Newsletter

Polityka i społeczeństwo

Czy Polacy myślą o jutrze?

24.09.2021, 08:30aktualizacja: 24.09.2021, 08:30

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

CSR Consulting/Kampania 17 Celów - Dobre Cele, logo
CSR Consulting/Kampania 17 Celów - Dobre Cele, logo
Startuje ogólnopolska kampania edukacyjna na temat Celów Zrównoważonego Rozwoju - Dobre Cele. Ma pokazać konsumentom, jak codziennymi działaniami mogą zadbać o planetę i jakość życia. Organizuje ją Kampania 17 Celów. Wydarzenie online inaugurujące inicjatywę „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele” odbędzie się w piątek 24 września w godz. 10:00-13:00.

Dobre Cele dla polskiego konsumenta

Badanie świadomości Polaków przeprowadzone przez CSR Consulting we współpracy z Bankiem BNP Paribas pokazało, że zrozumienie pojęć „Cele Zrównoważonego Rozwoju”, „Agenda 2030”, a nawet „zrównoważony rozwój” wśród konsumentów jest bardzo niskie. Jednocześnie wysoka jest świadomość konieczności poprawy stanu środowiska i jakości życia. W badaniu konsumenci przyznali, że do działania na rzecz Celów brakuje im wiedzy - po prostu nie wiedzą, co mają robić!

W odpowiedzi na tę potrzebę uruchomiona zostanie ogólnopolska kampania edukacyjna skierowana do konsumentów - Dobre Cele. W jej ramach powstanie strona internetowa, spot i szereg innych materiałów edukacyjnych dotyczących Celów Zrównoważonego Rozwoju i działań, jakie podjąć może każdy z nas, tu i teraz, aby włączyć się w ich realizację.

„Realizacja Agendy 2030 przyjętej przez ONZ wymaga szerokiej współpracy i zaangażowania wszystkich - od rządów i organizacji pozarządowych, przez biznes po konsumentów właśnie. Od 5 lat pracujemy z firmami w ramach Kampanii 17 Celów. Brakuje jednak na polskim rynku inicjatywy, która wprost angażowałaby konsumentów w realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju. Dlatego z naszymi partnerami zdecydowaliśmy się uzupełnić tę lukę. Wiele podmiotów działa od lat. Dziś łączymy się pod parasolem Dobrych Celów, aby wzmocnić przekaz i pokazać jak te projekty przyczyniają się do realizacji Agendy 2030” - powiedziała Małgorzata Greszta, partner zarządzająca CSR Consulting, inicjatorka Kampanii 17 Celów.

Partnerstwo na rzecz Celów

Inicjatorem kampanii edukacyjnej Dobre Cele jest Kampania 17 Celów. To międzysektorowa inicjatywa, która od 5 lat mobilizuje polski biznes do podjęcia działań na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju. Partnerami głównymi kampanii są Federacja Konsumentów i Główny Urząd Statystyczny. W gronie partnerów znajdują się też samorządy, m.in. Miasto Stołeczne Warszawa oraz Górnośląsko-Zagłębiowska Metropolia.

Partnerami merytorycznymi jest natomiast blisko 40 organizacji pozarządowych. Każda z nich patronuje Celowi Zrównoważonego Rozwoju, w obszarze którego działa. Dzieli się swoją wiedzą na temat wyzwań i dostępnych rozwiązań. Inspiruje do aktywności, zapraszając do dołączenia do swoich akcji, kampanii i wydarzeń.

Inauguracja kampanii Dobre Cele

Kampania Dobre Cele zostanie zainaugurowana podczas wydarzenia online „Celuj w jutro. Już dziś! #dobrecele” w piątek 24 września w godz. 10:00-13:00.

Wydarzenie jest częścią obchodów Światowego Dnia Działania, który odbywa się co roku, w rocznicę przyjęcia Agendy 2030 przez ONZ. Na całym globie organizowane są wydarzenia szerzące wiedzę o Celach i zachęcające do podjęcia działań na ich rzecz, tworząc światowy ruch dla ich osiągnięcia.

Więcej informacji

Strona internetowa kampanii Dobre Cele

Spot promujący kampanię Dobre Cele

Logo i grafiki kampanii Dobre Cele

Szczegóły Światowego Dnia Działania i transmisja 

KONTAKT:

Marta Krawcewicz

e-mail: marta.krawcewicz@csr-consulting.pl

tel. 506 646 510

Źródło informacji: CSR Consulting

Pobierz materiał i Publikuj za darmo

bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
Data publikacji 24.09.2021, 08:30
Źródło informacji CSR Consulting
Zastrzeżenie Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media.

Newsletter

Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.

ZAPISZ SIĘ