Pobierz materiał i Publikuj za darmo

BaByliss wprowadza na rynek nowy trymer z serii Super-X Metal - X-BLADE OT992E. To kompaktowe urządzenie łączy wygodę użytkowania, nowoczesne technologie i wysoką estetykę, a wszystko po to, by pozwolić mężczyznom zadbać o zarost na własnych zasadach.
Dziś ma to szczególne znaczenie, bo codzienna pielęgnacja u mężczyzn przestaje być rutyną, a staje się świadomym wyborem stylu. BaByliss X-BLADE odpowiada na tę zmianę. Został zaprojektowany z myślą o użytkownikach, którzy oczekują precyzji działania, ale chcą też, by urządzenia były estetyczne, trwałe i funkcjonalne. Granatowo-złote wykończenie, aluminiowa konstrukcja i kompaktowe etui to ukłon w stronę nowoczesnego stylu.
Technologia, która robi różnicę
O wyjątkowości urządzenia decyduje między innymi ostrze ze stali japońskiej o grubości 0,2 mm, uniesione pod kątem 50°, dzięki któremu możliwe jest precyzyjne i łagodne dla skóry golenie. Bez szarpania włosów czy podrażnień - nawet w trudno dostępnych miejscach, jak linia żuchwy czy okolice szyi. X-BLADE oferuje regulowaną długość cięcia od 0,2 do 5 mm i wyposażony jest w cztery wymienne nasadki grzebieniowe. Użytkownik cieszy się więc dużą swobodą stylizacji. Może dopracować wygląd z trzydniowym zarostem, postawić na gładką twarz lub krótko przyciętą brodę. Wszystko równie łatwo i dokładnie.
Trymer został stworzony z myślą o mobilnych użytkownikach. Bateria litowo-jonowa zapewnia do 45 minut pracy na jednym ładowaniu, a funkcja szybkiego doładowania pozwala w 20 minut uzyskać 5 minut działania. To wystarczająco dużo, by przygotować się do wyjścia, nawet gdy sprzęt był całkowicie rozładowany. W ten sposób mężczyźni na wakacyjnych wyjazdach, ale też w trakcie podróży służbowych, mogą zawsze zadbać o perfekcyjny wygląd. W zestawie znajdują się również woreczek ochronny i twarde etui podróżne.
Dzięki pełnej wodoodporności IPX7, X-BLADE można używać zarówno na sucho, jak i na mokro - w tym także pod prysznicem. Mycie ostrzy pod bieżącą wodą wpływa na komfort użytkowania, ale ułatwia też dbanie o optymalne funkcjonowanie trymera przez cały czas.
Pielęgnacja dopasowana do potrzeb mężczyzn
X-BLADE to nie po prostu kolejny trymer, ale urządzenie, które faktycznie ułatwia codzienną stylizację. Zaprojektowany bez kompromisów i pozwalający na stylizację wyglądu bez żadnych ustępstw i dróg na skróty. To wybór dla tych, którzy cenią jakość, estetykę i wygodę w jednym.
Urządzenie jest dostępne w sklepach MediaExpert, MediaMarkt, RTV Euro AGD.
Źródło informacji: BaByliss
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 22.07.2025, 09:51 |
Źródło informacji | BaByliss |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
Midea zostanie nowym głównym partnerem FC Barcelony
Globalna marka numer 1 w dziedzinie inteligentnych artykułów gospodarstwa domowego podpisuje pięciosezonową umowę, w ramach której jej logo trafi na koszulki FC Barcelony od sezonu 2026/2027.- 03.09.2025, 08:49
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: PR Newswire
-
Ponad 90% rodziców rezygnuje ze swoich potrzeb, by sfinansować edukację dzieci
- 03.09.2025, 08:00
- Kategoria: Nauka i technologie
- Źródło: Smartney Grupa Oney
-
Image
DHL eCommerce Polska wspiera zdrowie psychiczne młodzieży. Start kampanii „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro” w ramach programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”
Początek roku szkolnego to doskonały moment, aby zwrócić uwagę na jedno z najpoważniejszych wyzwań młodego pokolenia - zdrowie psychiczne. DHL eCommerce Polska we współpracy ze Stowarzyszeniem Mentalnie Równi, organizatorem programu „Mów Do Mnie - #TokTuMi”, rozpoczyna ogólnopolską kampanię społeczną „Zatrzymaj hejt - nadawaj dobro”. W ramach programu firma obejmie patronatem lekcje poświęcone dwóm kluczowym obszarom: przeciwdziałaniu hejtowi rówieśniczemu oraz mądremu korzystaniu z nowych technologii. W akcji ma wziąć udział 38 000 uczniów ze szkół podstawowych i ponadpodstawowych oraz ich rodzice i nauczyciele.- 01.09.2025, 12:45
- Kategoria: Zdrowie i styl życia
- Źródło: DHL
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ