Pobierz materiał i Publikuj za darmo
Discovery Channel przez międzynarodową kampanię społeczną #StartWith1Thing chce uświadomić ludziom, co zrobić, żeby do tego nie dopuścić. Partnerami polskiej odsłony kampanii są Miasto Stołeczne Warszawa oraz WWF Polska, a jej początkiem będzie projekcja przedstawiająca zwierzęta zagrożone wyginięciem, która zostanie wyświetlona na budynku Centrum Bankowo-Finansowego "Nowy Świat" już 27 listopada. Impulsem i inspiracją do podjęcia działań stała się światowa premiera filmu "Racing Extinction - Ginący Świat" zaplanowana na 2 grudnia o 21.00 na antenie Discovery Channel.
Celem kampanii #StartWith1Thing jest zjednoczenie ludzi na całym świecie pod wspólnym hasłem ochrony środowiska i pomocy zagrożonym gatunkom. Kampania edukuje i aktywizuje społeczeństwo w obszarze zmiany przyzwyczajeń i stylu życia, które mogą znacząco przyczynić się do ochrony zagrożonych gatunków, środowiska i samej ludzkości. Discovery wierzy, że nie jest jeszcze za późno i dzięki drobnym krokom, jak ograniczenie spożycia mięsa lub jazda do pracy rowerem, można zmienić świat na lepsze i uratować życie wielu stworzeń.
Problemy związane z ochroną środowiska obok swojego globalnego wymiaru, odnoszą się także do kwestii lokalnych, a ich natura i charakter są uniwersalne. Nadawca postanowił połączyć siły z Miastem Stołecznym Warszawa oraz WWF Polska, aby udowodnić, że mieszkańcy Polski mogą także aktywnie włączyć się w tę "największą akcję ratunkową w dziejach".
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
POBIERZ ZDJĘCIA I MATERIAŁY GRAFICZNE
Zdjęcia i materiały graficzne do bezpłatnego wykorzystania wyłącznie z treścią niniejszej informacji
POBIERZ ZAŁĄCZNIKI
Data publikacji | 25.11.2015, 17:52 |
Źródło informacji | Discovery CEEMEA |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |
Newsletter
Newsletter portalu PAP MediaRoom to przesyłane do odbiorców raz dziennie zestawienie informacji prasowych, komunikatów instytucji oraz artykułów dziennikarskich, które zostały opublikowane na portalu danego dnia.
ZAPISZ SIĘ