Newsletter

Comarch wyróżniony w analizie najlepszych platform lojalnościowych opublikowanej przez niezależną firmę badawczą

09.12.2025, 16:10aktualizacja: 09.12.2025, 16:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

KRAKÓW, Polska, 9 grudnia 2025 r. /PRNewswire/ -- firma Comarch, globalny dostawca rozwiązań i usług IT, poinformowała dzisiaj o otrzymanym wyróżnieniu w raporcie The Forrester Wave™: Loyalty Platforms" za IV kw. 2025 r. Opracowanie autorstwa Johna Pediniego zawiera ocenę najważniejszych podmiotów w branży platform lojalnościowych i ma na celu ułatwić specjalistom wybór dostawcy odpowiedniego do ich potrzeb.

Strategiczna wizja

Jak czytamy w raporcie Forrester: „Oferta Comarch najlepiej sprawdzi się dla międzynarodowych przedsiębiorstw działających pod różnymi markami, które potrzebują dostępu do wiedzy branżowej związanej z rynkami linii lotniczych, handlu detalicznego paliwami czy usług finansowych”.

W opracowaniu zauważono również, że „Comarch postrzega technologię stosowaną w programach lojalnościowych jako katalizator rozwoju obszarów Customer Experience i technologii marketingowej. Tym samym firma w swojej strategii stawia na automatyzację, SI i modularność rozwiązań”.

Budowanie społeczności i zaangażowania użytkowników

Comarch otrzymał w raporcie najwyższą możliwą ocenę w kategorii budowanej społeczności (Community). Cytując autora opracowania: „Comarch jest niezwykle aktywny, jeśli chodzi o uczestnictwo w wydarzeniach na żywo i ich organizację, a ponadto zbudował dużą społeczność online, w ramach której użytkownicy dzielą się najlepszymi praktykami i dyskutują na ich temat”.

„Uważamy, że wyróżnienie w raporcie Forrester Wave to dowód naszego konsekwentnego dążenia do najwyższych standardów technicznych, a także zdolności dostosowywania strategii do ewoluujących potrzeb przedsiębiorstw na całym świecie - powiedział Sami Nachawati, Consulting Director w Comarch. - Tworząc naszą platformę, stawiamy na SI oraz modularność i łatwość konfiguracji. Dzięki temu nasi klienci zyskują większą zwinność w działaniu, mogąc jeszcze lepiej dbać o potrzeby użytkowników ich produktów i usług”.

Cały raport

Całość raportu The Forrester Wave™: Loyalty Platforms" za IV kw. 2025 r., w tym szczegółową ocenę Comarch, można znaleźć tutaj: https://www.comarch.com/trade-and-services/loyalty-marketing/resources/forrester-wave-loyalty-platforms-q4-2025/

Opracowania firmy Forrester nie zawierają treści promujących jakichkolwiek przedsiębiorstw, produkty, marki lub usługi, a przedstawione w nich oceny produktów lub usług danej firmy lub marki nie mają na celu zachęcać do ich nabycia. Analizy Forrester bazują na danych z najlepszych dostępnych źródeł, a wyrażone w nich opinie wynikają z oceny sytuacji w danym czasie i mogą ulec zmianie. Więcej informacji na temat stosowanych przez Forrester zasad obiektywizmu można znaleźć tutaj.

Comarch

Comarch powstał w 1993 r. w Krakowie i jest jedną z największych spółek IT w Europie. Firma realizuje projekty dla największych polskich i międzynarodowych marek w kluczowych sektorach gospodarki. Z usług Comarch skorzystały dziesiątki tysięcy znanych marek w ponad 100 państwach na 6 kontynentach, w tym Allianz, Auchan, BNP Paribas Fortis, BP, Carrefour, Heathrow Airport, Heineken, ING and LG U+, Orange, Telefónica, T-Mobile i Vodafone.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/1120901/COMARCH_Logo.jpg 

Źródło: Comarch

KONTAKT:

e-mail: michal.ostasz@comarch.com 

Źródło informacji: PR Newswire

 

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
Data publikacji 09.12.2025, 16:10
Źródło informacji PR Newswire
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ