Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WARSZAWA, 15 września 2025 r. /PRNewswire/ -- 11 września firma GAC zorganizowała uroczystą premierę marki i debiut dwóch modeli samochodów w Warszawie, stolicy Polski, oficjalnie rozpoczynając swoją działalność na pierwszym rynku europejskim. Świadkami tego przełomowego wydarzenia byli znamienici goście z chińskiej i polskiej branży motoryzacyjnej, przedstawiciele najważniejszych mediów oraz reprezentanci branży pojazdów elektrycznych.
Podczas imprezy zaprezentowane zostały dwa flagowe modele SUV-ów z napędem elektrycznym: AION V oraz HYPTEC HT, spełniające zróżnicowane potrzeby polskich konsumentów w zakresie motoryzacji. Pokazowy salon marki GAC w Warszawie odzwierciedla koncepcję „doświadczeniowego handlu detalicznego”, łącząc technologiczną estetykę z miejscowymi treściami artystycznymi, tworząc wielofunkcyjne przestrzenie ekspozycyjne, interakcyjne i usługowe. Szczególną atrakcją salonu jest instalacja artystyczna „Jak w niebie” autorstwa polskiej artystki Joanny Juszczak.
Z racji swojego strategicznego położenia, łączącego Europę Zachodnią i Środkowo-Wschodnią oraz znacznego potencjału wzrostu sektora pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii, Polska odgrywa kluczową rolę w „Europejskim planie rynkowym” firmy GAC. Czerpiąc z doświadczenia w dziedzinie technologii motoryzacyjnej, zaawansowanych rozwiązań badawczo-rozwojowych i produkcyjnych oraz filozofii „Obsługa i klienci przede wszystkim”, koncern zamierza kontynuować współpracę z regionalnymi partnerami, poszerzać ofertę produktów i podnosić jakość obsługi.
Łącznie z salonem w Warszawie, firma GAC planuje otworzyć osiem punktów sprzedaży w największych miastach, w tym, m.in. w Poznaniu i Krakowie. Europejskie centrum dystrybucji części zamiennych już rozpoczęło działalność, tworząc sieć serwisową gwarantującą „szybką reakcję i lokalne wsparcie”. Ponadto spółka planuje wprowadzić na rynek kolejne modele pojazdów elektrycznych, poszerzyć zakres współpracy z klientami oraz rozwinąć i wzmocnić wizerunek marki.
Z początkiem bieżącego roku przeprowadzono w Polsce szereg działań poprzedzających wprowadzenie marki GAC na rynek. Spółka objęła wyłączny patronat nad najważniejszym wydarzeniem golfowym w Polsce, turniejem Rosa Challenge Tour, należącym do cyklu europejskich turniejów golfowych Challenge Tour, przyciągając tym samym uwagę przedstawicieli segmentu zamożnych klientów. Jednocześnie dziennikarze polskich serwisów motoryzacyjnych zostali zaproszeni do odwiedzenia Centrum Badań i Rozwoju GAC w Kantonie oraz inteligentnej fabryki AION NE, gdzie mieli okazję przekonać się o potencjale chińskich innowacji w dziedzinie zaawansowanych technologii motoryzacyjnych.
Z myślą o przyszłości firma GAC pozostaje wierna swojej misji „integracji z rynkiem polskim, służenia mu oraz wnoszenia wkładu w jego rozwój”, stawiając sobie za cel wypracowanie pozycji godnej zaufania marki motoryzacyjnej w tym kraju.
Zdjęcia: https://mma.prnewswire.com/media/2772433/GAC.jpg
Źródło: GAC
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.09.2025, 08:41 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |