Pobierz materiał i Publikuj za darmo
QINGDAO, Chiny, 7 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, czołowa globalna marka w dziedzinie elektroniki użytkowej i sprzętu AGD, zapewnia kibicom niezapomniane chwile podczas Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2025 dzięki swojej światowej kampanii „Own the Moment” – nie tylko na ekranie, ale też w codziennym domowym życiu. Dzięki swojej najnowszej linii inteligentnych innowacji, Hisense na nowo definiuje doświadczenia domowe zapewniając inteligentny komfort, wygodę i dobrostan emocjonalny.
Od przygotowania przed meczem do relaksu po nim, inteligentne urządzenia Hisense poprawiają jakość każdej chwili codziennego życia. Klimatyzator z serii Hisense Uni zapewnia czyste, zbilansowane powietrze, dzięki własnemu systemowi kontroli komfortu TMS i technologii sterylizacji HI-NANO. Łatwe w sterowaniu przy pomocy aplikacji lub Asystenta głosowego, urządzenie zapewnia ciche i odświeżające środowisko, aby fani mogli budzić się ze świeżą głową i pełni energii przed ważnym meczem.
W kuchni, lodówka z serii PureFlat Smart pełni funkcję prawdziwego centrum współczesnego domu. 21-calowy inteligentny ekran oferuje sugestie przepisów, tablicę wiadomości i śledzenie dostępnej żywności. Niezależne strefy chłodzenia i ochrona antybakteryjna zapewniają, że jedzenie pozostaje świeże i bezpieczne, a aplikacja ConnectLife pozwala na zdalne sterowanie ustawieniami i alertami – dzięki czemu użytkownicy mogą cieszyć się spokojem i nieprzerwaną rozrywką.
Dla domów, gdzie łączy się pracę, fitness i czas z rodziną, seria produktów do prania Hisense 5i oferuje niezrównaną elastyczność. Oferując szybkie cykle, jak 30-minutowe pranie 5 kg ubrań i 29-minutowe suszenie 1 kg odzieży, urządzenia dostosowują się do dynamicznego grafiku domowników bez kompromisów w kwestii skuteczności. System głębokiego czyszczenia Its iJet™ poprawia wydajność prania o 38%, a ekran iPlay™ o przekątnej 3,55 cala zapewnia intuicyjną obsługę. Oszczędzająca przestrzeń konstrukcja iFit™ i maksymalny bęben sprawiają, że ładowanie jest prostsze i bardziej ergonomiczne.
Wszystkie razem, te rozwiązania inteligentnego domu odzwierciedlają wizję Hisense w zakresie innowacji nastawionych na człowieka: upraszczają codzienne zadania, tworząc większą przestrzeń dla komfortu, jasności umysłu i relacji – aby fani mogli skupić się na ekscytacji meczem, a nie na pracach domowych.
W czasie, gdy cały świat łączy celebracja pasji futbolu, Hisense prowadzi nas do innego rodzaju zwycięstwa – cichego triumfu nad trudami codzienności. Przyjemny chłodek w pokoju. Lodówka, która pamięta za ciebie. Pranie gotowe na czas. Są to często niewidoczne udogodnienia, które dają rodzinom wolność, by żyć tu i teraz i wspólnie cieszyć się życiem. Bo dla Hisense technologia to nie tylko parametry, to podnoszenie jakości życia, oferowanie większych emocji i możliwości prawdziwego cieszenia się chwilą, na boisku i poza nim.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 – I kw. 2025 r.). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725137/image_5006806_64980109.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725138/image_5006806_64980141.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725139/image_5006806_64980172.jpg
Źródło: Hisense
KONTAKT:
Izzie Zhang
e-mail: Izzie.Zhang@rfcomms.com
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.07.2025, 13:38 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |