Pobierz materiał i Publikuj za darmo
SZTOKHOLM, 8 października 2025 r. /PRNewswire/ -- Oriflame, globalna firma z branży Beauty & Wellbeing, opublikowała dziś swój pierwszy raport „Beauty & Wellbeing", ujawniający znaczącą zmianę w sposobie postrzegania i definiowania piękna przez kobiety na całym świecie. Opierając się na badaniach przeprowadzonych wśród 3500 kobiet w siedmiu krajach, raport podkreśla kluczową rolę, jaką piękno odgrywa w budowaniu dobrego samopoczucia emocjonalnego, pewności siebie i codziennej dbałości o siebie.
Wyniki badań pokazują, że piękno nie polega dziś na dążeniu do perfekcji, ale na poczuciu wsparcia emocjonalnego, więzi i kontroli.
Komentując raport, Anna Malmhake, dyrektorka generalna i prezeska Oriflame, powiedziała:
„Raport ten potwierdza to, w co wierzymy od dziesięcioleci: że piękno jest głęboko emocjonalnym doświadczeniem, które dodaje siły. Kobiety na całym świecie mówią nam, że rytuały związane z pielęgnacją pomagają im zachować równowagę, pewność siebie i poczucie więzi z samą sobą. Właśnie takie piękno reprezentuje Oriflame: dostępne, skuteczne i znaczące emocjonalnie”.
Najważniejsze wnioski:
- Piękno i dobre samopoczucie są ze sobą ściśle powiązane: 95% respondentów twierdzi, że dostrzega związek między pięknem a dobrym samopoczuciem, a 42% z nich uważa, że związek ten jest silny.
- Około 64% kobiet jest najbardziej zainteresowanych spersonalizowaną pielęgnacją skóry i odżywianiem, bardziej niż jakimikolwiek innymi działaniami prozdrowotnymi.
- Około 71% uważa, że społeczeństwo nadmiernie podkreśla znaczenie wyglądu fizycznego, podczas gdy oni sami przywiązują większą wagę do pewności siebie (47%) i szczęścia (36%). Około 43% respondentów łączyło piękno zarówno z cechami wewnętrznymi, jak i zewnętrznymi.
- „Piękny wygląd sprawia, że jestem szczęśliwa” zostało uznane za najlepszy sposób na poprawę samopoczucia, ale wśród innych korzyści znalazły się również „bardziej pozytywne nastawienie do życia”, „odnalezienie wewnętrznego spokoju dzięki dobremu wyglądowi” oraz „odświeżenie umysłu dzięki dbałości o swój wygląd”.
Pełny raport Beauty & Wellbeing można znaleźć pod adresem: www.oriflame.com.
Oriflame
Jako znana na całym świecie firma z branży Beauty & Wellbeing, Oriflame od 1967 roku pomaga ludziom czuć się lepiej i lepiej wyglądać, oferując szeroką gamę wysokiej jakości, innowacyjnych i zrównoważonych kosmetyków do pielęgnacji urody i poprawy samopoczucia. Firma działa na ponad 60 rynkach.
Raport
Raport „Beauty & Wellbeing" został zlecony przez firmę Oriflame i przeprowadzony niezależnie przez firmę Toluna w listopadzie i grudniu 2024 r. W ramach badania ankietowano kobiety w wieku 18-75 lat w Chinach, Indiach, Meksyku, Nigerii, Polsce, Turcji i Wielkiej Brytanii, analizując wpływ nawyków związanych z pielęgnacją urody na samopoczucie emocjonalne, fizyczne i społeczne.
Źródło: Oriflame
KONTAKT:
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 08.10.2025, 16:48 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |