Pobierz materiał i Publikuj za darmo

„Jesteśmy na rynku od 30 lat i od zawsze wspieramy małych i średnich przedsiębiorców. W naszym portfolio mamy obecnie ponad 75 tys. klientów - w Polsce, na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii. Dzięki tej skali działania, jak nikt inny znamy i rozumiemy potrzeby oraz wyzwania firm z sektora MŚP” - mówi Joanna Plona, nowa CEO Grupy WeNet prezeska zarządu WeNet Group S.A.
Nowa strategia - WeNet rozbudowuje ofertę dla MŚP z pomocą AI, koncentrując się na specyfice konkretnych branż
W ramach nowej strategii Grupa WeNet planuje dynamicznie rozszerzać swoje portfolio usług, integrując nowoczesną technologię sztucznej inteligencji z uwzględnieniem specyfiki i potrzeb poszczególnych branż. Kluczową przewagą konkurencyjną WeNet pozostaje elastyczne podejście, które umożliwia precyzyjne rozpoznawanie potrzeb klientów i dopasowywanie najlepszych rozwiązań oraz unikalne podejście Human to Human, oparte na budowaniu długofalowych, partnerskich relacji z klientami.
Grupa WeNet przygotowuje znaczące poszerzenie swojego portfolio produktowego. Grupa intensywnie pracuje nad wdrożeniem nowych narzędzi dla sektora MŚP - nie tylko w obszarze digital marketingu, ale także rozwiązań z obszaru zarządzania relacjami z klientami, i wspierających codzienne procesy biznesowe. Opracowywane produkty mają być oparte na technologii sztucznej inteligencji i dopasowane do specyfiki konkretnych branż m.in. dla firm z sektorów budowlanego, beauty, motoryzacyjnego czy gastronomiczno-hotelarskiego (HoReCa). „Rozwój technologii AI sprawia, że liczba dostępnych na rynku narzędzi rośnie błyskawicznie. To powoduje coraz większe trudności w wyborze odpowiedniego rozwiązania dobrej jakości, w rozsądnej cenie, szczególnie dla mniejszych przedsiębiorstw. Takie podmioty nie posiadają rozbudowanych struktur pozwalających na wielowymiarową analizę, a następnie realizację wdrożenia. Wierzymy, że korzystanie z naszych usług zwiększy ich szanse rynkowe.” - dodaje nowa prezeska Grupy WeNet.
WeNet wypełnia lukę na rynku usług dla MŚP
Nowa strategia Grupy WeNet powstała jako bezpośrednia odpowiedź na ograniczenia obecnych modeli wsparcia, z jakimi borykają się małe i średnie przedsiębiorstwa. Jak pokazuje praktyka, żadne z dostępnych rozwiązań nie adresuje wszystkich potrzeb MŚP - każde wiąże się z kompromisami:
- Agencje 360 zwykle zapewniają kompleksową obsługę, ale ich ceny często przekraczają możliwości budżetowe MŚP.
- Platformy SaaS i narzędzia DIY oferują korzystne modele subskrypcyjne, ale brakuje im kluczowego elementu - ludzkiego doradztwa i opieki.
- Freelancerzy zapewniają indywidualne podejście, lecz nie są w stanie objąć pełnego spektrum usług niezbędnych do kompleksowego rozwoju biznesu.
„Jako jedyni na rynku już dziś łączymy wszystkie te modele: kompleksowość, dedykowanych doradców i stały abonament. Mamy doświadczonych doradców i opiekunów w Customer Care, którzy wykorzystując swą wiedzę i doświadczenie pomagają w doborze najlepszych rozwiązań i wspierają klientów w ich rozwoju. To ogromna przewaga rynkowa” - dodaje Joanna Plona.
WeNet planuje poszerzać swoją ofertę na trzy główne sposoby: rozwijając własne produkty, nawiązując strategiczne partnerstwa oraz dokonując akwizycji dojrzałych rozwiązań dostępnych na rynku. Jeśli chodzi o akwizycje, szczególną uwagę Grupa poświeci rozwiązaniom SaaS, wyspecjalizowanym w konkretnych branżach.
Dossier Joanna Plona
Joanna Plona, nowa prezeska Grupy WeNet przez całe swoje życie zawodowe jest związana z rozwojem biznesu online. Jest doświadczoną menedżerką, która dynamicznie i skutecznie realizuje postawione przed nią cele. Była członkinią zespołów zarządzających największych firm internetowych w Polsce. W Wirtualnej Polsce jako wiceprezeska produktu, odpowiadała za rozwój oraz strategię biznesową i produktową firmy o przychodach około 400 mln zł.
Jako członkini zespołu zarządzającego BaseLinker - największego na rynku B2B SaaS Integratora dla eCommerce w Polsce - odpowiadała za rozwój bazy klientów i marketing w kraju i za granicą.
Do Grupy WeNet dołączyła w maju 2024 roku jako Product Innovation Director, gdzie odpowiadała za rozwój produktów oraz rozwiązań SaaS, a w czerwcu została CEO spółki WebWave. Od grudnia 2024 roku odpowiadała również za innowacje produktowe jako wiceprezeska ds. Innowacji, budując nową strategię wzrostu Grupy i nadzorując rozwój produktu, marketing, rozwiązania SaaS oraz międzynarodowe partnerstwa.
Dzięki pracy w BaseLinkerze i WeNet, Joanna bardzo dobrze poznała charakterystykę oraz potrzeby małych i średnich przedsiębiorstw. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała zarządzając kilkusetosobowymi, zróżnicowanymi zespołami z obszarów produktu, biznesu, IT i marketingu. Zespoły, którymi zarządzała przez lata osiągały najwyższe poziomy zaangażowania w firmie.
Joanna Plona, od lat inwestuje w rozwój swoich kompetencji liderskich i strategicznych. Ukończyła podyplomowy program menadżerski na Stanford University. Uzyskała również certyfikację w zakresie wykorzystania AI w biznesie w programie Uniwersytetu Oksfordzkiego oraz ukończyła program liderski Leadership Academy for Poland prowadzony przez profesorów z takich uczelni, jak Harvard czy MIT.
Jako doświadczona menedżerka i liderka, aktywnie dzieli się zdobytą wiedzą i doświadczeniem, będąc mentorką dla młodych przedsiębiorczyń w ramach inicjatywy Women in Tech.
„Powołanie Joanny Plona na prezeskę WeNet to silny, ambitny krok w rozwoju spółki. Joanna łączy silny leadership, z mocnym backgroundem produktowym i sprzedażowym. Do tego głęboko rozumie potrzeby polskich MŚP. Jestem przekonany, że dzięki niej WeNet nie tylko utrzyma pozycję lidera w obszarze marketingu internetowego, ale też otworzy się na zupełnie nowe segmenty rynkowe” - podsumowuje Łukasz Cyran, partner w funduszu Innova Capital będącym większościowym inwestorem Grupy WeNet.
O Grupie WeNet
Grupa WeNet działa w obszarze szeroko pojętego doradztwa internetowego. Ponad 1100 ekspertów w całym kraju oferuje skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Grupa posiada w pakiecie wszystkie usługi internetowe, takie jak tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie dedykowanych kampanii reklamowych i działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepów oraz hosting stron internetowych. Z usług Grupy WeNet korzysta już ponad 75 000 małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie Grupa WeNet działa w całej Polsce i posiada biura w 15 lokalizacjach oraz za granicą: na Słowacji, w Czechach, na Węgrzech i w Rumunii. https://wenet.pl/
KONTAKT:
Tomasz Jaros
Menedżer Komunikacji WeNet
tel. +48 782 180 917
e-mail: tjaros@wenet.pl
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 07.07.2025, 09:12 |
Źródło informacji | WeNet |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Krajowy System e-Faktur - nadciąga nieuchronna rewolucja
Najbliższe półtora roku przyniesie rewolucję w dokumentowaniu obrotu przedsiębiorców. Od lutego 2026 r. do stycznia 2027 r. obowiązkiem e-fakturowania objęta zostanie większość działających w Polsce firm, a przebieg tego procesu wciąż niesie ze sobą wiele niewiadomych. Takie zagadnienia, jak awaryjność systemu, efektywność transmisji danych i ich bezpieczeństwo, a także niejednoznaczność nowych przepisów rodzą obawy dotyczące wpływu obowiązkowej e-faktury na procesy sprzedaży i raportowania.- 28.07.2025, 08:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: SGH
-
Image
Multiply Group finalizuje przejęcie Tendam, podwajając wynik operacyjny EBITDA i zwiększając globalny zasięg
• Tendam to druga co do wielkości grupa odzieżowa w Hiszpanii według udziału w rynku oraz jedna z wiodących europejskich grup odzieżowych prowadzących sprzedaż wielokanałową.
• 12 ugruntowanych marek własnych Tendam z sektora artykułów odzieżowych zapewnia różnorodność i międzynarodowy zasięg, jeszcze bardziej pogłębiając obecność Grupy w branżach konsumenckich.
• Transakcja wyceniona na kwotę 5,6 mld AED (1,3 mld EUR) wartości przedsiębiorstwa plasuje Multiply Group jako kluczowy podmiot na globalnym rynku detalicznej sprzedaży odzieży.- 25.07.2025, 11:46
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: Business Wire
-
Kultowy różowy Cadillac Mary Kay teraz jako elektryk w całkowicie nowej odsłonie OPTIQ
Służbowy samochód nowej generacji jako sposób na wsparcie innowacyjności, dbałości o środowisko i wykorzystywania możliwości biznesowych z myślą o przyszłości.- 25.07.2025, 10:30
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: BusinessWire
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ