Newsletter

AIMA Technology i pakistańskie przedsiębiorstwo New Asia zawierają strategiczne partnerstwo w celu wspólnego badania nowych możliwości rynkowych w obszarze zielonej mobilności

23.09.2025, 14:03aktualizacja: 23.09.2025, 14:06

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

PEKIN, 22 września 2025 r. /PRNewswire/ -- II Pakistańsko-Chińska Konferencja Inwestycji B2B (2nd Pakistan-China B2B Investment Conference) odbyła się z wielką pompą w Pekinie dnia 4 września. Premier Pakistanu Muhammad Shehbaz Sharif zaszczycił swoją obecnością ceremonię otwarcia i wygłosił tam przemówienie. W wydarzeniu udział wzięli przedstawiciele władz rządowych Chin i Pakistanu oraz setki reprezentantów świata biznesu. Podczas konferencji, spółki AIMA Technology Group i New Asia Vehicles Pvt Ltd (odtąd „New Asia”), znane pakistańskie przedsiębiorstwo, podpisały porozumienie w sprawie współpracy strategicznej, wykonując kluczowy krok w ramach wspólnych działań na rzecz rozwoju pakistańskiego rynku zielonej mobilności. AIMA będzie aktywnie harmonizować swoją działalność z lokalnymi strategiami i potrzebami konsumentów, opracowywać elektryczne pojazdy dwukołowe dopasowane do pakistańskiego rynku i wspierać firmę New Asia w stopniowym budowaniu mocy produkcyjnych w tym regionie.

Gao Hui, prezes ds. działalności międzynarodowej w AIMA, stwierdził podczas ceremonii składania podpisów: „W rynku dwukołowych pojazdów elektrycznych w Pakistanie drzemie ogromny potencjał, ponieważ wszedł w kluczową fazę dynamicznego rozwoju. Znajduje się tam duża i w przeważającej części młoda baza klientów, którzy zgłaszają ogromne zapotrzebowanie na ekologiczne i inteligentne rozwiązania w zakresie mobilności. Przykładamy dużą wagę do tego wschodzącego rynku i z radością oczekujemy na dostarczanie pakistańskim użytkownikom ekologicznych i inteligentnych rozwiązań w zakresie mobilności dzięki ścisłej współpracy z firmą New Asia”.

AIMA przyspiesza rozwój sieci sprzedaży w Pakistanie. Pierwsze flagowe sklepy zostały otwarte w Lahore, gdzie od początku drugiego półrocza trwa wprowadzanie kilku kluczowych modeli na rynek Pakistanu.

Jako czołowe przedsiębiorstwo międzynarodowego sektora elektrycznych pojazdów dwukołowych, AIMA kontynuuje realizację strategii przyspieszenia globalnego rozwoju. Obecnie w wielu krajach i regionach funkcjonują oddziały firmy, które współpracują z zagranicznymi dystrybutorami, aby zbudować wydajny system kanałów sprzedaży i osiągnąć znaczące pokrycie rynku w regionie Azja-Pacyfik. Zakład montażowy w Wietnamie wykorzystuje niemal pełne moce produkcyjne, a lokalna sieć logistyczna skutecznie dotarła na rynek krajów członkowskich Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN). Według stanu na kwiecień 2025 r., produkty eksportowano do ponad 60 krajów i regionów na całym świecie, zaplanowano 11 dużych centrów produkcyjnych (obejmujących zagraniczne fabryki w Indonezji i Wietnamie), a łączny wolumen sprzedaży przekroczył 90 milionów jednostek. Firma została wyróżniona przez Frost & Sullivan jako „Czołowa marka dwukołowych pojazdów elektrycznych na świecie”.

Ta strategiczna współpraca nie tylko jest krokiem milowym na drodze ku umiędzynarodowieniu marki AIMA lecz również zapewnia nowy impet współpracy przemysłowej w ramach Chińsko-Pakistańskiego Korytarza Gospodarczego, otwierając nowy rozdział współpracy w zakresie zielonej mobilności pomiędzy tymi dwoma krajami.

Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2777851/image_1.jpg
Zdjęcie - https://mma.prnewswire.com/media/2777864/image_2.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2449955/AIMA_Technology_Logo.jpg

Źródło: AIMA Technology

KONTAKT:

Xinyi Tang,

e-mail: tangxinyi@aimatech.com

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 23.09.2025, 14:03
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ