Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Muzyczna podróż
27 czerwca 2025 r. premierę miała wyjątkowa Live sesja Darii Zawiałow i Braci Kacperczyk, podczas której fani mogli usłyszeć nową wersję utworu „TOM YUM”. To połączenie kreatywności, autentyczności i świeżego spojrzenia na muzykę. Bracia Kacperczyk nie tylko dołączyli do projektu, ale specjalnie na tę okazję dopisali nową zwrotkę, tworząc niepowtarzalną wersję znanej już piosenki.
„Współpraca z OSHEE to dla mnie coś więcej niż rola ambasadorki - to możliwość serwowania słuchaczom nowych muzycznych niespodzianek. Przez ostatnie miesiące zrealizowaliśmy wspólnie teledysk do utworu „Dziewczyna Pop”, który został zarejestrowany w Miami. Marka OSHEE wsparła również najważniejszy klip w moim życiu - klip do „Ballady o Niej”, który został zrealizowany w Nowym Jorku. OSHEE jest także głównym patronem koncertu pod PGE Narodowym. Do grona magii, którą tworzymy razem dołącza dziś live sesja do utworu „Tom Yum”, z udziałem braci Kacperczyk - moich wspaniałych kolegów. Bardzo się cieszę, że przyjęli moje zaproszenie, bo choć ten numer nigdy nie był typowany na singla, zyskał ogromną sympatię słuchaczy. Bracia napisali niesamowitą zwrotkę, która stała się dopełnieniem utworu. Kto wie, być może zgodzą się na występ wraz ze mną i zespołem, w wersji już całkowicie live, siódmego września w Warszawie dla blisko piętnastu tysięcy osób” - mówi Daria Zawiałow, ambasadorka OSHEE.
OSHEE zaprosiło Braci Kacperczyk do tego projektu, stawiając na ich oryginalne brzmienie i autentyczność, które doskonale rezonują z wartościami marki.
„Cieszymy się, że mogliśmy zrealizować ten projekt razem. Zostaliśmy zaproszeni do muzycznego świata Darii i od razu poczuliśmy, że to naturalne połączenie. OSHEE dało nam przestrzeń, żeby zrobić to po swojemu, a efekt? Jest totalnie nasz” - podkreślają Bracia Kacperczyk.
Link do utworu: https://youtu.be/I2_JV9nXyRo
Nowa, designerska odsłona
W teledysku można także zobaczyć lemoniadę witaminową OSHEE - produkt, którego opakowanie właśnie przeszło metamorfozę. Lemoniady w nowej odsłonie to połączenie świeżości, funkcjonalności i nowoczesnego designu. Butelka o unikalnym kształcie, z tłoczonym logotypem OSHEE oraz metalizowaną etykietą, przyciąga wzrok i wyróżnia się na półce. Duże, soczyste owoce podkreślają smak i lekki charakter produktu. Lemoniady dostępne są w sześciu wariantach smakowych, w tym dwóch bez dodatku cukru. To kolejny krok w rozwoju portfolio marki, skierowany do konsumentów, którzy poszukują napojów nie tylko funkcjonalnych, ale też wpisujących się w ich styl życia.
„W działaniach jakie podejmujemy w OSHEE od lat stawiamy na autentyczność i emocje. Chcieliśmy stworzyć projekt, który będzie prawdziwy - zarówno w warstwie muzycznej, jak i wizualnej. Daria Zawiałow i Bracia Kacperczyk to osobowości, które przyciągają energią, dlatego tak świetnie wpisują się w filozofię naszej marki, ale i klimatu lemoniad witaminowych OSHEE - towarzyszymy ludziom w ich codziennych, ważnych momentach. Cieszymy się, że to właśnie z nimi możemy zaprezentować nową formę lemoniad, która bezpośrednio nawiązuje do naszej ikonicznej butelki 555 ml” - mówi Tadeusz Czarniecki, dyrektor Marketingu OSHEE.
Współpraca obejmuje kampanię 360°, w której skład wchodzą działania digital, kampania TV, emisja w kinach oraz outdoor w największych polskich miastach. Producentem wykonawczym klipu jest dom produkcyjny LEMON.
OSHEE - jest międzynarodowym i niekwestionowanym liderem innowacji w kategorii produktów funkcjonalnych. W portfolio OSHEE znajdują się min. napoje izotoniczne, wody witaminowe oraz seria produktów takich jak batony musli i proteinowe. Produkty OSHEE podbijają świat - marka jest obecna już w ponad 55 krajach na 6 kontynentach. Na rynku polskim oraz na kilku rynkach europejskich marka już od kilku lat zajmuje pierwsze miejsce w kategorii napojów izotonicznych i witaminowych.
Źródło informacji: OSHEE
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 27.06.2025, 15:04 |
Źródło informacji | OSHEE |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
TAURON jako pierwszy w Polsce pozyskał z KPO środki na cyfryzację infrastruktury PAP
Prawie 5 mld zł na rozwój i dostosowanie sieci elektroenergetycznej oraz 310 mln zł na cyfryzację infrastruktury otrzyma Grupa TAURON w ramach pożyczki z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Pierwsza kwota wesprze działania prowadzone przez TAURON w ramach umowy z ub.r. na kwotę 11 mld zł. „Dzięki temu możemy zbudować system elektroenergetyczny odporny na kryzysy i konkurencyjny w skali Europy” - powiedział Grzegorz Lot, prezes zarządu Grupy TAURON.- 01.09.2025, 17:43
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Firmy protestują przeciwko nowemu podatkowi
734 firmy podpisały petycję skierowaną do prezydenta Karola Nawrockiego w ramach protestu przeciw pomysłom rządu na nowy podatek ekologiczny. Chodzi o projekt związany z opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, krytykowany za centralizację systemu, wysokie opłaty dla przedsiębiorców i brak gwarancji skuteczności recyklingu odpadów.- 01.09.2025, 13:05
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań SA
-
Image
ORLEN Paczka ma już 14 tysięcy punktów odbioru
Sieć ORLEN Paczki przekroczyła 14 tysięcy punktów odbioru, z czego 7 tysięcy stanowią automaty paczkowe. Z usługi skorzystało ponad 10 milionów klientów, a tylko w pierwszym półroczu 2025 roku liczba nadanych paczek podwoiła się. Dzięki dynamicznemu rozwojowi ORLEN Paczka umacnia swoją pozycję wśród liderów rynku dostaw e-commerce.- 01.09.2025, 12:00
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: ORLEN Paczka
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ