Newsletter

KingSmith świętuje 10 lat innowacji globalną kampanią „One Endless Journey”

19.09.2025, 13:24aktualizacja: 19.09.2025, 13:28

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

DALLAS, 16 września 2025 r. /PRNewswire/ -- KingSmith, lider w dziedzinie kompaktowych, oszczędzających przestrzeń technologii fitness, świętuje 10. rocznicę startu „One Endless Journey” (niekończącej się podróży), która jest globalną kampanią poświęconą dekadzie innowacji i zachęcającą ludzi do postawienia pierwszego kroku w kierunku zdrowszego, bardziej aktywnego trybu życia.

Trwająca przez cały wrzesień kampania obejmuje reklamę telewizyjną, wyjątkowe rocznicowe zniżki na najlepsze produkty i specjalną ścianę wiadomości online, na której użytkownicy mogą podzielić się swoimi własnymi historiami związanymi z fitnessem. Łącznie te wszystkie elementy pokazują, jak małe, ale konsekwentne działania mogą prowadzić do trwałej przemiany.

„Przez dziesięć lat naszą misją było sprawianie, aby ćwiczenie w domu było coraz łatwiejsze i bardziej inteligentne - powiedział Nick Wang, wiceprezes KingSmith - Kampanią >>One Endless Journey<< celebrujemy postęp naszej społeczności i inspirujemy więcej ludzi, aby wkroczyli na ścieżkę ku lepszemu samopoczuciu”.

Dekada innowacji

Założona w 2015 r. firma KingSmith zrewolucjonizowała ćwiczenia w domu dzięki swojej nagradzanej bieżni WalkingPad® - składanej konstrukcji, która z łatwością dopasowuje się do współczesnych wnętrz. Od tamtego czasu spółka powiększyła swoją linię o wioślarze, rowerki i kompaktowe urządzenia do treningu siłowego, które dziś służą milionom użytkowników w ponad 80 krajach.

Rocznicowe hity

W ramach świętowania KingSmith oferuje specjalne rocznicowe oferty na swoje najlepsze produkty:

• Flagowa bieżnia X218 - pozwala na bieg z prędkością do 18 km/h dzięki wysokiej klasy silnikowi o mocy 1,75 KM. Dzięki funkcji składania pionowego Vertical Fold konstrukcja pozwala oszczędzić miejsce i jednocześnie oferuje profesjonalne parametry.

• Bieżnia R3 Hybrid+ - posiada czerwony pasek podświetlenia do dynamicznego śledzenia postępów oraz składane uchwyty boczne dla większej stabilności. Umożliwia chodzenie, jogging i bieganie z prędkością do 12 km/h i łatwo się składa, zajmując mało miejsca.

• Workout Bench - elegancka i kompleksowa ławeczka do ćwiczeń obejmująca do 15 akcesoriów w edycji Ultimate. Wbudowane wałki i trzy konfiguracje pozwalają na wygodny i spersonalizowany trening całego ciała.

Aby dowiedzieć się więcej na temat wydarzeń organizowanych z okazji rocznicy, przejdź na stronę https://www.kingsmithfitness.com/ks-10/message-wall-form.html?country=uk#message.

KingSmith

KingSmith to globalna marka wellness i stylu życia oraz producent nagradzanej bieżni WalkingPad. Dzięki ponad 260 patentom, KingSmith ustanawia nowe standardy w dziedzinie wellness dzięki wysokiej jakości innowacyjnym i zrównoważonym rozwiązaniom, które pomagają utrzymać aktywność i równowagę w codziennym życiu.

Więcej informacji na stronie https://uk.walkingpad.com/.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2772761/One_Endless_Journey.jpg

Źródło: KingSmith

KONTAKT:

Chenjia Zhang

e-mail: chenjia.zhang@kingsmith.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 19.09.2025, 13:24
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ