Pobierz materiał i Publikuj za darmo
W czasie pandemii wzrosła liczba zdalnych kontaktów z urzędem. Okazuje się, że można sprawy załatwić telefonicznie czy mailowo, coraz więcej osób korzysta z e-usług. Czy wpłynie to na zmianę wizerunku lokalnej administracji i czy przyniesie trwałe zmiany w jej funkcjonowaniu? Jednocześnie do urzędów wkroczył home office, który ma tam jednak swoje ograniczenia. Jak zadbać o bezpieczeństwo dokumentów, jak zabezpieczyć się przed wyłudzaniem danych osobowych?
Na te pytania odpowiedzieli:
- Marek Zagórski, sekretarz stanu w KPRM, pełnomocnik rządu ds. cyberbezpieczeństwa,
- Monika Krasińska, dyrektor Departamentu Orzecznictwa i Legislacji w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych,
- Jan Maciej Czajkowski, współprzewodniczący Zespołu Społeczeństwa Informacyjnego Komisji Wspólnej Rządu i Samorządu Terytorialnego,
- Bogdan Munik, sekretarz Miasta Piotrkowa Trybunalskiego,
- Ewa Bielawska, dyrektor handlowy CenCert.
Źródło informacji: Serwis Samorządowy PAP
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
embeduj wideo
POBIERZ WIDEO
Wideo do bezpłatnego wykorzystania w całości (bez prawa do edycji lub wykorzystania fragmentów)
Data publikacji | 17.02.2021, 13:44 |
Źródło informacji | Serwis Samorządowy PAP |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |