Pobierz materiał i Publikuj za darmo

SZANGHAJ, 10 września 2025 r. /PRNewswire/ -- W dniu 8 września magazyn Financial Times opublikował ranking najlepszych światowych uczelni oferujących studia magisterskie z zakresu zarządzania w 2025 r. Szkoła Ekonomii i Zarządzania Uniwersytetu Tongji (Tongji SEM) odnotowała historyczny sukces, awansując na 8. miejsce pod tym względem na świecie. Po raz pierwszy znalazła się w pierwszej dziesiątce zestawienia i utrzymała pozycję w pierwszej 25 przez cztery kolejne lata.
Uczelnia odnotowała doskonałe rezultaty na poziomie kluczowych wskaźników: zajęła pierwsze miejsce na świecie pod względem stosunku jakości do ceny, a przez trzy lata 100% jej absolwentów znalazło zatrudnienie w ciągu trzech miesięcy od ukończenia studiów. Uplasowała się również na 13. miejscu pod względem usług związanych z karierą zawodową i na 14. pozycji w obszarze rozwoju kariery. Prawie 90% studentów zadeklarowało osiągnięcie swoich celów związanych ze studiami, w tym doskonalenie umiejętności zarządzania i poszerzenie perspektyw rozwoju na skalę międzynarodową. Jednocześnie rozwinęła się struktura sieci absolwentów, której zasoby na pięciu kontynentach zapewniają obecnym uczniom i absolwentom stałe wsparcie zawodowe, możliwości współpracy oraz wymianę międzykulturową.
Sukces ten wynika z wysokiego stopnia umiędzynarodowienia Tongji SEM, praktycznego charakteru nauczania oraz integracji ze standardami zrównoważonego rozwoju (ESG). Zajęcia prowadzone są w języku angielskim, a grupy studentów są niezwykle zróżnicowane. Tongji SEM nawiązała współpracę z ponad 100 najlepszymi szkołami biznesowymi w ponad 30 krajach na całym świecie, oferując różnorodne programy wymiany międzynarodowej, w tym kursy z podwójnym dyplomem, semestralne wymiany studenckie i zagraniczne szkoły letnie, udostępniając ponad 300 miejsc na zagranicznych studiach rocznie.
W 2024 roku Tongji SEM utworzyła swój pierwszy zagraniczny kampus w Berlinie, wzbogacając tym samym międzynarodowy ekosystem edukacyjny i umożliwiając studentom rozwijanie wszechstronnej perspektywy. Z inicjatywy szkoły powstał pierwszy projekt z zakresu innowacyjnych praktyk i uczenia się przez działanie (IPAL), realizowany we współpracy z takimi przedsiębiorstwami jak JD Digits Industrial, YTO Express i Transsion Holdings, którego celem jest podnoszenie poziomu innowacyjności i umiejętności rozwiązywania problemów wśród uczniów.
Obecny awans w rankingu jest wynikiem nieustannego zaangażowania Tongji SEM w realizację filozofii edukacyjnej zorientowanej na studenta i wysoką jakość świadczonych usług. Jest również potwierdzeniem misji szkoły, która zakłada kształcenie uzdolnionej kadry menedżerskiej dobrze zaznajomionej z chińskimi praktykami biznesowymi i przygotowanej do pełnienia funkcji kierowniczych na arenie międzynarodowej. Uczelnia Tongji SEM, posiadająca akredytację AACSB, EQUIS i CAMEA, nieustannie angażuje się w kształcenie talentów na najwyższym światowym poziomie, pogłębianie współpracy międzynarodowej oraz pełnienie roli pomostu między Chinami a resztą świata w zakresie edukacji zarządczej.
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2768677/image_1.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2768678/image_2.jpg
Zdjęcia - https://mma.prnewswire.com/media/2768679/image_3.jpg
Film - https://mma.prnewswire.com/media/2768680/video.mp4
Źródło: Tongji University School of Economics and Management
KONTAKT:
Wenting Zheng
e-mail: zwt@tongji.edu.cn
tel. 13918830250
Źródło informacji: PR Newswire
Pobierz materiał i Publikuj za darmo
bezpośredni link do materiału
Data publikacji | 11.09.2025, 09:06 |
Źródło informacji | PR Newswire |
Zastrzeżenie | Za materiał opublikowany w serwisie PAP MediaRoom odpowiedzialność ponosi – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe – jego nadawca, wskazany każdorazowo jako „źródło informacji”. Informacje podpisane źródłem „PAP MediaRoom” są opracowywane przez dziennikarzy PAP we współpracy z firmami lub instytucjami – w ramach umów na obsługę medialną. Wszystkie materiały opublikowane w serwisie PAP MediaRoom mogą być bezpłatnie wykorzystywane przez media. |