Pobierz materiał i Publikuj za darmo

- Możliwość wyboru dania głównego w ramach Business Class Fine Dining Menu jest dostępna dla pasażerów LOT Business Class, podróżujących rejsami dalekodystansowymi, rozpoczynającymi się na Lotnisku Chopina w Warszawie.
- Oferta dań opracowana jest przez Bartosza Szymczaka, szefa kuchni restauracji Rozbrat 20, nagrodzonej Gwiazdką Michelin, będącą ambasadą Krug.
- Partnerem projektu jest Polska Organizacja Turystyczna.
Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły do swojej oferty wyjątkową usługę, która przenosi doświadczenia podróży na jeszcze wyższy poziom. Wszyscy pasażerowie LOT Business Class na rejsach dalekodystansowych z Warszawy mają teraz możliwość delektowania się daniem głównym przygotowanym przez Bartosza Szymczaka, szefa kuchni restauracji Rozbrat 20, wyróżnionej prestiżową Gwiazdką Michelin, będącą ambasadą Krug. „Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class” to kolejna nowość w ofercie pokładowej z segmentu premium, odpowiadająca na oczekiwania najbardziej wymagających podróżnych.
Magia smaku na wysokości 10 000 metrów
Z myślą o potrzebach pasażerów, PLL LOT konsekwentnie rozwijają swój produkt pokładowy, wyznaczając nowe standardy usług. Oferta wyboru z zakresu Business Class Fine Dining Menu, we współpracy z restauracjami z przewodnika Michelin, to nie tylko podnoszenie jakości podróży, ale także promowanie Polski jako miejsca wyjątkowych doświadczeń kulinarnych. Jako ambasador Polski na świecie, narodowy przewoźnik tworzy przestrzeń, w której smaki stają się elementem i wizytówką polskiej gościnności.
„Rozwój oferty pokładowej w PLL LOT to dla nas strategiczny kierunek, w którym konsekwentnie stawiamy na unikalne doświadczenia podróży. >>Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class<< to nie tylko podniesienie jakości i prestiżu naszej oferty - to także sposób, w jaki prezentujemy polską gościnność i kulturę kulinarną na świecie. Wierzymy, że podróż powinna inspirować na każdym etapie - nie tylko poprzez miejsce docelowe, ale także przez drogę i jej wyjątkowe aspekty, których zasmakować mogą pasażerowie na pokładach naszych samolotów. Dlatego oferujemy rozwiązania, które łączą komfort z niezapomnianymi doznaniami kulinarnymi” - Izabela Leszczyńska, dyrektor Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience PLL LOT.
Zamówienie na danie główne należy złożyć najpóźniej 24 godziny przed podróżą - na etapie rezerwacji biletu lub później, poprzez zakładkę „Zarządzaj rezerwacją”, w LOT Contact Center, u agentów sprzedaży oraz na lotnisku.
Kulinarny kunszt, precyzja detalu i smaku
Nowa oferta PLL LOT obejmuje starannie skomponowane dania główne, przygotowane w oparciu o najwyższe standardy sztuki kulinarnej. Pasażerowie mają możliwość wyboru jednego dania spośród czterech wykwintnych kompozycji:
- Łosoś z krokietem z krewetką i sosem z papryki - łosoś sous-vide, krokiet z krewetką, pure z cukinii z bazylią oraz aksamitny sos z pieczonej papryki.
- Beef bourguignon z młodymi warzywami i winem - długo duszona wołowina w burgundzie z młodymi ziemniakami i glazurowaną marchewką.
- Zrazy cielęce z jabłkiem z warzywami - cielęcina z konfitowanym jabłkiem w sosie smardzowym z marynowanymi warzywami.
- Lasagna z ricottą i szpinakiem - lasagna z ricottą i szpinakiem pod lekkim beszamelem na kremowym sosie z pomidorów.
„Zdobycie gwiazdki Michelin oraz zaufanie, jakim obdarzył nas jeden z najlepszych domów szampańskich na świecie Krug, tworząc Rozbrat 20 ambasadą Krug, jest dla mnie wielkim wyróżnieniem i jednocześnie zobowiązaniem, do bycia jeszcze lepszym każdego dnia. To również wielka szansa na pokazanie gościom z zagranicy, że polska gastronomia wkroczyła do świata najlepszych restauracji. Dzisiaj, moje wielkie marzenie o pokazaniu polskiej gastronomii szerokiej, międzynarodowej publiczności stało się faktem. Mamy czym się pochwalić i dzięki współpracy z PLL LOT i POT, zainteresowanie naszą kuchnią, ale też kulturą i tradycją z pewnością wzrośnie. Na 10 000 metrów, będziemy pokazywać i dawać do spróbowania, jak smaczna, nowoczesna i wyjątkowa jest polska kuchnia. To innowacyjne rozwiązanie jest szansą dla nas wszystkich” - Bartosz Szymczak, współwłaściciel i szef kuchni Rozbrat 20.
Usługa realizowana jest we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną - partnera Michelin Guide. Partnerstwo to umożliwi w przyszłości rozszerzanie oferty o kolejne restauracje z przewodnika Michelin, aby jeszcze pełniej promować bogactwo polskiej sceny kulinarnej.
„Turystyka kulinarna to trend, za którym podążają turyści z całego świata. Polska ma niezwykle bogatą kuchnię opartą na unikatowych lokalnych produktach. Chcemy, aby podróżni korzystający z usług PLL LOT kojarzyli Polskę jako idealną destynację kulinarną, w której poznają smaki, do których będą często chcieli wracać. Razem z PLL LOT budujemy wizerunek Polski jako nowoczesnego i atrakcyjnego kraju” - Agnieszka Walawender, dyrektor Departamentu Marketingu Polskiej Organizacji Turystycznej.
Oferta dań autorstwa Bartosza Szymczaka, szefa restauracji Rozbrat 20, obowiązuje do 31 stycznia 2026 roku. Szczegółowy opis dań w ramach Business Class Fine Dining Menu znajduje się na stronie:
Smaki z Gwiazdką Michelin w LOT Business Class
Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W ofercie LOT-u są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Indiach, Japonii i Korei Południowej. Polski przewoźnik konsekwentnie zwiększa częstotliwość i poprawia ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Połączenia dalekiego zasięgu obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. Obecny na niebie od 1929 roku, polski przewoźnik jest 11 najstarszą linią lotniczą na świecie, będąc jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.
KONTAKT:
Biuro prasowe
Polskie Linie Lotnicze LOT
e-mail: media@lot.pl
Źródło informacji: PLL LOT
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji | 09.09.2025, 12:55 |
Źródło informacji | PLL LOT |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Pozostałe z kategorii
-
Image
EKF Ubezpieczenia: KNF przestrzega przed tzw. luką ubezpieczeniową PAP
„Przed sektorem ubezpieczeń wiele wyzwań. Należy przede wszystkim zaprojektować dobre produkty ubezpieczeniowe, które będą zapewniały ochronę wszystkim ubezpieczonym. Wszystko po to, aby nie dopuszczać do wytworzenia tzw. luki ubezpieczeniowej” - powiedział Krystian Wiercioch, zastępca przewodniczącego Komisji Nadzoru Finansowego podczas kongresu EKF Ubezpieczenia.
- 30.09.2025, 13:57
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
XXXIX debata TFI: słaby dolar sprzyja rynkom wschodzącym, takim jak Polska PAP
Utrzymujący się niski kurs dolara sprzyja rynkom wschodzącym, takim jak Polska i zachęca inwestorów do lokowania kapitału w aktywa ryzykowne. Na rynkach panują dobre nastroje, które w najbliższym czasie powinny się utrzymać, choć pojawiają się też niepokojące sygnały, takie jak spowolnienie dynamiki zatrudnienia w USA - to główne wnioski płynące z XXXIX debaty TFI zorganizowanej przez redakcję PAP Biznes w Centrum Prasowym PAP.- 30.09.2025, 12:47
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
-
Image
Sapiens na EKF Ubezpieczenia: mocno inwestujemy w rozwój nowych technologii i sztucznej inteligencji
„Rozwój nowych technologii, rozwój tego, co nazywamy sztuczną inteligencją (AI), powodują, że zmieniają się modele biznesowe, procesy wewnątrz firm. Powstają nowe procesy, ale i zagrożenia z tym związane. Firma Sapiens inwestuje bardzo mocno w rozwój nowych technologii i AI” - powiedział Krzysztof Bondyra, Sales Director, CEE Region Sapiens.- 30.09.2025, 12:42
- Kategoria: Biznes i finanse
- Źródło: PAP MediaRoom
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ