – forecast for 2025/26 confirmed
• Sales and adjusted EBITDA margin for Q1 well up on corresponding quarter of previous year
• Solid incoming orders lay foundations for positive business development
• Free cash flow still negative but much improved compared with equivalent period of previous year
• MoU agreed on system partnership with defense specialist VINCORION
• Full-year forecast confirmed- 31.07.2025, 09:17
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: APA-OTS
-
Image
Oszczędności i brak długów - a nie luksusy - stają się dla młodych symbolami sukcesu finansowego (RAPORT)
Pokolenie Z w swoim podejściu do pieniędzy stąpa mocno po ziemi. Wyznacznikiem sukcesu finansowego dla ponad 2/3 Polek i Polaków w wieku 18-34 lat jest posiadanie oszczędności - wynika z nowego raportu Autopay “Finanse Młodych Polek i Polaków”. Dla rosnącego grona badanych sukces to także brak długów i kredytów. Ta odpowiedź niemal dogoniła “wysokie zarobki” oraz wyprzedziła “posiadanie własnego domu”, zupełnie deklasując przy tym symbole statusu sprzed lat - samochód i podróże.- 31.07.2025, 09:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Autopay
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ