Pobierz materiał i Publikuj za darmo

QINGDAO (Chiny), 9 lipca 2025 r. /PRNewswire/ -- Hisense, lider międzynarodowego rynku elektroniki użytkowej i sprzętu RTV/AGD, wprowadził do sprzedaży rewolucyjny 116-calowy telewizor UX TV, ustanawiając nowe standardy w branży dzięki supernowoczesnej technologii miejscowego przyciemniania (local dimming) RGB-MiniLED oraz rekordowej wielkości ekranu.
Jako oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA World Cup 2025™, Hisense wprowadził swoją technologię wyświetlania nowej generacji na globalną scenę, podkreślając ją dużymi reklamami #RGB-MiniLED TV na ekranach rozmieszczonych wokół boiska. Z taką samą śmiałością firma wprowadza kolejne innowacje produktowe.
Hisense to pierwszy producent w branży, który wprowadził do masowej produkcji telewizory RGB-MiniLED. Seria UX wykorzystuje pojedyncze czerwone, zielone i niebieskie diody Mini-LED zamiast jednobarwnych - w tysiącach stref przyciemniania. Pozwala to uzyskać najlepsze na rynku pokrycie koloru do 95% BT.2020 i jasność maksymalną 8000 nitów, co przekłada się na bogate, mieniące się kolory i dokładnie odwzorowane gradienty.
Dzięki wyświetlaczowi Infinity Vision o przekątnej 116”, UX wykracza poza konwencję, zapewniając naprawdę wciągające doświadczenia. Oglądanie meczu na tym olbrzymim ekranie pozwala zobaczyć każdy szczegół w oszałamiającej skali i przenosi energię rozgrywki do twojego salonu z kinowym realizmem.
Działający w oparciu o silnik Hi-View AI Engine X, telewizor UX optymalizuje obraz, dźwięk i ustawienia scenariuszy w czasie rzeczywistym. Niezależnie od tego, czy oglądamy piłkę nożną czy film albo gramy, każda scena jest precyzyjnie dostosowana tak, aby robić jak największe wrażenie na widzu. Dodatkowe wrażenia zapewnia system dźwiękowy 6.2.2 CineStage X Surround. Stworzone we współpracy z legendarną Opéra de Paris, telewizory te wykraczają poza technologię, stając się prawdziwymi dziełami sztuki akustycznej. Każdy projekt jest odą do paryskiej akustyki operowej, gdzie dźwięk i forma łączą się, tworząc doskonałą harmonię.
Dzięki 116-calowemu telewizorowi UX, Hisense pozwala swoim klientom w pełni cieszyć się chwilą (zgodnie z hasłem „Own the Moment”), łącząc w sobie przełomową technologię RGB-MiniLED, ultrawielki ekran i inteligentną optymalizację. Zaprojektowane tak, aby uchwycić każdy detal i emocję, urządzenia te wyznaczają nowy standard rozrywki domowej klasy ultra premium.
Hisense
Założona w 1969 r. firma Hisense to lider światowego rynku urządzeń RTV/AGD i elektroniki użytkowej z oddziałami w ponad 160 państwach. Hisense specjalizuje się w wysokiej klasy produktach multimedialnych, urządzeniach dla domu i inteligentnych rozwiązaniach IT. W rankingu firmy analitycznej Omdia firma Hisense zajmuje drugie miejsce na świecie pod względem sprzedaży telewizorów (lata 2022-2024), dzierżąc pałeczkę lidera w segmencie telewizorów 100-calowych i większych (2023 - I kw. 2025 r.). Jako pierwszy oficjalny partner Klubowych Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej FIFA Club World Cup 2025™ Hisense konsekwentnie stawia na współpracę ze światem sportu, by docierać do odbiorców na całym globie.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725141/1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2725142/2.jpg
Źródło: Hisense
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 09.07.2025, 11:42 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |