Newsletter

MONNARI TRADE SA (138/2025) Wstępne dane za III kwartał 2025 r.

13.10.2025, 20:45aktualizacja: 13.10.2025, 20:46

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

Raport bieżący 138/2025

Zarząd MONNARI TRADE S.A. (Emitent) informuje, że skonsolidowane przychody ze sprzedaży towarów osiągnięte w III kwartale 2025 roku przez Grupę Kapitałową MONNARI TRADE S.A. wyniosły ok. 84,6 mln zł i były wyższe o 23% od przychodów w porównywalnym okresie 2024 r. (68,8 mln zł). Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w III kwartale następująco:

- Monnari (marka własna) - 62,0 mln zł (2024r: 56,9 mln zł), co oznacza wzrost o 9%

- Femestage (marka własna) - 3,6 mln zł (2024r: 5,2 mln zł), co oznacza spadek o 31%

- 5.10.15 (marka licencjonowana) - 13,0 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%.

Grupa Kapitałowa wygenerowała przychody ze sprzedaży towarów za okres 9 miesięcy 2025 r. w wysokości 242,1 mln zł, co oznacza wzrost o 14% w relacji do porównywalnego okresu 2024 r. (212,7 mln zł). Przychody ze sprzedaży detalicznej towarów (sklepy stacjonarne i Internet) wiodących marek przedstawiały się w okresie 9 miesięcy 2025 r. następująco:

- Monnari - 188,5 mln zł (2024r: 182,4 mln zł), co oznacza wzrost o 3%

- Femestage - 11,8 mln zł (2024r: 14,6 mln zł), co oznacza spadek o 19%

- 5.10.15 - 19,1 mln zł (2024r: 0,0 mln zł), co oznacza wzrost o 100%

Marża brutto na sprzedaży towarów w III kwartale 2025 r. wyniosła 59,1%, w porównaniu do marży w wysokości 57,6% w analogicznym okresie 2024 r.

W okresie 9 miesięcy b.r. marża brutto na sprzedaży towarów osiągnęła poziom 59,2%, w relacji do 60,2 % w analogicznym okresie 2024 r.

Na koniec września 2025 r. Grupa Kapitałowa prowadziła sprzedaż w 302 salonach sprzedaży (vs. w 204 salonach na koniec września 2024 r.) dla wszystkich marek, w tym:

- Monnari 176 salonów własnych,

- franczyza MONNARI 17 salonów,

- Femestage 5 salonów,

- franczyza 5.10.15 - 104 salony

o całkowitej powierzchni ok. 55,2 tys. m2 (45,2 tys. m2 na koniec września 2024 r.), co oznacza wzrost rok do roku powierzchni sieci o ok. 48% i ilości salonów o ok. 22%.

Powyższe dane nie uwzględniają danych spółki Komex S.A., która ze względu na okoliczności wskazane w Raporcie Emitenta za I półrocze 2025 roku opublikowanym w dniu 30 września 2025 r., to jest ,między innymi złożony wniosek o ogłoszenie upadłości, nie została objęta konsolidacją.

Więcej na: http://biznes.pap.pl/pl/reports/espi/all,0,0,0,1

[English version below]

More information on page: http://biznes.pap.pl/en/reports/espi/all,0,0,0,1

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 13.10.2025, 20:45
Źródło informacji ESPI
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Pozostałe z kategorii

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ