Newsletter

Lucid łączy siły z nominowanymi do Oscara Timothée Chalametem i reżyserem Jamesem Mangoldem, tworząc nową, ekscytująca opowieść o marce

05.09.2025, 09:17aktualizacja: 05.09.2025, 09:21

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/Lucid Group
PR Newswire/Lucid Group
Dzisiaj miała miejsce inauguracja nowej kampanii reklamowej Lucid Gravity, pierwszej tego typu inicjatywy w ramach wieloletniej współpracy z Chalametem jako globalnym ambasadorem marki.

NEWARK, Kalifornia, 5 września 2025 r. /PRNewswire/ -- Spółka Lucid Group, Inc. (NASDAQ: LCID), producent najnowocześniejszych pojazdów elektrycznych na świecie, zaprezentowała swoją najnowszą kampanię kreatywną pt. „Driven”, opartą na pełnej adrenaliny opowieści o marce z udziałem utytułowanego aktora Timothéego Chalameta. Materiał wyreżyserował James Mangold z Minted Content, znany m.in. z hitu kinowego „Le Mans ’66” z 2019 roku. Produkcja, stworzona z udziałem kaskaderów ze wspomnianego filmu, obrazuje niezrównane możliwości w pełni elektrycznego modelu Lucid Gravity.

Nowa kampania reklamowa Lucid Gravity stanowi początek wieloletniej współpracy marki z Chalametem. Materiał można obejrzeć w wersji 30-sekundowej, 60-sekundowej oraz w rozszerzonej wersji reżyserskiej trwającej dwie minuty. Jako pierwszy globalny ambasador marki Chalamet pojawi się w nadchodzących kampaniach, treściach kreatywnych i nie tylko.

W reklamie śledzimy losy pary nowożeńców - granych przez Chalameta i Larsen Thompson - która wyrusza w podróż, aby „zobaczyć świat”. W trakcie jazdy przez pustynię psuje im się motocykl. W pobliżu znajduje się jednak tajny obiekt rządowy, do którego bohaterowie wkradają się, odnajdując w nim stworzony w tajemnicy supersamochód. Para wsiada do niego i odjeżdża w dal. Kampania przedstawia Lucid Gravity nie tylko jako pojazd, ale również jako cudowne odkrycie - samochód łączący przestronność, prędkość i zasięg w tak niespotykany sposób, że jego istnienie można wyjaśnić tylko tym, że jest nie z tego świata.

Dwuminutowa wersja reżyserska łączy wspólną wizję Mangolda i Lucid, którzy wychodzą poza granice tradycyjnej współpracy, aby stworzyć obraz będący źródłem inspiracji i pochwałą innowacyjności. W zobrazowaniu niezrównanej wszechstronności pojazdu utalentowana ekipa reżysersko-aktorska otrzymała wsparcie wyczynowego kierowcy Tannera Fousta, który dał pokaz swoich umiejętności kaskaderskich. Tło muzyczne dla reklamy stanowi piosenka „Burning” zespołu Yeah Yeah Yeahs w zupełnie nowej aranżacji.

„Kampania ta stanowi ekscytujący krok w kierunku nowej narracji o Lucid” - powiedział Akerho „AK” Oghoghomeh, starszy wiceprezes ds. marketingu w Lucid Motors. Połączenie sił Timothéego i Jamesa otworzyło przed nami niesamowitą szansę na ożywienie Lucid Gravity poprzez sztukę filmową. Wizja Jamesa oddaje wszechstronność, osiągi i właściwości jezdne samochodu w sposób, który zachęca ludzi do spojrzenia na markę przez pryzmat opowieści, jaka się za nią kryje, a nie tylko specyfikacji technicznej”.

W reklamie widoczny jest również model Lucid Gravity, podkreślający zalety całkowicie elektrycznego SUV-a, który oferuje niespotykane dotąd połączenie wszechstronności, osiągów i designu. Lucid Gravity łączy wszechstronność nowoczesnego trzyrzędowego SUV-a z osiągami samochodu sportowego. Pojazd pomieści do siedmiu pasażerów wraz z bagażem, a dzięki dużemu zasięgowi można nim dojechać w każde miejsce [1], co czyni go idealnym towarzyszem podróży dla osób pragnących odkrywać świat.

Chalamet ma na koncie dwie nominacje do Oscara, a ostatnio zdobył swoją pierwszą nagrodę Screen Actors Guild Award za rolę Boba Dylana w filmie „Kompletnie nieznany” z 2024 roku w reżyserii Mangolda. Jeszcze w tym roku będzie go można zobaczyć na dużym ekranie w produkcji pt. „Wielki Marty” w reżyserii Josha Safdiego, a w 2026 r. swoje umiejętności aktorskie zaprezentuje w trzeciej części „Diuny” w reżyserii Denisa Villeneuve.

Lucid Group

Lucid (NASDAQ: LCID) jest firmą technologiczną z siedzibą w Dolinie Krzemowej, która koncentruje się na tworzeniu najbardziej zaawansowanych pojazdów elektrycznych na świecie. Wielokrotnie nagradzany model Lucid Air oraz nowy Lucid Gravity wyróżniają się najlepszymi w swojej klasie osiągami, wyrafinowaną stylistyką, przestronnym wnętrzem i niezrównaną efektywnością energetyczną. Oba pojazdy Lucid montowane są w nowoczesnej, pionowo zintegrowanej fabryce w Arizonie. Dzięki wiodącej w branży technologii i innowacjom firma Lucid rozwija najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie pojazdów elektrycznych z korzyścią dla wszystkich.

[1] Szacowany przez EPA zasięg dla modelu Lucid Gravity Grand Touring wyposażonego w koła 20” z przodu i 21” z tyłu w konfiguracji trzyrzędowej z 7 miejscami wynosi ok. 700 km. Zasięg i moc akumulatora zależą od temperatury, stylu jazdy, sposobu ładowania oraz stanu akumulatora. Rzeczywiste wyniki mogą się różnić od wartości podanych w specyfikacji.

Znaki towarowe

Niniejszy komunikat zawiera znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe i prawa autorskie należące do Lucid Group, Inc. i jej spółek zależnych oraz innych podmiotów.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763897/Driven_Gravity.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763898/Driven_Gravity_Lightbar.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763899/Driven_Gravity_Chase.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2763900/Driven_Film_Stil.jpg 

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2764042/Driven_Film_Fixing.jpg 

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1080273/LucidMotors_Logo.jpg 

Źródło: Lucid Group

Kontakt z działem relacji z inwestorami:

e-mail: investor@lucidmotors.com 

Kontakt dla mediów

e-mail: media@lucidmotors.com, lucid@smallgirlspr.com 

Źródło informacji: PR Newswire

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 05.09.2025, 09:17
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ