Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WUHU, Chiny, 7 sierpnia 2025 r. /PRNewswire/ -- Chery Group, spółka macierzysta LEPAS, w ostatnim czasie zanotowała imponujące osiągnięcia. W rankingu Fortune Global 500 (500 największych spółek na świecie pod względem przychodu) za rok 2025 firma uplasowała się na 233. miejscu, odnotowując gigantyczny skok aż o 152 miejsca, co stanowi największy wzrost w kategorii producentów samochodów. W minionym miesiącu producent sprzedał na eksport ponad 5 mln pojazdów, najwięcej wśród chińskich marek motoryzacyjnych. Kamień milowy w rankingu „Double 500” nie tylko potwierdza konkurencyjność Chery na światowym rynku, ale również napędza globalizację LEPAS.
Jako pionierski element strategii globalizacyjnej Chery firma LEPAS realizuje wizję mobilności przyszłości. Przyjęła ona zintegrowaną strategię w celu uwzględnienia zróżnicowanych sytuacji użytkowych. Model ten zakłada „dynamiczną i elegancką sylwetkę pojazdu (Leopard Aesthetic Design), nową przestrzeń dla wyjątkowego stylu życia (Exquisite Third Space), inteligentne bezpieczeństwo (Intelligent Safety) oraz super-platformę uwzględniającą wszystkie scenariusze użytkowe (Full-Scenario Super Platform)”, promując filozofię mocy tkwiącej w elegancji („Elegance is Power”) oraz wnosząc technologię i ciepło do „wyjątkowego stylu życia” użytkowników.
Awans Chery w rankingu Global 500 i przełomowe wyniki sprzedaży na eksport stanowią „dowód zaufania”, jakim światowe rynki obdarzają LEPAS. Grupa Chery stanowi dla LEPAS dużą bazę użytkowników, od 22 lat ciesząc się pozycją największego eksportera samochodów pasażerskich w Chinach, którymi jeździ ponad 17 mln użytkowników na całym świecie. LEPAS może skorzystać z jej dojrzałej pozycji na zagranicznym rynku i rozbudowanej sieci usługowej, nie musząc budować kanałów sprzedażowych od zera, co pozwala jej skupić się na szybszej realizacji założeń „wyjątkowego stylu życia”.
Strategia Chery zakłada silne osadzenie LEPAS w międzynarodowych strukturach grupy w obszarach B+R, produkcji i łańcucha dostaw. Przykładem korzyści z tego płynących jest np. zyskanie przez LEPAS kompleksowych zdolności produkcyjnych dzięki dostępowi do najnowocześniejszej technologii Chery, co pozwala jej zachować czołową pozycję w branży.
Jak zauważył Zhong Wei, zastępca dyrektora generalnego LEPAS - „LEPAS narodziła się w Rzymie”. Korzystając z możliwości oferowanych przez Chery, LEPAS przeżywa dynamiczny rozwój - jej pierwszy model, L8, zjechał z linii produkcyjnej w kwietniu, ciesząc się popularnością wśród zasobnych mieszkańców miast, którzy doceniają design pojazdu, jego inteligentną deskę rozdzielczą oraz przestronność i bezpieczeństwo. Dnia 23 lipca na międzynarodowych targach motoryzacyjnych Indonesia International Auto Show miała miejsce premiera modeli L8, L6 i L4, przy okazji, której pozyskano wstępne zamówienia na pojazdy wyznaczające „nowy standard podróżowania”.
Osiągnięcia Chery w „Double 500”, które firma zawdzięcza zaufaniu, sieci kanałów sprzedażowych i łańcuchom przemysłowym oraz infrastrukturze B+R, pełnią dla LEPAS funkcję „motoru napędowego”. Korzystając z zaplecza oferowanego przez Chery, LEPAS wychodzi z ofertą samochodów, których mistrzowskie walory na drodze ubarwiają nasze życie w myśl hasła „Colorful Life, Masterful Drive”, kreśląc nowy rozdział na światowym rynku motoryzacji dla tych, którzy poszukują „wyjątkowego stylu życia”.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2745917/4.jpg
Źródło: Chery Group
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 07.08.2025, 16:12 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |