Pobierz materiał i Publikuj za darmo

WARSZAWA, Polska, 15 września 2025 /PRNewswire/ -- 11 września w Warszawie miała miejsce uroczysta premiera dwóch modeli samochodów GAC. Wydarzenie oficjalnie zapoczątkowało obecność marki na rynku europejskim. Z racji swojego strategicznego położenia, łączącego Europę Zachodnią i Środkowo-Wschodnią, oraz znacznego potencjału wzrostowego sektora pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii, Polska odgrywa kluczową rolę w „Europejskim planie rynkowym” firmy GAC. Czerpiąc z doświadczenia w dziedzinie technologii motoryzacyjnej, zaawansowanych rozwiązań badawczo-rozwojowych i produkcyjnych oraz filozofii „Obsługa i klienci przede wszystkim”, koncern zamierza kontynuować współpracę z regionalnymi partnerami, poszerzać ofertę produktów oraz podnosić jakość obsługi.
Podczas imprezy, zaprezentowane zostały dwa flagowe modele SUV-ów z napędem elektrycznym: AION V oraz HYPTEC HT. Ten pierwszy został zaprojektowany jako inteligentne rozwiązanie dla rodziny. Pojazd posiada zasięg 510 km, a jego bateria ładuje się do 80% w 20 minut. Należy również wspomnieć o systemie pokładowym obsługującym 23 języki oraz pięciogwiazdkowej ocenie bezpieczeństwa przyznanej przez Euro NCAP. AION V to połączenie praktyczności z najnowocześniejszą technologią. Drugi model to elektryczny SUV coupe klasy premium. Wyposażono go w skórzane wnętrze NAPPA, 22-głośnikowy system audio Dolby oraz inteligentne funkcje wspomagające jazdę, wychodząc naprzeciw potrzebom elitarnych konsumentów, którzy poszukują zarówno doskonałej stylistyki, jak i wyrafinowanych wrażeń podczas jazdy. Oba modele są standardowo wyposażone w panoramiczny dach, ukryte klamki drzwi oraz system kamer 360°. Ponadto na każdy z nich udzielana jest 8-letnia gwarancja, co stanowi dobitny dowód wytrzymałości i niezawodności produktów GAC w dziedzinie mobilności elektrycznej.
Zorganizowane pokazy modeli, prezentacje marki oraz interaktywne atrakcje sprawiły, że premiera pojazdów odbyła się w immersyjnej atmosferze, przyciągając uwagę polskich mediów, influencerów z branży oraz potencjalnych klientów. Świadczy to o dużym zainteresowaniu pojazdami elektrycznymi GAC na polskim rynku motoryzacyjnym oraz jego dużym potencjale wzrostowym.
Pokazowy salon marki GAC w Warszawie odzwierciedla koncepcję „handlu detalicznego przez doświadczenie”, łącząc technologiczną estetykę z twórczością lokalnych artystów, oraz oferując wielofunkcyjne przestrzenie ekspozycyjne, interakcyjne i usługowe. Szczególną atrakcją salonu jest instalacja artystyczna „Jak w niebie” autorstwa polskiej artystki Joanny Juszczak.
GAC traktuje Polskę jako punkt wyjścia dla dalszej ekspansji na rynku europejskim, dążąc do integracji globalnych zasobów i współpracy z miejscowymi partnerami w celu rozwoju lokalnej produkcji, logistyki części i możliwości dostawczych. Docelowo producent zamierza zbudować kompleksowy ekosystem sprzedaży, obsługi i łańcucha dostaw w Polsce.
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2772431/1.jpg
Źródło: GAC
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 16.09.2025, 08:51 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |