Newsletter

AIMA Technology i pakistańskie przedsiębiorstwo New Asia zawierają strategiczne partnerstwo w celu wspólnego badania nowych możliwości rynkowych w obszarze zielonej mobilności

23.09.2025, 14:03aktualizacja: 23.09.2025, 14:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 22 września 2025 r. /PRNewswire/ -- II Pakistańsko-Chińska Konferencja Inwestycji B2B (2nd Pakistan-China B2B Investment Conference) odbyła się z wielką pompą w Pekinie dnia 4 września. Premier Pakistanu Muhammad Shehbaz Sharif zaszczycił swoją obecnością ceremonię otwarcia i wygłosił tam przemówienie. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele władz rządowych Chin i Pakistanu oraz setki reprezentantów świata biznesu. Podczas konferencji, spółki AIMA Technology Group i New Asia Vehicles Pvt Ltd (odtąd „New Asia”), znane pakistańskie przedsiębiorstwo, podpisały porozumienie w sprawie współpracy strategicznej, wykonując kluczowy krok w ramach wspólnych działań na rzecz rozwoju pakistańskiego rynku zielonej mobilności. AIMA będzie aktywnie harmonizować swoją działalność z lokalnymi strategiami i potrzebami konsumentów, opracowywać elektryczne pojazdy dwukołowe dopasowane do pakistańskiego rynku i wspierać firmę New Asia w stopniowym budowaniu mocy produkcyjnych w tym regionie.

Gao Hui, prezes ds. działalności międzynarodowej w AIMA, stwierdził podczas ceremonii składania podpisów: „W rynku dwukołowych pojazdów elektrycznych w Pakistanie drzemie ogromny potencjał, ponieważ wszedł w kluczową fazę dynamicznego rozwoju. Znajduje się tam duża i w przeważającej części młoda baza klientów, którzy zgłaszają ogromne zapotrzebowanie na ekologiczne i inteligentne rozwiązania w zakresie mobilności. Przykładamy dużą wagę do tego wschodzącego rynku i z radością oczekujemy na dostarczanie pakistańskim użytkownikom ekologicznych i inteligentnych rozwiązań w zakresie mobilności dzięki ścisłej współpracy z firmą New Asia”.

AIMA przyspiesza rozwój sieci sprzedaży w Pakistanie. Pierwsze flagowe sklepy zostały otwarte w Lahore, gdzie od początku drugiego półrocza trwa wprowadzanie kilku kluczowych modeli na rynek Pakistanu.

Jako czołowe przedsiębiorstwo międzynarodowego sektora elektrycznych pojazdów dwukołowych, AIMA kontynuuje realizację strategii przyspieszenia globalnego rozwoju. Obecnie w wielu krajach i regionach funkcjonują oddziały firmy, które współpracują z zagranicznymi dystrybutorami, aby zbudować wydajny system kanałów sprzedaży i osiągnąć znaczące pokrycie rynku w regionie Azja-Pacyfik. Zakład montażowy w Wietnamie wykorzystuje niemal pełne moce produkcyjne, a lokalna sieć logistyczna skutecznie dotarła na rynek krajów członkowskich Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN). Według stanu na kwiecień 2025 r., produkty eksportowano do ponad 60 krajów i regionów na całym świecie, zaplanowano 11 dużych centrów produkcyjnych (obejmujących zagraniczne fabryki w Indonezji i Wietnamie), a łączny wolumen sprzedaży przekroczył 90 milionów jednostek. Firma została wyróżniona przez Frost & Sullivan jako „Czołowa marka dwukołowych pojazdów elektrycznych na świecie”.

Ta strategiczna współpraca nie tylko jest krokiem milowym na drodze ku umiędzynarodowieniu marki AIMA lecz również zapewnia nowy impet współpracy przemysłowej w ramach Chińsko-Pakistańskiego Korytarza Gospodarczego, otwierając nowy rozdział współpracy w zakresie zielonej mobilności pomiędzy tymi dwoma krajami.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2777851/image_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2777864/image_2.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2449955/AIMA_Technology_Logo.jpg

Źródło: AIMA Technology

KONTAKT:

Xinyi Tang,

e-mail: tangxinyi@aimatech.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.09.2025, 14:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ