Newsletter

GAC przyspiesza ekspansję na rynku europejskim, traktując Polskę jako punkt wyjścia

16.09.2025, 08:51aktualizacja: 16.09.2025, 08:53

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PR Newswire/GAC
PR Newswire/GAC

WARSZAWA, Polska, 15 września 2025 /PRNewswire/ -- 11 września w Warszawie miała miejsce uroczysta premiera dwóch modeli samochodów GAC. Wydarzenie oficjalnie zapoczątkowało obecność marki na rynku europejskim. Z racji swojego strategicznego położenia, łączącego Europę Zachodnią i Środkowo-Wschodnią, oraz znacznego potencjału wzrostowego sektora pojazdów napędzanych nowymi źródłami energii, Polska odgrywa kluczową rolę w „Europejskim planie rynkowym” firmy GAC. Czerpiąc z doświadczenia w dziedzinie technologii motoryzacyjnej, zaawansowanych rozwiązań badawczo-rozwojowych i produkcyjnych oraz filozofii „Obsługa i klienci przede wszystkim”, koncern zamierza kontynuować współpracę z regionalnymi partnerami, poszerzać ofertę produktów oraz podnosić jakość obsługi.

Podczas imprezy, zaprezentowane zostały dwa flagowe modele SUV-ów z napędem elektrycznym: AION V oraz HYPTEC HT. Ten pierwszy został zaprojektowany jako inteligentne rozwiązanie dla rodziny. Pojazd posiada zasięg 510 km, a jego bateria ładuje się do 80% w 20 minut. Należy również wspomnieć o systemie pokładowym obsługującym 23 języki oraz pięciogwiazdkowej ocenie bezpieczeństwa przyznanej przez Euro NCAP. AION V to połączenie praktyczności z najnowocześniejszą technologią. Drugi model to elektryczny SUV coupe klasy premium. Wyposażono go w skórzane wnętrze NAPPA, 22-głośnikowy system audio Dolby oraz inteligentne funkcje wspomagające jazdę, wychodząc naprzeciw potrzebom elitarnych konsumentów, którzy poszukują zarówno doskonałej stylistyki, jak i wyrafinowanych wrażeń podczas jazdy. Oba modele są standardowo wyposażone w panoramiczny dach, ukryte klamki drzwi oraz system kamer 360°. Ponadto na każdy z nich udzielana jest 8-letnia gwarancja, co stanowi dobitny dowód wytrzymałości i niezawodności produktów GAC w dziedzinie mobilności elektrycznej.

Zorganizowane pokazy modeli, prezentacje marki oraz interaktywne atrakcje sprawiły, że premiera pojazdów odbyła się w immersyjnej atmosferze, przyciągając uwagę polskich mediów, influencerów z branży oraz potencjalnych klientów. Świadczy to o dużym zainteresowaniu pojazdami elektrycznymi GAC na polskim rynku motoryzacyjnym oraz jego dużym potencjale wzrostowym.

Pokazowy salon marki GAC w Warszawie odzwierciedla koncepcję „handlu detalicznego przez doświadczenie”, łącząc technologiczną estetykę z twórczością lokalnych artystów, oraz oferując wielofunkcyjne przestrzenie ekspozycyjne, interakcyjne i usługowe. Szczególną atrakcją salonu jest instalacja artystyczna „Jak w niebie” autorstwa polskiej artystki Joanny Juszczak.

GAC traktuje Polskę jako punkt wyjścia dla dalszej ekspansji na rynku europejskim, dążąc do integracji globalnych zasobów i współpracy z miejscowymi partnerami w celu rozwoju lokalnej produkcji, logistyki części i możliwości dostawczych. Docelowo producent zamierza zbudować kompleksowy ekosystem sprzedaży, obsługi i łańcucha dostaw w Polsce.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2772431/1.jpg 

Źródło: GAC

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 16.09.2025, 08:51
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ